יום חמישי, 24 בדצמבר 2015

"מדיבר", סדרת ויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, משיקה: לראשונה בישראל ויטמין D לילדים בצורת סוכריות ג'לי בטעם תות שילדים אוהבים

"מדיבר", סדרת ויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, משיקה:
לראשונה בישראל ויטמין D לילדים
 בצורת סוכריות ג'לי

בטעם תות שילדים אוהבים

מכיל סטיביה והינו חלק מהסדרה החדשה מופחתת הסוכר*

מכיל 400 יב"ל המספקות כשני שליש מהצריכה היומית המומלצת




גם כשהשמש במרום יוקדת ונדמה שהילדים מקבלים את מלוא אספקת ויטמין D, החיוני לתפקוד הגוף, אין זה כך. עיקר האספקה של ויטמין D הינה מחשיפה לשמש, ממנה מומלץ כיום להימנע. האספקה מהתזונה היא קטנה ביותר, לכן מומלץ להיוועץ ברופא לגבי אפשרות להשלמת רמת הויטמין בגוף באמצעות לקיחת תוסף תזונה.

מדיבר, סדרת ויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, המשווקת על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיקה בימים אלה את מדיבר ויטמין D, כתוספת לסדרת תוספי התזונה בצורת סוכריות הג'לי שהושקה לאחרונה, שהינה מופחתת סוכר* ומכילה סטיביה (ממתיק ממקור צמחי). מוצרי הסדרה אינם מכילים חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים. 

כל ערב הילדים שלי לפני השינה, משתמשים ומקבלים ויטמינים.
הויטמין של מדיבר מופחת סוכר, ותוסף תזונה מצוין ששומר על גופם ומחזק אותם בעיקר בתקופת החורף.


זוהי פעם ראשונה שמושק בישראל ויטמיןD לילדים בצורת סוכריית ג'לי (ולא בצורה הנהוגה של טיפות), הצורה האהובה על ילדים. סוכריות הג'לי הינן בצורת פירות ובטעם תות שילדים אוהבים. הסוכריות מכילות 400 יב"ל של ויטמין D3 , המספקות כשני שליש מהצריכה היומית המומלצת לילדים.



מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪ (60 יח')

ניתן להשיג את מדיבר ויטמין D ברשתות הפארם ובבתי מרקחת נבחרים.