יום שישי, 21 במרץ 2014

לכבוד חג הפסח מציעה רשת H&O מגוון רחב של מתנות מקוריות ופריטי עיצוב חגיגיים ואופנתיים

בואו נעשה לנו חג...

לכבוד חג הפסח מציעה
רשת H&O  מגוון רחב של מתנות מקוריות ופריטי עיצוב חגיגיים ואופנתיים  


 תקופת החגים היא תמיד סיבה למסיבה המספקת את התירוץ המושלם לצאת למסע קניות של פריטי עיצוב ואירוח לבית. 

רשת H&O מציעה לקראת חג הפסח, מגוון רחב של מתנות לחג מתחום עולם הבית, המתאימים לאירוח בסטייל בערב החג,למתנות מושלמות למארחים ולחידוש ולהעשרה של עיצוב הבית.






הקולקציה החדשה של הרשת מושפעת בעיקר מטרנד האתני וטרנד הוינטאג' וניתן למצוא מגוון רחב של חפצים , טקסטיל משלים, כלים מקוריים ופריטי עיצוב לכל פינה בבית או בחצר כמו : קעריות למרק וסלטים במתכונת של Mix&Match, בצבעוניות חלקה, בטקסטורת קפיטונאז' או בדוגמאות של ערבסקות ועיטורים אתניים, כלי הגשה אובאליים לעוגות, ריבועיים למצות וכו'.

כמו כן ניתן למצוא מגוון רחב של פריטי עיצוב לאירוח בסטייל או כמתנות למארחים כגון: קערות הגשה המשמשות גם כקערות אחסון, סט כלי אוכל לאירוח או לשימוש יום יומי מזכוכית קלה בדוגמת וינטג' מדליקה, כלים עם רגל להגשת עוגה או קאפקייקס, כלי זכוכית לאפסון עם כפית (לריבה, דבש, תבלינים, חרוסת וכדומה), מערכות אוכל איכותיות, קנקנים מעוצבים, גביעי יין מדליקים, כוסות,מרקיות, פליסמנטים, צלחות ועוד.
לעריכת שולחן חגיגי ממליצה הרשת על מבחר מפות בגוונים של לבן, שמנת , כסוף או פרחוני. המפות מבד פוליאסטר איכותי וכביס השומר על מראה אלגנטי לאורך זמן. כולן מגיעות במידות נדיבות.
פריט עיצובי נוסף שיכול בהחלט לשדרג כל שולחן חג הינם עציצים ופרחים. הרשת  מציעה מגוון רחב של פרחים אלגנטיים ומעוצבים במראה טבעי, הזהים במראה שלהם למקור.

רשת H&O
רשת H&O מובילה ב- VFM (Value For Money) בתחום קמעונות האופנה בישראל. הרשת מונה 41 סניפים בפריסה ארצית, המציעות אופנה לכל המשפחה, במגוון מחלקות, והיצע רחב של פריטי הלבשה, הלבשה תחתונה, הנעלה, טיפוח, קוסמטיקה ואביזרי אופנה, לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. הרשת בבעלות משפחת לבנת.