יום שישי, 25 במאי 2018

ד"ר פישר אולטרסול במהדורה מיוחדת: קרם פנים להגנה מהשמש במתלה ייחודי הנתלה על התיק לשימוש בכל רגע, בכל מקום



תולים על התיק ומוגנים מהשמש בצי'ק
ד"ר פישר אולטרסול במהדורה מיוחדת:
קרם פנים להגנה מהשמש במתלה ייחודי הנתלה על התיק לשימוש בכל רגע, בכל מקום

הצורך בהגנה מקרני השמש מוכר וידוע לכולם, ובכל זאת, במקרים רבים כאשר מתקיימת פעילות באוויר הפתוח, ההגנה מהשמש חסרה. 70% מנזקי השמש נגרמים כתוצאה מחשיפה יומיומית לשמש במשך כל עונות השנה ולאו דווקא בעת בילוי בשפת הים או הבריכה.

שמחתי מאוד לקבל את מותג ד"ר פישר מסנן מקרני השמש, מעולה לילדי גן ובית ספר.
אני כמובן שישר תליתי בקבוקון על תיקה של בתי בת ה- 9 הסברתי לה את חשיבות המניעה מהשמש, הקלות והמתיקות של הבקבוקון המאויר מאפשרים לכל ילד להמרח גם במהלך בית הספר, שיעורי הספורט והחוגים בזמן שיש שמש קודחת בחוץ בקלות יתרה. 
מעט מהקרם הגנה על קצה האצבע ומריחה מוגנת על הפנים.
תודה לד"ר פישר על מוצר גאוני אשר שומר על העור של ילדנו!

ד"ר פישר אולטרסול, המותג המוביל בהגנה משמש, משיק מהדורה מיוחדת, המעניקה את הפתרון המושלם להתגוננות מהשמש: קרם הגנה אישי לפנים במתלה מדליק לתיק, המאפשר לחדש את ההגנה בכל זמן ובכל מקום.
המתלה כולל צורות חמודות ומדליקות כדוגמת גלידה, כפכפים, גלשנים, סוס ים ועוד. הוא יכול להתחבר לכל תיק - תיק הספורט, תיק ההחתלה, עגלת התינוק, תיק בית הספר, הקייטנה או לרצועת הכלב – בעצם ניתן לתלות על כל תיק או אקססורי המתלווה לפעילות היום-יומית, ובכך להבטיח נגישות קבועה להגנה משמש לאורך כל היום.

המהדורה המיוחדת כוללת:


·        אולטרסול קידס קרם פנים בריח מלון 50SPF, 30 מ"ל, 29.90 ש"ח
·        אולטרסול ספורט מקס קרם ג'ל לפנים SPF50, 30 מ"ל, 29.90 ₪
·        אולטרסול בייבינטורל קרם פנים SPF50+, 30 מ"ל, 34.90 ש"ח
בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר
בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.
מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.
ניתן להשיג בפארמים, ברשתות השיווק ובחנויות הנבחרות

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!