יום שישי, 2 בינואר 2015

אדויל קולד & סינוס להקלה מהירה בתופעות של שפעת וצינון המלוות בכאבים, חום וגודש באף

אדויל קולד & סינוס להקלה מהירה בתופעות של שפעת וצינון
המלוות בכאבים, חום וגודש באף

אדויל קולד & סינוס אינו מרדים ועל כן אין בו הפרדה בין יום ולילה
חברת התרופות ניאופרם מציעה לקראת החורף את "אדויל קולד & סינוס". אדויל קולד & סינוס מגיע בקפסולת ליקווי ג'ל המיועדת להקלה יעילה ומהירה בתופעות של שפעת וצינון, המלוות בכאבים, חום וגודש באף.

המוצר משלב את החומרים הפעילים איבופרופן ופסאודואפדרין בקפסולות ליקווי ג'ל. המאפשרות ספיגה מהירה.

כאמור, החומרים הפעילים במוצר הינם: איבופרופן (200 מ"ג) - משכך כאבים, מוריד חום ואנטי דלקתי ופסאודואפדרין (30 מ"ג) - המפחית גודש באף ע"י כיווץ כלי הדם.
חשוב לציין, כי קפסולה של אדויל קולד & סינוס מתאימה לשימוש ביום ובלילה ללא השפעה הפוגעת בערנות.

השבוע תקף אותי צינון... לא התלבשתי מספיק חם שיצאתי להליכה בשעות הערב הקרירים.
התחלתי להשתמש באדוויל קולד וסינוס... וראיתי שיפור תוך 3 ימים של שימוש.
מומלץ להחזיק במגירת התרופות....

עולמה של רויטל
בתפוז ובבלוגר.


ניתן להשיג את אדויל קולד & סינוס ברשתות הפארם ובכל בתי המרקחת הפרטיים ללא מרשם רופא.



המחיר המומלץ לצרכן:32.65 שקל  לאריזה בת 16 קפסולות.

משתפת אתכם במעט טיפים שיעזרו לנו לנצח את מחלות החורף!

האם ניתן להימנע ממחלות החורף?

בחורף אנו חולים יותר, בדרך כלל במחלות נגיפיות (ויראליות) המועברות מאחד לשני על ידי התעטשות ו/או שיעול ובדרך כלל מופצות דרך האוויר במקומות ציבוריים. התוצאה הישירה היא פגיעה בדרכי הנשימה העליונות הגורמת לכאב גרון, נזלת, כאב ראש, כאב שרירים וחולשה כללית.

אחת הסיבות לירידת היכולת החיסונית של הגוף דווקא בחורף היא החשיפה הממושכת של הגוף לטמפרטורות סביבה נמוכות. יחסי הכוחות שבין הנגיף למערכת החיסון מתערערים ומאפשרים הידבקות בוירוסים ובחיידקים. סיבה נוספת נעוצה בעובדה כי בחורף אנו לא מאווררים את החללים בהם אנו שוהים, כך שאין חדירה של אוויר צח.

במטרה למזער את ההידבקות במחלה, ניתן לנסות להתערב בכל אחד מהשלבים של ההידבקות על ידי מספר פעולות פשוטות:

1.      אוורור - אווררו את החדרים, פיתחו חלון. חדרים אטומים ומחוממים הם חממה מצוינת גם לוירוסים ולחיידקים וזו גם דרך מהירה להידבקות.

2.      שמירה על היגיינה - נסו להימנע מנגיעה מקרית באדם אחר/ילד חולה. לחיצת יד ואף נגיעה במקלדת, שימוש בטלפון או העברת כסף מיד ליד יכולה לגרום להדבקה. יש לשטוף את הידיים תחת מים חמים וסבון, ניתן להשתמש גם בתכשירים לחיטוי ידיים על בסיס אלכוהול.

3.      שגרת חיים בריאה - חסרים תזונתיים עלולים לפגום בתפקוד מערכת החיסון וביכולת הגוף ליצור חומרים נוגדי דלקת. מומלץ לצרוך מזון עשיר בנוגדי חמצון כמו פירות וירקות טריים ועשבי תיבול. יש להרבות באכילת קטניות ומוצרים אחרים העשירים בסיבים תזונתיים ולהפחית במוצרים מעושנים או מטוגנים, או כאלו שהם עשירים בשומן רווי. פעילות גופנית סדירה ושינה מספקת גם כן חשובים לשמירה על גוף בריא.

4.      שמירת נגיעה - נסו להימנע מנגיעה באזור העיניים, האף והפה.

5.      שיתוף - הימנעו משיתוף אחרים בכלי האוכל או השתייה שלכם, כולל בני משפחה, במיוחד בעונת השיא של ההתקררות והשפעת.

6.      שתיה מרובה - לא רק בזמן מחלה, יש להרבות בשתייה בכלל ובשתייה חמה בפרט. הלחות מונעת סדקים ויובש בריריות ומקשה על ההידבקות בשפעת.

7.      שמירה על חום הגוף - לבוש שאינו מתאים לעונה הקרה עלול לפגום ביכולתו של הגוף לשמור על חומו ולאפשר ביתר קלות הידבקות במחלות. בחודשי החורף יש להעדיף לבוש חם.

8.      חיסון – משרד הבריאות ממליץ להתחסן כנגד השפעת, על מנת למנוע הידבקות במחלה והעברתה הלאה.

9.     תרופות - ואם כבר התקררתם, מומלץ להשתמש בתרופה ללא מרשם המכילה איבופרופן ופסאודואפדרין להקלה מהירה של תופעות ההתקררות (כמו גודש באף, חום וכאבים) כדוגמת "אדויל קולד & סינוס". אם הילד התקרר והחום שלו עלה מומלץ להשתמש בתרופה המכילה איבופרופן כמו "אדויל ילדים" היעילה להורדת חום מהירה בעלת אפקט ממושך - עד 8 שעות! אדויל ילדים, משכך הכאבים היחיד המגיע בטעם ענבים, טעם שילדים אוהבים.