יום שני, 24 במרץ 2014

חטיפי מיני חלוה אחוה ללא תוספת סוכר בשקית מאגדת ועם 49 קלוריות בלבד לחטיף!

כל היתרונות בחטיף אחד.... 
חברת אחוה, יצרנית החלוה הישראלית הוותיקה, ממשיכה להפתיע ומשיקה מארז חטיפי מיני נוסף: 

חטיפי מיני חלוה אחוה ללא תוספת סוכר בשקית מאגדת ועם 49 קלוריות בלבד לחטיף!

חטיפי מיני חלוה מצטרפים למגמה העולמית של מזעור אריזות, בעלי פריכות נעימה, במשקל של 10 גרם בלבד לחטיף ומשווקים במארז מהודר של 15 יחידות


חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מוצר חדש בתחום חטיפי החלוה: מארז חטיפי מיני חלוה ללא תוספת סוכר.מארז החטיפים החדש מצטרף למארז חטיפי המיני בשלושה טעמים, מכיל 15 חטיפי חלוה במשקל 10 גרם, כשכל חטיף ארוז בנפרד ומכיל 49 קלוריות בלבד! החטיפים ארוזים באריזה מהודרת בגוון כחול, נימוחים בפה, טעימים להפליא ומכילים כ- 50% טחינה גולמית משובחת של אחוה המאפשרת ליהנות גם מערכים תזונתיים בריאותיים ומיטיבים.  

לדברי הדיאטנית יעל דרור, מנהלת תחום התזונה במרכז הרפואי "מדיקס", טחינה ושומשום נחשבים למאכלים מאד בריאים המגיעים אלינו ישר מהשדה. הטחינה עשירה בברזל, סידן וחומצות שומן חיוניות, בעלת טעם עשיר ומרקם ממכר. הפיכתה של הטחינה הבריאה לחלוה, מספקת הנאה מתוקה ושומרת על היתרונות התזונתיים שבטחינה. חטיפי ה"מיני חלוה" החדשים של אחווה הם פתרון נהדר להנאה המתוקה, באופן שמאפשר לשלוט על הכמות והמידה. חטיף חלוה בודד במשקל של 10 גרם מכיל כ-49 קלוריות בלבד! מומלץ לאכילה כאשר מרגישים צורך בנשנוש מתוק מהטבע. 
טעמנו מהמוצר- ממכר! בא באריזות קטנות אך אי אפשר להפסיק לטעום.
טעים, בריא, חטיף מיני למי שמבקר ומספק אותו אריזה אחת.
טחינה גולמית משובחת אנחנו נהננו!

מחיר מומלץ לצרכן: 12 – 10 ₪ לאריזת 150 גרם (15 יחידות של 10 גרם). 
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. 
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.