יום שישי, 21 במרץ 2014

Opi צועדת על מסלול הדוגמנות עם גדולי מעצבי בשבוע האופנה סתיו חורף 2014 ניו יורק חורף נקי, טבעי וזוהר עד קצות האצבעות


Opi  צועדת על מסלול הדוגמנות עם גדולי מעצבי
בשבוע האופנה סתיו חורף 2014 ניו יורק
חורף נקי, טבעי וזוהר עד קצות האצבעות

ענקית הלקים OPI, לקחה גם השנה חלק ניכר בשבוע האופנה לסתיו חורף 2014 שחל בניו יורק. מעצבים מן השורה הציגו  את הקולקציות לשנה זו, וכל מעצב הצעיד את השראתו במספר דגמים מובילים. כהשלמה למראה אותו ביקש המעצב להעביר, OPI השלימה  על ציפורני הדוגמניות את הגוונים והעיצובים שנתבקשו בכל קולקציה שהוצגה על המסלול. המעצבים בחרו  את הצבעים והלקים שידגישו, יקפיצו, ישרו ויעבירו את המסר שהם מבקשים להעביר בקולקציה זו, בהתאמה לפריטי הלבוש והשראתם.






כך למשל בתצוגת הקולקציה של   המעצבת  "Azede Jean-Pierre" שבחרה בלק האפור   Nein! Nein! Nein! OK"" ואת קצוות הציפורן הדגישה  בכסף "DS Radiance" בעוד חצי ציפורן נשארה טבעית.  עיצוב מורכב  זה,  הדגיש עוד יותר את המראה העשיר,  שהשתלב היטב עם הבדים. גם המעצבת   "Reem Acra" שהציגה קולקציה בהשראת  "חצות בפריז" השלימה את הלוק עם " Barre My Soul"  בז' שקוף ערום, שהישרה מראה  חם, נקי וטבעי,  מה שהוסיף קורטוב  רענן וחצוף.  



למרות השוני בין המעצבים וסגנונותיהם, אפשר היה להבחין בטרנד ברור שהוא על גדר הנקי, טבעי וזוהר. ציפורניים יחסית קצרות ומעוגלות והאלמנט המינימאלי על הציפורניים, יוצר דווקא יותר דגש יוקרתי.  בין המעצבים הנוספים ש  OPI ליוותה  היו לינזי דגן, קו מעצבי ניו יורק, וכמובן את ציפורני הדוגמניות בהופעה של הבימאי סרגי אריאה.