יום ראשון, 30 במרץ 2014

סיפור קטן על מחלבה קטנה וטעימונת מ-NEW YORK גבינת קרם שמנת גד 5% שומן בלבד והטעם משובח!




סיפור קטן על מחלבה קטנה- וטעימות מקרם הגבינות 5% החדש מבית גד.




הכל התחיל לפני יותר מ-100 שנים בטורקיה. משפחת כהן קנתה את הפרה הראשונה, והיא גידלה וטיפחה אותה באהבה, במשך שנים, על מנת שתייצר עבורה חלב. מהחלב ייצרה המשפחה גבינות ומכרה אותן. המשפחה עלתה לארץ בשנת 1904 והתגוררה ברובע היהודי בעזה. היא החליטה לקנות כמה ראשי צאן ובקר, בכדי להמשיך ולייצר את הגבינות שרקחה בטורקיה. המשפחה המשיכה לרקוח מתכונים של גבינות טעימות ואיכותיות, שמעבר לטעמן הנפלא, הביאו עמן את ניחוחות הבלקן.





בתחילת שנות ה-30 הקימה משפחת כהן את "מחלבת הכוהנים", בשוק לוינסקי בתל אביב. הסוד המשפחתי לייצור הגבינות עבר מאב לבן, עד שהגיע לעזרא כהן, המנכ"ל הנוכחי של המחלבה. "הייתי קונה סחורה מהמחלבה של אבי ומשווק אותה עם מכונית החיפושית הקטנה שלנו", מספר כהן. "בהמשך קנינו טנדר והעמסנו עליו פחי גבינה, וכך אט-אט בנינו קו חלוקה מבוסס."





עזרא כהן פתח את המחלבה הראשונה שלו, "מחלבת גד", ב-1980. מחלבת גד התמחתה דווקא בגבינות מחלב בקר: גבינות מלוחות ובעיקר צפתיות, גבינות קשות כמו קשקבל, וגבינות שמנת למריחה. עם השנים צמחה מחלבות גד, וכיום היא הרביעית בגודלה בארץ. המחלבה המשפחתית תרה בעולם אחרי טעמים חדשים, ומתאימה אותם לחך הישראלי. במחלבות גד, משתמשים בקדמת הטכנולוגיה המודרנית ובידע הנרכש מסביב לעולם, וממשיכים להישען על סודות משפחתיים מקצועיים, שעוברים מאב לבן, והופכים כל אחת מהגבינות לטובה ביותר בתחומה.


טעמנו מ- New York - סדרת הקרם שמנת 5% החדשה של מחלבות גד, ולהשתמש בגבינה בכל צורת הגשה אשר עולה על דעתך, החל מהכנת סנדוויץ' לילד שייקח עמו לביה"ס, דרך פשטידה, מאפה או אפילו פנקייקס!
מחלבות גד מרחיבה את קטגוריית הגבינה למריחה ומשיקה סדרת גבינות חדשה - שמנת ניו יורק 5%, עשירה מאוד בסידן (400 מ''ג סידן ל-100 גרם), וכוללת 4 טעמים במתכון חדש: ירקות, טבעי, בזיליקום וזיתים.

לפני שהכנתי לבני הבית כריך לעבודה בשילוב של גבינת קרם שמנת 5% בטעם ירקות.
הייתי חייבת לקחת כפית ולטעום מן הגבינה.
הטעימה הייתה מעודנת, הגבינה עדינה מאוד והטעמי הירקות לא השתלטו בה.

אז בשביל כריך לבוקר מנצח מה אתם צריכים?

כף גבינת קרם שמנת 5% גד.
לחמניה טרייה הישר מהתנור.
חביתה שתתן לנו כוח להמשך יום העבודה.
במקרה שלי גם כוס קפה ליד:)
אני מצרפת ירקות טריים.
התוצאה! יופי של כריך בריא וטעים!






























לא לפספס על המדף את גבינת NEW YORK של גד טעמים מופלאים והערך הקלורי מופחת.

גם מי ששומר על המשקל יוכל להנות מגבינה בטעם קרם שמנת דלת שומן כ110 קלוריות ל100 גר'.