יום שישי, 25 במאי 2018

מחפשים מקום מדהים לחגוג את מסיבת סוף השנה? בואו לחגוג בפארק הטרמפולינות SKY JUMP במסיבה מקפיצה וכיפית ביותר!

מחפשים מקום מדהים לחגוג את מסיבת סוף השנה?
בואו לחגוג בפארק הטרמפולינות  SKY JUMP במסיבה מקפיצה וכיפית ביותר!



מחפשים מקום מדהים למסיבת סוף שנה!? בואו לחגוג בפארקי הטרמפולינות Sky Jump ברעננה ובנמל תל-אביב! כל הכיתה תקפץ ותרקוד על משטחי הטרמפולינות הנרחבים לצלילי מוזיקה קצבית, הפארק יואר בתאורת אולטרה סגול, כולם יתאפרו בצבעים זוהרים, יהיה כיבוד טעים – פיצה ומגוון חטיפים, שתייה קלה, וכמובן – המון כיף עם כל החברים!

הילדים שלי בני ה-5 וה- 9 מטורפים על סקי גאמפ'.
הם נהנים להעביר שם זמן חוויתי, זמן חברי, באטרקציות קופצות.
הם מאוד מתחברים לבריכת ספוגים ויכולים להעביר שם זמן בלתי מוגבל.
הבילוי המעודף אליהם הוא הסקי גאמפ', לפני שבוע התארחנו בשנית בפארק בנמל תל אביב.
כתמיד התקבלנו בשירות מדהים של המדריכים, המקום נקי ואטרקטיבי גם למבוגרים לא רק לילדודס, פעילות הקפיצה מעוררת וגורמת לשמחה מרובה.
מקום נפלא לחוויה משפחתית, וכמובן לחוויה כיתית, מסיבות סוף שנה מתקרבות ואני ממליצה בחום על עריכתם בסקי גאמפ', תקבלו חוויה קופצנית נהדרת לכיתה.
החוגגים יוכלו לבלות בכל מתחמי הפארק הממוזג, ובהם: Foam Pit (בריכת ספוגים) – המקום המושלם לעוף כמו ציפור... מזנקים מהטרמפולינה היישר לבריכה מלאה בספוגים רכים; Battle beam (קורת איזון) – יוצאים ל"קרב כריות" על קורה, תוך שמירה על איזון ויציבות, מעל בריכת ספוגים; מתקן נינג'ה – מתקן מכשולים אתגרי; כדורסל – משחק כדורסל על טרמפולינה, שיאפשר לכם להטביע כמו לברון ג'יימס!; Dodgeball (דוג'בול) – משחק מחניים מדליק על טרמפולינה ועוד.
בפארקים ישנו גם חדר אירועים שבו אפשר לארגן מצגת, לספר חוויות, להקרין סרטון ועוד.
בנוסף לטרמפולינות מוצעת למבלים אטרקציה נוספת: קולנוע 7 ממדים – 7D-MAX – קולנוע רב חושי עוצמתי המקרין סרטי תלת ממד איכותיים (בני 10-7 דקות): הכיסאות נעים בסנכרון עם עלילת הסרט ובלוויית אפקטים חושיים נוספים ומרגשים רוח, גשם, ריח, דגדוגים, עשן, אורות ועוד במטרה להעצים את החוויה. בקולנוע מוצעים סרטי מתח, אקשן ועוד.

כתובות: פארק SKY JUMP ברעננה: היצירה 2, רעננה.
פארק SKY JUMP בתל אביב: נמל תל אביב, מבנה 19 (סמוך לריבוק).
  www.skyjump.co.il    
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!