יום רביעי, 19 במרץ 2014

רשת ACE יוצאת במהלך שיווקי חסר תקדים לקראת פסח: מימון משכנתא לשנה שלמה!


רשת ACE  יוצאת במהלך שיווקי חסר תקדים לקראת פסח:

מימון משכנתא לשנה שלמה!
-          שווי המימון יעמוד על 36,000 ₪ , ממוצע משכנתא חודשי של 3,000 ₪ 
למשך 12 חודשים
-          המימון יינתן ל- 5 לקוחות שיזכו בהגרלה לאחר הצגת קנייה בסך 250 ₪ ומעלה
בסניפי רשת  ACE
-          המימון יינתן בסכום כולל חד פעמי
-          בנוסף, יוצאת הרשת עם שלל מבצעים אטרקטיביים במגוון מחלקות לרגל חג פסח



רשת ACE – "עשה זאת בעצמך    יוצאת במהלך שיווקי חסר תקדים תחת הקונספט : "שמים stop למשכנתא". המהלך השיווקי הוא פועל יוצא של רצון הרשת למקם את הלקוח וצרכיו במרכז ולסייע לו להתמודד עם  הוצאותיו  החודשיות, ובעיקר עם ההוצאה הדומיננטית והחונקת ביותר בחודש – המשכנתא. המהלך יוצא לפועל דווקא בתקופה זו שלפני חג הפסח, חג השיפוצים וחידוש הבית, על מנת להקל  משמעותית בהוצאות הנלוות לחג וההוצאות הקבועות הכבדות , ואליו מצטרפים שלל מבצעים אטרקטיביים.

במסגרת המהלך השיווקי, תממן הרשת משכנתא שנתית  ל- 5 לקוחות למשך שנה שלמה בשווי של 36,000 ₪ לכל אחד.
המהלך, שיחל ב-14.3.2014 וימשך עד ל- 22.4.2014, יאפשר ללקוחות הרשת שרכשו באחד מסניפי הרשת בסכום של 250 ₪ ומעלה, להיכנס להגרלה , במסגרתה יינתן סכום כולל חד פעמי שחושב על פי עלות משכנתא ממוצעת לחודש (3,000 ₪) למשך שנה.

יוכלו להשתתף בהגרלה ולקבל מימון גם לקוחות שאין בשלב זה דירה בבעלותם.

להשלמת המהלך, תצא הרשת עם שלל מבצעים אטרקטיביים לקראת פסח במגוון המחלקות:
מבצע נירלט (מחלקת הצבע): קונים ב- 250 ₪ ומקבלים 50 ₪ לקניה חוזרת ברשת, קונים ב-400 ₪ ומקבלים 100 ₪ לקנייה חוזרת ברשת.
מבצעים במחלקת הריהוט:  רהיטי דובלה: 25% הנחה על מגוון המוצרים, כל פינות האוכל ב- 25% הנחה.
מבצע במחלקת כלי בית: קונים במחלקת כלי בית וטקסטיל ב- 200 ₪ ומקבלים סיר בישול יוקרתי ב- 19.90 ₪


" אנו ערים למצב הכלכלי בשוק ולהוצאות הכלכליות החודשיות הכבדות איתם מתמודדות רוב המשפחות בישראל. במהלך השיווקי שהחלטנו להוביל, בתקופה זו לקראת חג הפסח בו אנשים רבים משדרגים ומחדשים את הבית, נוכל להקל על ההוצאה המשמעותית ביותר בחודש בקרב משפחה ממוצעת ולהגשים את החלום הישראלי– מימון המשכנתא. בנוסף, שלל המבצעים האטרקטיביים ברשת ,באים להשלים את המהלך, כחלק מרצון  הרשת - לשים את  הלקוח וצרכיו הכלכליים במרכז" מוסרת חגית טיש לוי , מנהלת שיווק רשת ACE.

ACE" הינה רשת "עשה זאת בעצמך"  גדולה המונה 35  סניפים בפריסה ארצית. ב- ACE ניתן למצוא את כל הפתרונות לשיפור הבית, עיצובו ואחזקתו- תחת קורת גג אחת במגוון מחלקות:
מחלקת צבע , מחלקת כלי עבודה ידניים וחשמליים, מחלקת פרזול , מחלקת אמבטיה ואביזרים לאמבטיה מחלקת חשמל ומוצרי אלקטרוניקה מתקדמים, מחלקת רהיטים להרכבה עצמית, מחלקת שטיחים, , מחלקת תאורה, מחלקת טקסטיל וכלי בית, מחלקת מוצרי עיצוב ונוי, , , , מחלקת קמפינג גינון וחצר – ועוד! כל מה שצריך כדי להפוך כל חלק בבית למושלם, בלי טיפת מאמץ, במקום אחד!