יום שישי, 25 במאי 2018

תכירו את ערכת סופר-פוד של 'ברא צמחים שהגוף מקבל בוסט אנרגיות יומי!

תכירו את ערכת סופר-פוד של 'ברא צמחים שהגוף מקבל בוסט אנרגיות יומי!



היום אשתף בתהליך שאני עוברת עם עצמי בחצי שנה האחרונה! אני ממש לא אוהבת להשתמש במושג דיאטה... אז בואו נקרא לזה אכילה נכונה! אכילה בריאה! אכילה מרזה! אכילה רגשית נכונה!
הורדתי בחצי שנה האחרונה מחצית ממשקל גופי, חוויה זה לא:) אכילה נכונה עבורי היא עבודה לכל דבר.
אני מכינה מראש מצרכים, מתכונים ומזונות אשר מאפשרים לי לשמור על המשקל בצורה בריאה ותקנית.
הרי כולנו יורדים מהר ועולים מהר וקשה לנו להחזיק לאורך זמן משקל תיקני כך קורא לזה הרופא שלי.
אני החלטתי שאני אנסה בתהליך הפעם, להנות מהתהליך.

אז אני משתדלת לפנק את עצמי בסלטים טובים שאני מכינה ומרכיבה לעצמי עם המזונות שאני אוהבת.
אני משתדלת לעשות ספורט בכל צורה שהיא לפחות 3 פעמים בשבוע.
בנוסף אני צורכת בחודש האחרון תוספת של ערכת סופר פוד של ברא צמחים.
האבקות של ברא צמחים גורמות לי למצב רוח מרומם, אני מכניסה לגוף שלי כמות טובה של חלבונים שבונות שריר ולא שומן.
אני מרגישה שאני יותר חיונית וזה מתבטא בעיקר בשעות הערב המאוחרות.
כולם מכירים אותי כבעלת אנרגיות מטורפות ושמחות, אך בשנים האחרונות בשעות הערב המוקדמות אני פשוט קורסת מעייפות.
המשימות השבועיות לא קלות, היום שאני נוטלת את סופר פוד אני מרגישה הרבה יותר ערנית, נמרצת גם בערבים. הערך התזונתי של הטבליות -מאקה וגרין מגמה הוא גבוה ומרוכז.
אז אתם רוצים לזרוח כמוני? להרגיש אנרגייה אין סופית אתם מוזמנים להכיר בעצמכם את הסופר פוד של ברא צמחים.
מומלץ בחום מכל הלב מותג נפלא של אבקות, טבליות וצמחים שמוסיפים ערך מוסף לאנרגייה של כולנו!

התכשירים מיוצרים בטכנולוגיה המבטיחה שמירה על הרכיבים בצמח באופן טבעי ואיכותי.
חומר הגלם עבר סדרת בדיקות איכות קפדניות בהתאם לתקנים המחמירים ביותר בכדי להבטיח את זיהויו, איכותו וניקיונו.

·         מאקה – המאקה ידועה ברחבי העולם בתור ה- "ג'ינסנג הפרואני". זהו צמח המאכל הנחשב ליחידי בעולם, אשר מצליח לשרוד בגובה של כ- 4000 מטר מעל פני הים בתנאי אקלים קיצוניים, בין היתר על ידי אגירת רכיבים נדירים (מאקמידים) הנמצאים רק באנדים הפרואניים. המאקה מכילה ריכוזים גבוהים של  גלוקוזינוליטים – אילו הן תרכובות אורגניות ייחודיות המכילות גופרית, אשר נחקרו רבות בשנים האחרונות לגבי שלל סגולותיהן והשפעותיהן החיוביות על האדם. בנוסף, פקעות המאקה מכילות אחוזים גבוהים של מינרלים, ויטמינים, חומצות אמינו וחלבונים, פחמימות מורכבות וסיבים תזונתיים בעלי ערך תזונתי גבוה. מופיע כאבקה / טבליות.

·         גרין מגמה-עשב שעורה – מזון על מזין ומרוכז. גרין מגמה הוא מיצוי של עשב שעורה מגידול אורגני. צמח השעורה נחשב לייחודי ביכולתו לספוג ויטמינים ומינרלים מן האדמה בה הוא גדל, וכבעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד. עשב השעורה נקטף מיד עם הגיעו לשיא איכותו התזונתית, וממנו מופקת הגרין מגמה – מיצוי המרוכז פי  30 מהצמח עצמו. הוא מכיל שלל ויטמינים ומינרלים, כולל ויטמיני  A, C, K, חומצה פולית, סידן, ברזל ומגנזיום, חומצות אמינו (כולל 8 חומצות אמינו חיוניות), וקומפלקס של אנזימים, פיטוכימיקלים ייחודיים, נוגדי חמצון עוצמתיים וכלורופיל – ועל כן נחשב לסופר-פוד.



קוראי הבלוג אתם חייבים לשמוע על המבצע הבא: ערכת הסופר-פוד של 'ברא צמחים

רוכשים מוצר אחד מהמוצרים שבמבצע ומקבלים את השני, הזול מבינהם, ב-50% הנחה.

במחירים הנעים בין 160-296 ₪ ומגוון מוצרי מאקה במחירים הנעים בין 96-111 ש"ח על תפספסו שווה!


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!