יום חמישי, 3 במאי 2018

חברת דואר ישראל מצדיעה לצה"ל במלאת 70 שנה למדינה: הנפיקה לראשונה גיליון בולי כומתות צה"ל וכן מארז "לצה"ל באהבה" הכולל את גיליון בולי הכומתות וכרטיסי ברכה


חברת דואר ישראל מצדיעה לצה"ל במלאת 70 שנה למדינה:
הנפיקה לראשונה גיליון בולי כומתות צה"ל
וכן מארז "לצה"ל באהבה" הכולל את גיליון בולי הכומתות וכרטיסי ברכה





במלאת 70 שנה למדינה, הנפיק השירות הבולאי בחברת דואר ישראל, מארז מיוחד, "לצה"ל באהבה" הכולל את הגיליון החגיגי של בולי הכומתות, וכן כרטיסי ברכה, המיועדים למשלוח לחיילי צהל.


גיליון בולי הכומתות עוצב ע"י אסנת אשל, מעצבת גרפית, שעיצבה בעבר בולים נוספים וכן את השטרות החדשים. הגיליון המיוחד כולל 16 בולים ועליהם כומתות צה"ל השונות, והטבעת פוייל באמצע הגיליון עם לוגו 70 שנה לצה"ל. המארז המיוחד, שאף אותו עיצבה אסנת אשל,  כולל את גיליון בולי הכומתות וכן 6 כרטיסי ברכה, שניתן לצרף לחבילות לחיילים. בכל רכישת ערכה, תועבר תרומה לעמותה לחיילים בודדים "המרכז לחיילים בודדים ע"ש מייקל לוין".

גיליון הכומתות המיוחד והמארז יוצגו גם במסגרת יום הצדעה לצה"ל במסגרת תערוכת הבולים העולמית "ישראל 2018" שתתקיים בסימן 70 שנה למדינת ישראל, בבניני האומה בירושלים בין 27 ל-31 במאי 2018.

ניתן לרכוש את גיליון בולי הכומתות הכולל 16 בולים בערך נקוב של 2.5 ₪ כל בול, וכן את המארז הכולל את הגיליון וכן 6 כרטיסי ברכה במאות סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ במחיר אטרקטיבי של 49 שקל למארז, או 40 שקל לגיליון הבולים.





עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!