חברת מוצרי האפייה maimon'sמציגה סדרת מוצרים במלצת השף קונדיטור מיקי שמו
לאחר 5 שנות פעילות בהן שינתה חברת maimon's את פני קטגורית האפייה בענף הקמעונאות ובכלל, משיקה סדרת מוצרים אשר נרקחו ונבחרו בקפידה על ידי השף קונדיטור המצליח – מיקי שמו.
המוצרים הורכבו באופן שייתן מענה איכותי מהמעלה הראשונה לאופה המקצועי, תוך התחשבות באופה הביתי, בדגש על קלות ההכנה.
אז קיבלתי 3 מוצרים נהדרים להתנסות ראשונית.
- קמח שמרים חצי מזמן התפיחה.
- פודינג בטעם וניל לבן במיוחד.
- אבקת סוכר.
אני חייבת לציין כי קמח השמרים נהדר ונוח להכנה.
במקרה שלנו אני הכנסתי עוגה עם תחתית של עוגת שמרים ומעל זילפתי פודינג בטעם וניל.
המוצרים איכותיים מאוד.
זמן ההתפחה של קמח השמרים קוצר בחצי מהזמן שאני בדרך כלל מתפיחה מאפים במיוחד בחורף.
חיסכון בזמן זה תמיד טוב!!!
בפודינג הופתעתי מאוד שמעט שמנת מתוקה וחבילת פודינג יצרו קרם קשה ומרוכז ונוח מאוד לזילוף.
החלטתי להכין ולאפות עוגת שוקלד עם קצפת.
השתמשתי במתכון קל שתמיד יוצא מאוד מוצלח של ניקי בי
עוגת שוקולד וקצפת
תבנית 24
מצרכים:
150 ג' חמאה מומסת
3/4 כוס סוכר
3 ביצים
כפית תמצית וניל
3/4 כוס קמח שמרים חצי מזמן תפיחה
שמנת מתוקה
אינסטנט וניל לבן של מימונס
כוס חלב
חצי כפית נס קפה
50 ג' שוקולד מריר מגורד
אופן ההכנה:
1. להמיס שוקולד וחמאה להוסיף סוכר ביצים וניל וקמח, חום בינוני 180
מעלות כ 25 דקות לראות שקיסם יוצא עם פירורים לחים לצנן.
2.להקציף שמנת, אינסטנט, חלב וקפה ולמרוח על הבסיס,
לשמור בקירור.
העוגה יצאה גבוהה מאוד בגלל הקמח שמרים, רכה מאוד, טעימה להפליא.
הקצפת והפודינג וניל נתנו את הטאצ' הסופי.
ויש לנו יופי של עוגה קלה להכנה.
נחטפת במהרה.
בתאבון!
מתבלינים למוצרי אפייה – maimon's
מה לתבלינים ולאפייה? כלום והכול.
אברהם מימון, באחד מסיוריו בסופרמרקט זיהה את קטגוריית האפייה כקטגוריה עם פוטנציאל לא ממומש והפנה את תשומת ליבו של בנו כפיר. כפיר חקר, בדק ומצא ששוק מוצרי האפייה מורכב מעשרות מותגים, שכל אחד מהם נותן מספר בודד של פריטים. הפוטנציאל צעק למרחקים.
כפיר מימון: "כשאשתי ניגשה להכין מתכון ולא מצאה מספר רכיבים בסופרמרקט הקרוב לביתנו בתל אביב, והיה עליה להרחיק 40 דקות עד לחנות מתמחה לאפייה, היה ברור שיש כאן בעיה וצריך להכניס את החנות המתמחה לתוך הסופרמרקט ולהפוך את החומרים המקצועיים ליותר נגישים".
כפיר החליט לקחת את מיזם כפרויקט חיים ולעזוב את "מכתשים אגן". בתמיכה מלאה של ההורים ובעידוד מלא של המשפחה, יצאו לדרך.
כפיר ואחיו ליאור בנו צוות של מומחים מתחומי הקולינריה, השיווק, המיתוג, הקמעונות, האריזות וההנדסה. הקצו משאבים כספיים ויצאו לפתח את קונספט האפייה לשוק הקמעונאי.
הדרך נמשכה שנתיים ובמהלכה הושקעו כ-6 מליון ₪ להשקת 186 מוצרים ביום אחד תחת המותג החדש maimon's.
כפיר: "היום אחרי כל הדרך אני יכול להגיד שזה אכן פרויקט מדהים למרות שהדרך הייתה לא קלה ומלאת אתגרים."
כבר מתחילתו זכה הקונספט להכרה רחבה של קמעונאים וצרכנים.
מה לתבלינים ולאפייה? כלום והכול.
אברהם מימון, באחד מסיוריו בסופרמרקט זיהה את קטגוריית האפייה כקטגוריה עם פוטנציאל לא ממומש והפנה את תשומת ליבו של בנו כפיר. כפיר חקר, בדק ומצא ששוק מוצרי האפייה מורכב מעשרות מותגים, שכל אחד מהם נותן מספר בודד של פריטים. הפוטנציאל צעק למרחקים.
כפיר מימון: "כשאשתי ניגשה להכין מתכון ולא מצאה מספר רכיבים בסופרמרקט הקרוב לביתנו בתל אביב, והיה עליה להרחיק 40 דקות עד לחנות מתמחה לאפייה, היה ברור שיש כאן בעיה וצריך להכניס את החנות המתמחה לתוך הסופרמרקט ולהפוך את החומרים המקצועיים ליותר נגישים".
כפיר החליט לקחת את מיזם כפרויקט חיים ולעזוב את "מכתשים אגן". בתמיכה מלאה של ההורים ובעידוד מלא של המשפחה, יצאו לדרך.
כפיר ואחיו ליאור בנו צוות של מומחים מתחומי הקולינריה, השיווק, המיתוג, הקמעונות, האריזות וההנדסה. הקצו משאבים כספיים ויצאו לפתח את קונספט האפייה לשוק הקמעונאי.
הדרך נמשכה שנתיים ובמהלכה הושקעו כ-6 מליון ₪ להשקת 186 מוצרים ביום אחד תחת המותג החדש maimon's.
כפיר: "היום אחרי כל הדרך אני יכול להגיד שזה אכן פרויקט מדהים למרות שהדרך הייתה לא קלה ומלאת אתגרים."
כבר מתחילתו זכה הקונספט להכרה רחבה של קמעונאים וצרכנים.
בפברואר 2011 זכה הקונספט בפרס החדשנות של מוצר השנה בקטגוריית בישול ואפייה.