יום שני, 28 בדצמבר 2015

חברת ניאופרם גאה להציג את Mustela ועולמה של רויטל מחלק לקוראיו תיק אוכל ושמפו מבית מוסטלה, לרישום להגרלה הכנסו ללינק הבא:

חברת ניאופרם גאה להציג את Mustela:


         
ניאופרם מוצרי צריכה גאים להכיר לך את מוסטלה, מותג הדרמו- קוסמטיקה לתינוקות ולנשים בהיריון, המוביל באירופה בתחום טיפוח עור התינוק.

מעל 65 שנים מוסטלה הוא מותג הדגל שלLaboratoires Expanscience  מצרפת, אשר דוגלת בנושא החדשנות בתחום.
החברה משקיעה רבות במחקר ופיתוח בתחום העור ומחזיקה בלמעלה מ- 723פטנטים רשומים.

מוצרי מוסטלה מפותחים במעבדות החברה בשיתוף פעולה עם רופאים מומחים ביניהם: דרמטולוגים, מומחים לאלרגיות, רופאי ילדים, רופאי נשים ועוד.
מוצרי מוסטלה מכילים רכיבים ממקור צמחי ומינרלים, חלקם רשומים כפטנט וכן אינם מכילים חומרים משמרים כמו פרבנים, פנוקסיתאנול ופתלטים.


אני שמחה להעניק לכם את תיק האוכל המעוצב של מוסטלה, בו תוכלו למצוא  שמפו היפואלרגני לתינוקות וילדים,Baby Shampoo , לשימוש יומיומי, הנשטף בקלות, מונע קשרים ומועשר בתמצית קמומיל.
השמפו מתאים במיוחד לשיער ולקרקפת העדינים של תינוקות בני יומם (מלבד פגים) ובעל הרכב ייחודי, המבוסס על פטנט ממקור צמחי, חדשני של מוסטלה.

במהלך החודש הקרוב קוראות שירשמו כמנוים לבלוג, יקבלו ממני לאחר הגרלה תיק אוכל ממוסטלה במתנה ואת השמפו היפואלרגני לתינוקות וילדים.

השמפו נפלא מהתנסות אישית שלי, ריח מעודן, שומר על עור הקרקפת רך ונעים.
לא שורף בעיניים.
והכי הכי חשוב לא מכיל פרבנים ודברים נוספים שמאוד לא טובים לבייבי שלנו!

ההגרלה תערך ב10/1 מהרו להרשם תחת הפוסט בבלוג בתגובה למה דווקא מגיע לבייבי שלך את הערכה והתגובות הטובות ביותר יכנסו להגרלה ויזכו בערכה.

בהצלחה!!!!

עולמה של רויטל