יום שני, 30 בינואר 2017

סדרת קופיקו מאת תמר בורנשטיין-לזר ספר רביעי בסדרה: קופיקו בכדורסל

קופיקו חוזר למדפים עם עריכה מחודשת ועכשווית
ואיורים חדשים ומרהיבי עין

סדרת קופיקו מאת תמר בורנשטיין-לזר
ספר רביעי בסדרה: קופיקו בכדורסל  


קופיקו בכדורסל מאת תמר בורנשטיין-לזר בהוצאת דני ספרים, הוא הספר הרביעי בסדרת קופיקו שחוזרת למדפים בהוצאה מחודשת, לפי הסדר המקורי, בעריכה חדשה ועכשווית ובלוויית איורים חדשים ומרהיבי עין. 
קופיקו מתאמן בזריקת גרביים לתוך הסל של שושנה לקראת הצטרפותו לנבחרת "עין גנים" בכדורסל, ובנוסף הוא עסוק בלימוד צילום ובתכנון הפתעה מיוחדת במינה לכבוד יום ההולדת של שלומק'ה. מה קרה במהלך משחק הכדורסל? ואיזו הפתעה הכין קופיקו לשלומק'ה? להפתעה כזו איש לא ציפה...

קופיקו במיטבו, הבת שלי מאוד אהבה את הסדרה שהייתה ילדה, עכשיו שהיא גדלה ונושקת לגיל 8, היא מסרה שהספר מזכיר לה מאוד את הסדרה, והיא מאוד נהנתה לקרוא את הספר.

לאורך כל הספר מלווה הטקסט באיוריו המקוריים והססגוניים של דדי ונגר.

בספר הראשון בסדרה, "קופיקו האורח", פגשנו לראשונה את קופיקו ואת שאר החברים המוכרים והאהובים: שלומקה, נוגה, יורם, ז'קו התוכי והשכנה המצחיקה שושנה. קופיקו מגיע לשכונה, ואנחנו מזמינים אתכם להצטרף לחגיגה. בספר השני "קופיקו בעקבות הבלשים" קופיקו נבהל כשהוא שומע שהקרקס מגיע העירה. האם זהו אותו קרקס שממנו ברח בעבר? הקרקס שמנהל פטרוזיליה הרשע? כשמתברר לו שאכן מדובר בקרקס של פטרוזיליה, ושהמנהל חסר הלב שוב נמצא בעקבותיו ואף שולח שני בלשים לעקוב אחריו, הוגה קופיקו תכנית גאונית להצלת המצב. בספר השלישי "קופיקו בכדורגל" קופיקו מגלה שהדרבי הגדול בכדורגל, בין מכבי והפועל, מאיים להפוך את הבית לזירת מלחמה בין אברום לשלומקה. הוא מחליט לצאת למשימת פיוס, הופך להיות שופט הכדורגל המצחיק ביותר שראיתם עד היום, ובדרך מעולל תעלולים שונים ומשונים.


תמר בורנשטיין-לזר, הסופרת האהובה, הידועה גם כ"אמא של קופיקו", כתבה יותר מ- 150 ספרי קופיקו ועוד עשרות ספרים אחרים לילדים. קופיקו שלה הופיע לאחרונה גם בגרסת קומיקס בספר "קופיקומיקס – תעלומה בקרקס".
אחד מיסודות הצלחתו של קופיקו לאורך השנים, הספרים, ההצגות והסרטים הוא מוטיב החידוש וההפתעה -  לעשות או לומר ברגע ובזמן המתאימים את הבִלתי צפוי אך הנכון, הפשוט, המועיל והמצחיק.
גם עתה, למעלה מ- 60 שנה לאחר שהגיע אלינו מאפריקה הרחוקה, מוסיף קופיקו להפתיע, לחדש ולהתאים עצמו לזמן המשתנה ולצרכי הילדים, וממשיך להיות מותג מוביל בתחומו.

"קופיקו בכדורסל" מאת תמר בורנשטיין-לזר, איורים: דדי ונגר, הוצאת "דני ספרים", 64 עמ'. מחיר לצרכן 78 ש"ח, מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il           


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!