יום שישי, 14 במרץ 2014

Payless משיקה: קולקציית קיץ 2014 לילדים

Payless  משיקה:

קולקציית קיץ 2014 לילדים

מותג ההנעלה הבינלאומי, Payless מציג קולקציית נעליים לילדים לקיץ 2014. המותג מציע מגוון רחב של דגמים לבנים ולבנות בגילאים שונים. הקולקציה של payless כוללת דגמים ייחודיים בשלל סגנונות החל מנעליי קז'ואל למראה ספורטיבי  ויום יומי ועד לנעלי ערב מוקפדות ומאובזרות היטב.

ב- Payless ממשיכים להטמיע את ערך המותג המאפשר הנאה ממראה אופנתי במחיר מצוין השווה לכל כיס. מגמות ההנעלה המרכזיות לעונת האביב והקיץ הקרובות של payless מתאפיינות בצבעוניות עשירה המשלבת אלמנטים וחומרים המקנים לנעליים מראה ייחודי ואופנתי, כמו: עיטורים מיוחדים, הדפסים, סרטים, פריטים צבעוניים ועוד.





מותג ההנעלה הבינלאומי Payless מציע מגוון רחב של מותגים תחת קורת גג אחת, כל קולקציה מעוצבת באופנתיות ואיכות בלתי מתפשרת. אחד ממותגי הילדים אשר קיים ברשת ההנעלה הבינלאומית Payless הינו מותג האופנה וההנעלה SMARTFIT אשר הושק לראשונה ברשת פיילס בשנת 1996, והוא מציע מבחר רחב של דגמים תוך שימת דגש על איכות ונוחות מחד, וסגנון אופנתי, צעיר ושיקי מאידך. הקו המנחה של המותג בייצור הנעליים מתבסס על מחקרים שמעידים כי ילדים הנועלים נעליים איכותיות ונוחות בצעירותם סובלים פחות מכאבי רגליים, גב ושרירים בבגרותם.
מותג ילדים נוסף אשר קיים ברשת ההנעלה הבינלאומית Payless  ונבחר לאהוב ביותר הוא  DISNEY. הוא נבחר למותג האהוב על הילדים מכיוון שהוא מציע מבחר דגמים צבעוניים הנושאים את דמויותיהן של כוכבי הילדים האהובים, תוך שילוב של צבעוניות מהנה ואיכות בלתי מתפשרת. כיום, נחשבים שני המותגים למובילים בתחום הנעלת הילדים בארה"ב.

ליין נעלי ספורט:
 Payless  מציעה מגוון נעלי ספורט לילדים ולילדות המתאימים לפעילות ספורטיבית וכן לנעילה במהלך שעות היום. בין פרטי הליין ניתן למצוא: נעלי ספורט משולבות בשרוכים או עם סקוצ'ים צבעוניים. נעלי ספורט עם שרוכים צבעוניים ולבבות לבנות  נעלי ספורט עם הדפסי דמויות מוכרות ואהובות ועוד. בליין נעלי הספורט ניתן למצוא מותגים בינלאומיים דוגמת ASSEMBLE MARVEL'S AVENGERS,SMARTFIT ,CHARACTER, DISNEY,.

ליין נעלי בלרינה לבנות:
הנעליים הקלאסיות שטוחות ונוחות להפליא והן מתאימות ללוק יומיומי וכן ללוק ערב מוקפד. בין פרטי הליין ניתן למצוא מגוון נעליים בעלות סוליה שטוחה בדגמים שונים בשלל צבעים ושילובי בדים. לדוגמא: נעלי בלרינה שחורות בשילוב רצועות, נעלי בלרינה בשילוב פפיון, נעלי בלרינה עם נצנצים ועוד.
 בין המותגים המוצעים בליין נעלי הבלרינה: SMARTFIT  ,AMERICAN EAGLE,AIRWAIK.
ליין נעלי סניקרס:
מגוון רחב של נעלי סניקרס המעניקות מראה מעודכן ומלא בסטייל. הסניקרס מעוצבים במספר סגנונות וצבעים המתאימים ללוק יום יומי, ספורטיבי וחגיגי, בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: נעלי סניקרס שטוחות בצבעים חלקים,  נעלי סניקרס שחורות בשילוב צבעים של כחול, ירוק, סגול וורוד ,נעלי סניקרס גבוהות בשילובי צבעים נעלי סניקרס עם הדפסי דמויות ועוד. בין המותגים המובילים המוצעים בליין נעלי הסניקרס:MARVEL'S AVENGERS ASSEMBLE,AMERICAN EAGLE, AIRWALK, DISNEY.
 ליין סנדלי קיץ לבנות:
 לקראת עונת הקיץ החמה משיקה פיילס את סנדלי הקיץ של קולקציית הבנות , הקולקציה מעוצבת בצורה יצירתית ואופנתית אשר כוללת מספר רב של דגמים מגוונים וססגוניים, בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא: סנדלים אלגנטיות עם נצנצים, סנדלים בצבעים מטאליים,סנדלים עם עיטורים מגוונים ועוד. בין המותגים המובילים המוצעים בליין הסנדלים לבנות: SMARTFIT,AMERICAN EAGLE.
מחירים:
ליין סנדלי קיץ לבנות: החל מ 69 ₪
ליין נעלי ספורט: 99 ₪
ליין נעלי סניקרס: 99 ₪
ליין נעלי בלרינה לבנות: 99 ₪