יום שישי, 25 במאי 2018

חברת Nany משווקת טפנד זיתים – ממרח זיתים שחורים מזן פישולין וקלמטה

חברת Nany משווקת : טפנד זיתים – ממרח זיתים שחורים מזן פישולין וקלמטה
טפנד זיתים שחורים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים ושומנים מזיקים וללא חומרי טעם מלאכותיים, מתאים למריחה
על לחם ולהגשה עם יין וגבינות



חברת Nany, המתמחה בפיתוח ויצור מוצרי מזון טבעיים וטבעוניים, משווקת לרגל שבועות ממרח אשר יעשיר כל שולחן חג: טפנד זיתים שחורים. ממרח זיתים שחורים, טעים להפליא ואיכותי, עשוי מחומרי הגלם המשובחים ביותר, במתכון ייחודי של Nany והעומד בראשה, השף נדב חג'ג'.
טפנד זיתים של Nany הינו ממרח זיתים שחורים מזן פישולין וקלמטה המתאים למריחה על לחם, להגשה עם יין וגבינות. בנוסף, מתאים הממרח לשילוב בתבשילים, קישים, פשטידות ומאפים. הממרח Vegan Friendly, אינו מכיל רכיבים מהחי ומתאים לטבעונים. 
אנחנו החלטנו לערוך לאחרונה ערב קליל עם חברים וחיפשנו ארוחת ערב קלילה להגשה.
הכנו טורטיות ביתיות עם ממרח אבוקדו חריף+ מרחנו מעט מטפנד הזיתים של נני, הוספנו ירקות חתוכים וחזה עוף מוקפץ על המחבת, קיבלנו המון מחמאות על הכנת הטורטיות ולכולם היה טעים וקליל והכי חשוב בריא!!!















הטעם של הטפנד זיתים מאוזן, מתאים מאוד עם כוס יין לבן לצד הארוחה.
מומלץ בחום באמת שטעים מוזמנים לרכוש ולטעום ולהנות כמוני ממוצר נפלא.
חברת Nany היא עסק חברתי המעניק עזרה לקהילה. במפעל המתפקד כמשפחה חמה מועסקים בעלי מוגבלויות, נוער במצבי סיכון, לצד פנסיונרים המעוניינים להשתלב בשוק העבודה. החברה נוסדה בשנת 2012 ומתמחה בפיתוח ויצור מוצרי מזון טבעיים וטבעוניים. בסל המוצרים ניתן למצוא מיונז טבעוני ללא ביצים, ממרחים, רטבים וכל זה ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל, שומנים מזיקים וחומרי טעם מלאכותיים, שנמכרים ביותר מ- 200 נקודות מכירה בכל רחבי הארץ ודרך אתר האינטרנט של החברה. בין מוצרי החברה ממרחים בהם ממרח ארטישוק ומחית כמהין, לימון כבוש, קציפת ארטישוק ופסטו, איולי צ'יפוטלה, קרם פלפלים קלויים, פלפל צ'ומה ועוד.

כשר פ
רווה בהשגחת בד"צ בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 22 שקלים לאריזת 185 גרם.
להשיג בחנויות המתמחות והמובחרות וכן באתר החברה: http://www.nany.co.il/
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!