יום רביעי, 19 במרץ 2014

8.4.2014 שלישי משפחתי" " ביום שלישי ה-8 בחודש אפריל כולנו נשב לחגוג את יום ארוחת הערב המשפחתית

8.4.2014
שלישי משפחתי" "
ביום שלישי ה-8 בחודש אפריל כולנו נשב לחגוג את יום ארוחת הערב המשפחתית

ליוזמה הצטרפו כבר מנכ"לים של חברות רבות במשק שהתחייבו לשחרר את עובדיהם באותו יום בשעה מוקדמת יותר שיוכלו להצטרף למשפחותיהם סביב שולחן האוכל.
 בין החברות; DHL, יינות ביתן, סיסקו, ד"ר פישר, אסם, פז, מטרנה, כספית, מארוול ועוד




ביום שלישי, ה-8 בחודש אפריל תחל מסורת חדשה בישראל – יום "שלישי משפחתי" שמטרתו לשים בתודעה יום קבוע בשבוע בו כולם יתאמצו עבור מטרה אחת חשובה- ארוחת הערב המשפחתית. מחקרים בנושא הביאו לגילוי כי לקיום ארוחות ערב משפחתיות קבועות יש השפעות חיוביות ולפעמים הרות גורל, על בני הבית.
המטרה בפתיחת מסורת "שלישי משפחתי" הייתה להגיע לכמה שיותר משפחות שיאמצו לעצמם את הנוהג החדש. מטרה נוספת הייתה להגיע לכמה שיותר מעסיקים וחברות במשק שיבינו את חשיבות הנושא ויפנימו זאת בקרב עובדיהם.
ליוזמה הצטרפו כבר מנכ"לים של חברות רבות במשק שהתחייבו לשחרר את עובדיהם באותו יום בשעה מוקדמת יותר שיוכלו להצטרף למשפחותיהם סביב שולחן האוכל.
 בין החברות אשר לוקחות חלק בפרויקט; DHL, יינות ביתן, סיסקו, ד"ר פישר, אסם, פז, מטרנה, כספית, מארוול ועוד.

מחקרים רבים שיצאו בשנים האחרונות הצליחו להוכיח כי לארוחות הערב המשפחתיות יש השפעות חיוביות, כמו גם להיעדר שגרת ארוחות ערב משפחתיות כגורם שלילי המשפיע על בני הבית, בדגש על בני נוער. אירוע "שלישי משפחתי" יעודד משפחות לסגל לעצמם נוהג בו כל המשפחה יושבת לסעוד ארוחת ערב משפחתית לפחות יום אחד בשבוע כחלק בלתי מתפשר מזמן האיכות יחד.