יום שבת, 29 במרץ 2014

בחג הפסח הקרוב נותנים טעם מוסף למנות החגיגיות עם החזרת של אוליביה







בחג הפסח הקרוב נותנים טעם מוסף למנות החגיגיות עם החזרת של אוליביה
מבית תנובה



חברת "אוליביה", המתמחה בייצור רטבים וממרחים, משיקה לקראת פסח חזרת חריפה, במיוחד לצלחת הסדר החגיגית של חג הפסח. החזרת החדשה של אוליביה מצטרפת לסדרת הממרחים במקרר שהושקה לאחרונה.

החזרת של אוליביה מציעה לצרכנים- חזרת ביתית בטעם סלק ושורש חזרת. שורש החזרת נקטף ונטחן במפעל שעות ספורות לאחר הקטיף וכך נשמרת טריותו ורמת החריפות הנעימה שלו. המתכון הוא מתכון מסורתי שהובא לארץ ממזרח אירופה לפי מסורת ארוכת שנים.

























החזרת של אוליביה מצטרפת לשאר הממרחים במקרר ובמדף המהווים פיתרון מושלם למריחה על מצה: פסטו בזיליקום ופסטו כוסברה אריסה חריפה סחוג ירוק וסחוג אדום

במשפחה של בעלי...

יש מתכון מנצח לסלט סלק.

4 סלקים בינונים מבושלים מקוררים, מגורדים דק דק בפומפיה

כף סוכר

מיץ מלימון טרי- על פי טעמכם האישי

קורט מלח

השוס במנה- 2 כפות של חזרת שמקפיץ את המנה ונותן לה חריפות מעודנת נהדרת!

בתאבון:) עולמה של רויטל



מחיר מומלץ לצרכן של צינצנת המכילה 180 גרם: 12.90 ₪

כשרות: וועדת מהדרין תנובה

להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק





ערכים תזונתיים

משקל
190 גרם
כשרות:
כשר פרווה בהשגחת הרב וייטמן - רב תנובה
סימון תזונתי ב- 100 גרם

אנרגיה:
29 קלוריות
חלבונים:
1 גרם
פחמימות:
6.3 גרם
שומנים:
0 גרם
נתרן:
631 מ"ג


אודות אוליביה-


ממכונה לחרצון זיתים למפעל רטבים, ממרחים ועוד דברים טובים

הסיפור של אוליביה הוא סיפורו האישי של מהנדס המזון יואל בנאש, מייסד אוליביה. במהלך ביקור בארה"ב, פגש יואל במעדן שלא טעם לפני כן מעולם - זיתים ממולאים באנשובי. אולי היה זה שמן הזית העשיר שחידד את מחשבתו או האנשובי החריף שדרבן אותו לפעולה, אבל בשובו לארץ גמלה בלבו החלטה להחזיר לישראל את הניחוחות והטעמים של הים התיכון, ולהוסיף להם עושר קולינארי עולמי בשילובים שונים ומגוונים.

המיקסר בבית בנאש עבד שעות נוספות וריחות מתוקים וחריפים הציפו את הסביבה. קודם כל, הוחלף האנשובי בסחוג, ומיד אחר כך נולד ממרח הזיתים המעולה. שני מוצרי הביכורים זכו להצלחה גדולה. ביקור בתערוכת מזון בארה"ב גילה את הפוטנציאל הגלום במעדנים עם השילובים המיוחדים ובמגוון טעמי העולם, וההזמנות החלו לזרום.

בשנת 1990 קמה חברת "אוליביה". בשנת 1996 המפעל במתכונתו המחודשת הועתק לאבן יהודה, עם 25 עובדים מיומנים ומסורים, 65 מוצרים ומאות אלפי לקוחות נאמנים בארץ ובעולם. היום, הגב החזק של חברת "תנובה" מאפשר לאוליביה לשמור על אותה איכות מקורית וייחודית, ולהמשיך לשקוד על פיתוח טעמים מגוונים ושימושים חדשים.

לא סתם טעם
שילוב הטעמים הייחודי, הוא שעושה את החוויה הקולינרית של אוליביה לחוויה של טעמים בלתי שגרתית, שילובים ייחודים שהם פרי מומחיות, סקרנות קולינרית והשאיפה הבלתי פוסקת שלנו לטעם המושלם. שילוב טעמים מרתק של ירקות ותבלינים בטעמים מסורתיים אותנטיים, טעמים אקזוטיים מן המזרח, טעמים חריפים מאגן הים התיכון, ניחוחות וטעמים מכל רחבי העולם בצירופים מיוחדים ומפתיעים: מתוק עם חמוץ, חריף עם מתוק, עדין עם פיקנטי, מרומז עם דומיננטי. שילובים מרתקים שעושים כל ארוחה ליותר מ"סתם ארוחה".
הרמוניה של טעמים וניחוחות
באוליביה מקיפים את העולם בשבילך. אנו מאמינים שככל שהאוכל מגוון יותר, ההנאה שלמה יותר. לכן אספנו ממיטב מטבחי העולם את המעודנים שבטעמים ועם הרבה יצירתיות ודמיון יצרנו שילובים חדשים שונים ומגוונים לכל ארוחה, לכל אירוע ולכל חיך. עם המבחר של אוליביה כל אחד יכול למצוא לעצמו את חווית הטעם המתאימה לו.
נוחות
למה לכתוש שום ולייבש עגבניות כשהמוצרים של אוליביה הם כל כך נוחים? מכיוון שמוצרי היסוד בהם אנו משתמשים מגיעים ישר מן השדה, אתם מקבלים את כל הטריות באריזה נוחה, פותחים את האריזה...וניחוח טבעי מציף את המטבח. פשוט מוסיפים לכל מאכל, ובישלתם ארוחת גורמה! זהו הקסם של מוצרי אוליביה - מוצרי האיכות שלנו כל כך פשוטים לשימוש, כך שאתם פנויים להשקיע את כל היצירתיות הקולינרית שלכם בבישול ובהנאה מהאוכל.

מומחיות - הטעם בא מניסיון
צוות השפים ואנשי טכנולוגיית המזון של אוליביה הם מומחים בינלאומיים בהנדסת מזון ובבישול גורמה. אנשי הצוות בראשות יואל בנאש חקרו את מיטב טעמי העולם ופיתחו מוצרי עילית ייחודיים. אנו מאמינים שהאיכות וטעם המוצרים מורכבים מהטריות של מוצרי היסוד והמומחיות הקולינרית של השפים שלנו.

תשוקה - לחיות את הטעם
כל מה שאנו עושים מקורו בתאווה למזון גורמה ולכן כל מוצר הוא תאווה לחיך. עם מנה הגונה של רגש לכל מתכון ואמונה שרק תשוקה אמיתית, סקרנות בלתי פוסקת ואהבה למעשינו, כל אלה מאפשרים להביא את המוצרים בעלי השילובים המיוחדים והמעניינים שעושים חגיגה לגוף ולנפש.
לכן באוליביה אנו מאמינים שאין דבר כזה "סתם ארוחה".