יום חמישי, 16 בינואר 2014

GLOSSYBOX גלוסיבוקס ינואר 2014 אני הכי אוהבת את????


גלוסיבוקס ינואר 2014 אני הכי אוהבת את????
קופסאת ההפתעות שלי שפותחת את השנה שלי בתחום האיפור, טיפוח והביוטי.
קבלו את גלוסיבוקס ינואר 2014

למי שעוד לא מכירה את ההפתעה החודשית - היא חייבת את זה לעצמה התנסות חד פעמית.

אחרי הפעם הזו אני בטוחה כי תחליטי להמשיך לפנק את עצמך ולרכוש בכל חודש וחודשו את קופסאת ההפתעות של גלוסיבוקס.




הפתעת החודש הגיעה בעיצוב קופסא מתוקה בגוון בייבי ורוד.

אני חייבת לציין כי החודש הקופסא מגיעה עם מוצר אחד בגודל מלא, וערכת סט מנקיור אישית ומפנקת.

אני יותר מתחברת לקופסאות עם לקים, שפתונים ואיפור, אני מקווה ש-בגלוסיבוקס ישמעו את רכשי לבי וחודש הבא אני יופתע:)

מתנה תגיע אלייך ישירות עם שליח (ניתן גם לאסוף באיסוף עצמי או דרך דואר)

והיא פינוק אמיתי.

לרכישת הקופסא יש ללחוץ על הלינק המצורף.

מתחילים... להכיר את ההפתעות שבקופסא:)

LANCOME- דרימטון דוגמית, מחיר מוצר מלא- 550 ש"ח






















סרום המסייע בתיקון גוון העור בהתאמה אישית. לנקום יוצרת את הסרום האולטמטיבי שלה המסייע בתיקון גוון העור וטיפול בכתמים כהים. מותאם לסוגים שונים של פרופילי פיגמנטציה, מעור בהיר לכהה ויוצר עור פנים יפה יותר.


SOTHYS- מסיכת לחות והזנה הידראדוואנס, מחיר מוצר מלא- 304 ש"ח




















מסכה חיונית לכל סוג עור או גיל או עונה, המעניקה לחות אינטנסיבית במיוחד.

החייאה ושידרוג מראה עור לכל גיל.

התנסתי במסיכה, מרחתי על הפנים - הריח משגע.
אחרי שהורדתי את המסכה עור הפנים שלי היה קטיפתי, זוהר וחי.


DR MURAD- הידרו דיינמיק קרם עיניים דוגמית, מחיר מוצר מלא- 382 ש"ח




















קרם עיניים דינמי עשיר בלחות וברכיבי טיפוח חיונים פעיל ל-8 שעות לפחות.

עשיר בתמציות קמומיל וחוחבה שמרגיעות את הנפיחות מסביב לעיניים, אצות הים מעניקות לחות מוגברת ותמצית שמרים מגבירה את חילוף החומרים לסילוק סימני עיפות וכהות.

אני חייבת לשתף כי לאחרונה הייתי מצוננת קשות, מרחתי את הקרם על העיניים.

בנוסף טבלתי צמר גפן בתה ירוק ושמתי על המצח.

השילוב בין החום על המצח והקרם עיניים עשה נפלאות לנפיחות מסביב לעיניים שלי.


LAKA קרם רגליים - גודל מלא מחיר- 30 ש"ח.




















מרחתי עושה את העבודה- לא לשכוח לעטוף את הרגל בגרב עבה לפני שינה מרכך את כפות הרגלים בהמון אהבה.

קרם עשיר לטיפול, ריכוך והזנה של כפות הרגליים.

הקרם מבוסס על מינרלים של מים מים המלח ומעושר בויטמין E המעניק לחות מירבית.

מכיל גם שמנים כמו: שמן עץ התה שמחטא, תמצית קלנדולה ואלוורה להרגעה.

LALINE- סט מנקיור מהודר- פדקיור בכפכף! מחיר מלא- 30 ש"ח


































סט מהודר הכולל חמישה פריטים מאוחסן בכפכף אצבע לבן ומעוטר בעיצוב לליני.

זה המוצר שהכי אהבתי בקופסאת ההפתעות של גלוסיבוקס ינואר 2014.

קומפקטי נכנס לכל תיק, אופס נשברה לי ציפורן, מוציאה משייפת ומכניסה לנרתיק.

קיבלתי את ההפתעה החודשית של גלוסיבוקס והדעה היא אישית שלי.


אני מזמינה כל אחת ואחת מכן נשים יקרות!

לרכוש את הפינוק החודשי ולהרגיש כמוני להרגיש אישה!!!

אז למה את מחכה? עוד לא נכנסת? כנסי ללינק קישור ותהני כמוני מהפתעת חודש הבא:
http://bit.ly/1b8JG4y





נתראה בהפתעה של גלוסיבוקס הבאה אני כבר מחכה לחודש פברואר
2014 מעניין איזה הפתעות נראה שם!!!
רויטל יודקוביץ