יום חמישי, 13 במרץ 2014

קבלו הצצה לקולקצית קיץ 2014 נאוטיקה


קולקציית אביב קיץ 2014 לנשים
של המותג הבינלאומי Nautica

קולקציית נאוטיקה לקיץ הקרוב מתאפיינת במראה   קלאסי-אלגנטי עם קווים מעודנים בהשראת חופי הים התיכון הצלולים והמרגיעים.

מותג האופנה הבינלאומי "נאוטיקה" ("NAUTICA") משיק את קולקציית אביב-קיץ  2014 לנשים הכוללת פריטי בייסיק לצד פריטים אופנתיים ומגוון רחב של אקססוריז.





נאוטיקה משיקה בעונה הקרובה קולקציה המשלבת סגנון קלאסי מסורתי עם חידושים ועדכונים אלגנטיים היוצרים תערובת של פריטים מסוגננים.
המראה המוביל בקולקציית אביב-קיץ 2014  מושפע מהשראת חופי הים התיכון:  גווני הים הכחול, הגוונים הטבעיים של השמש והשמיים,  בהשראת ארכיטקטורת הצמחייה האופיינית לה וחופי הים.
כמו כן יוצגו בקולקציה החדשה  פריטים אשר מאפיינים את רוח ומסורת המותג לאורך השנים: צבעים רגועים ועדינים עם הדפסים מגוונים אשר יעניקו לבגדים את המראה האמריקאי הקלאסי בשילוב מודרניות אופנתית.  
הנשים של נאוטיקה בקולקציית אביב-קיץ 2014:
ים תיכוני (The med):
במראה הראשון לעונת אביב-קיץ 2014 , נאוטיקה מציגה את סגנון הים התיכון. הליין מאופיין, מעולמם הקסום של יורדי הים: שיט,  הפלגות ומרחבים ימיים.  הצבעים הדומיננטיים בקולקציה זו הם כחול- ים (naval blue), לבן ואדום.  פריטים בצבעי אביב חזקים ובולטים המשתלבים עם הסגנון המסורתי של נאוטיקה אשר משלבים נגיעות של הדפסים בהשראת נופי הים התיכון, הלוק המושלם למזג האוויר האביבי שבפתח.

High Tide :
במראה זה  מציגה נאוטיקה את  פריטים המדגישים  את אורח החיים המתוחכם, הצבעוני ומלא החיים שקיים באזור הים התיכון. מראה ה High tide מציג חולצות אריג בעלות הדפסים מגוונים אשר יוצרים מראה שיקי, פשוט ולא מתאמץ. בליין הזה ישנם צללים של צבעי הכחול ריביירה, כחול נייבי והרבה פריטים ואביזרים לבנים. אלו משתלבים עם  נגיעות והדפסים של צבעי הירוק ליים ויוצרים מראה מודרני, כייפי, נעים וססגוני. השילוב בין הצבעים נותן לליין מראה נשי מושלם ונעים. 




Life Aquatic:
קולקציה זו  לוקחת השראתה מן החיים הסטודנטיאליים בקולג', המתאפיינים בחוויות, הנאות קטנות וסגנון חיים צעיר ודינאמי. הקולקציה מציגה פריטי לבוש בצבעים שמחים, צבעונים ומלאי חיים, בולטים בו צבעי הכחול הבהיר והוורוד יהוו את הבסיס לליין.  אך גם ישולבו בקולקציה זו צבעי הכחול העמוקים, מה שנותן תחושה רעננות. בליין זה ניתן יהיה למצוא הרבה פריטים עם  הדפסי  פרחים על גבי אריגים,  חולצות, חצאיות, מכנסים ועוד. ההדפסים המיוחדים מעדכנים את המראה ומוסיפים לו ממד נוסף של אלגנטיות ומשב רוח מרענן וצעיר.
. מחירי קולקציית אביב קיץ של נאוטיקה נשים:

מחירי אביב קיץ 2014 – נאוטיקה נשים:
חולצות מכופתרות החל מ – 280 ₪
חולצות טישרט  החל מ –  150 ₪
מכנסים החל מ –  350 ₪
מכנסיים קצרים החל מ – 270 ₪
חצאיות החל מ – 270 ₪
שמלות החל מ –  370 ₪
ג'ינס החל מ –  400 ₪
ג'קטים החל מ –  500 ₪
סריגים החל מ–  330 ₪

ניתן להשיג ברשת חנויות נאוטיקה ובאתר: