לאור ההצלחה בישראל
מותג
התינוקות והילדים המוביל מארה"ב Carter's
מרחיב את
הפעילות הקמעונאית:
פותח 6
סניפים עצמאיים בישראל
עלות ההשקעה בפתיחת
הסניפים
נאמדת בכ- 2.9
מיליון ₪
רשת H&O המייבאת ומשווקת
את מותג התינוקות והילדים Carter's, המוביל
מארה"ב, מרחיב את הפעילות הקמעונאית ופותח בישראל 6 סניפים עצמאיים, בהשקעה הנאמדת בכ – 2.9
מיליון ש"ח.
אתם כבר מכירים את המכורה רויטל יודקוביץ
כולם יודעים שאני וקרטרס חברים טובים.
כולם יודעים שהילדים שלי לרוב לובשים מותגים וקרטרס.
אני מספרת לכם שלא תגידו לא שמענו ....
המותג, שנחשב בישראל כמו בעולם כולו להצלחה רבה, הושק בארץ בשנת 2011.
כיום המותג נימצא כקונספט של חנות "shop in shop" ממותגות ו-3 חנויות
עצמאיות .
ישראל נחשבת לאחת המדינות המובילות במכירות המותג
בשוק העולמי , ובעקבות כך הוחלט להרחיב את פעילות המותג בישראל ולפתוח 6 סניפים עצמאיים נוספים , בקניונים ואזורי מסחר
מובילים.
הסניפים החדשים של Carter's יפתחו במהלך 2014,
בהשקעה כוללת של 2.9 מיליון ש"ח: בקניון הזהב בראשל"צ, בקניון רחובות
ועוד 4 חנויות ברחבי הארץ שנמצאים במו"מ מתקדם מול החברה .
הסניף בקניון רחובות ישתרע על שטח של כ- 75 מ"ר ויפתח בהשקעה הנאמדת בכ 450 אלף₪ . חוזה
השכירות נחתם ל 5 שנים .
הסניף בקניון הזהב ישתרע על
שטח של כ- 80 מ"ר ויפתח בהשקעה הנאמדת
בכ 480 אלף ₪ . חוזה השכירות נחתם ל 5 שנים .
הסניפים החדשים של Carter's מעוצבים בהתאם
לקונספט העיצוב האמריקאי של חנות המותג בארה"ב . העיצוב משלב את צבעי המותג בגוונים
פסטליים: תכלת, ורוד, ירוק מנטה ושמנת , והפריטים בחנויות מסודרים בהתאם למחלקות
גילאים ובהן פריטים לתינוקות בגילאי NB עד 24 חודשים ופריטים המיועדים לילדים בטווח מידות וגילאי 2-
5.
לדברי עמיר משה, מנכ"ל רשת H&O: "הרחבת
המותג מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה ובהתרחבות הפעילות של רשת H&O.
לדבריו: "החברה מתכוונת להשיק במהלך השנה הקרובה קטגוריות חדשות וכניסה
לתחומים נוספים בתחום התינוקות והילדים".
carter's: הינו מותג אמריקאי, מאבני היסוד בתחום האופנה
וההלבשה לתינוקות ולילדים ברחבי העולם. המותג מייצר ומעצב מגוון רחב של פריטים מהולדת
התינוק דרך צעד ראשון ועד הגן , בצבעוניות והדפסים ייחודיים ובטכנולוגיות המתקדמות
ביותר לייצור ופיתוח מוצרים. מחזור
המכירות העולמי של Carter's העולמית עומד על כ-2 מיליארד דולר והחברה מייצרת מדי שנה
כ-400 מיליון פריטים. בארה"ב משווקת החברה את הפריטים ברשתות כל-בו ב- 500
חנויות של המותג , חנויות פרטיות , אתר אינטרנט ברשתות כל-בו מובילות ורשתות
יוקרתיות .
בנוסף , הפריטים נמכרים בכ-700 נקודות מכירה ב-40
מדינות ברחבי העולם.