יום שישי, 3 בפברואר 2017

חופשה במלון יערים - סופ"ש קסום, מפנק ומלא חוויות

חזרנו מסופ"ש מקסים בו התארחנו במלון יערים. המלון ממוקם בראש אחת הפסגות הגבוהות בהרי ירושלים, על שטח בגודל של מעל 100 דונם, עם יער אורנים ירוק, בסמוך לקיבוץ מעלה החמישה, אל מול נוף הרי יהודה ויערות ירושלים. אנחנו התארחנו בסופ"ש גשום וחורפי, והנוף מהמלון היה עוצר נשימה ונתן לנו הרגשה שאנו במלון באירופה.  




על המלון

למלון יש הסטוריה מרשימה עוד משנות ה-40 של המאה הקודמת אז שימש המקום כבית הבראה לקופות החולים. מאז עברו על המלון מספר גלגולים, ולאחרונה עבר המלון שיפוץ מסיבי ויסודי, וחודשו כל חללי המלון, הלובי והחדרים. כבר בכניסה בלובי התרשמנו מהעיצוב הייחודי, היוקרתי והאלגנטי. המלון מתאפיין בקונספט ארצישראלי, ושם דגש על מוטיבים של עץ, היסטוריה, פשטות ואלגנטיות. האלמנטים הייחודיים בלובי עוצבו במיוחד למלון ע"י האומן לובקה לב. ללא ספק העיצוב נתן לנו הרגשה של חמימות וביתיות, בד בבד עם יוקרה לא מתחנפת.




איזה כיף להתחמם ליד האח

 החדרים

במלון יערים 220 חדרים ששופצו וחודשו, כולם מטופחים, מעוצבים ומאובזרים ברמת גימור גבוהה שמבטיחה חופשה מפנקת ומענגת. במלון 4 אגפים: אלון, ערבה, פפרמן ושקד ובהם חדרי סופריור וחדרי דה-לוקס רומנטיים, מרווחים ומפנקים, כמה מהם עם מרפסת צמודה שפונה אל נוף מרהיב, ואחרים עם גינה פרטית המשקיפה אל נוף ירוק. כל החדרים מצוידים במיני-בר, בכספת, בטלוויזיה עם כבלים, בפינת קפה וב-wifi. 


החדר שהתארחנו בו היה מפנק ביותר בעל עיצוב חדשני ואלגנטי. בחדר היו 2 חלונות ענקיים שמהם ניתן היה נוף ירוק ומדהים של כל האיזור. בחדר הייתה טלויזיה LCD גדולה, בעלת חיבור מלא ל YES. המקלחת הייתה מרווחת ומאובזרת. אהבנו את ראש הדוש המפנק. 



קולינריה

כבר עם הגיענו למלון בצהריים, קיבלו אותנו במטעמי השף. מבחר עשיר וטעים של מנות טעימות וקינוחי גורמה מעולים. המנות הוגשו בקונספט בופה אישי כאשר המנות כבר מוכנות בצלחות ובסירים אישיים. אהבנו במיוחד שהיה מבחר של סלטים, ופירות חתוכים ומעוצבים. הצבעוניות בהגשה והשילוב של שפע מנות בריאות לצד קינוחים מתוקים חזרו לאורך כל הארוחות. בהחלט קונספט מרענן וייחודי, וכיף לשלב מנות בריאות לצד חטאים מתוקים.   


חדר האוכל של המלון ממשיך את הקו העיצובי הארצישראלי. בחדר האוכל מספר רב של מקומות ישיבה הנותנים נוחות לסועדים. צוות המטבח וחדר האוכל יצא מגדרו לתת שירות מעולה ותמיד עם חיוך על הפנים. כיף להתארח במקום שנותן שירות אכפתי ונעים. יש לציין כי המטבח כשר, ומגיש 3 ארוחות ביום.

ארוחת הערב הייתה עשירה במנות בשריות לצד מנות דגים ואפילו סושי. כמובן שאי אפשר בלי מגוון עשיר של קינוחים מתוקים. 


ארוחת הבוקר הייתה עשירה ומגוונת. החל מכמובן ג'חנון של שבת, גבינות, דגים וסלטים. אנחנו קינחו בסלט פירות, ופלטת ירקות שנחתכים במקום לפי בקשתנו. 

  ארוחת הצהריים כמובן גם כן מגוונות ועשירה במבחר טעמים. 

 מתקני המלון

במלון בריכת שחייה פנימית, ג'קוזי מפנק, וחדר כושר מאובזר. כמו כן במרכז הספא סאונה רטובה ויבשה וטיפולי מסג'. היה כיף לפתוח את שבת בבוקר בבריכה המחוממת, ולאחר מכן לשבת בג'קוזי החם ולצפות דרך החלון בנוף הירקרק והחורפי.



לאורחים הקטנטנים מציע המלון חדר מועדון ילדים עם משחקי קונסולה, פעילויות יצירה ועוד...

אינספור פעילויות ושבתרבות במלון ומחוצה לו

אחד הדברים המדהימים במלון זה מגוון האפשרויות לפעילויות שהמלון וסביבתו מציעים לאורחים הכוללים: סדנאות שף, ערבי שירה, ריקודי עם, הרצאות, תרגול צ'י קונג, הליכה מעוררת ביער, מסלולי טיול עצמאיים קרובים ורחוקים, מסלולי רכיבה על אופניים. באזור תמצאו גם שפע מקומות אוכל, שתייה ובילוי, שמספקים חוויה ישראלית אותנטית של הרי ירושלים, יקבים רבים, ומסלולי טיולים רגליים ורכובים.  במלון ניתן לקבל תיק עם ברושורים מלאים בפעילויות בסביבת המלון. כמו כן מדי חודש עורך המלון סופ"ש תרבותי של חגיגה ארץ ישראלית, עם אמנים, זמרים, נגנים, מרצים והמון שירה, כאשר בכל פעם נושא הסופ"ש משתנה. לוח הפעילויות המלא ומבחר הצעות לפעילויות בסביבת המלון, נמצא באתר המלון



בסופ"ש שבו התארחנו נהיננו ממספר סדנאות: סדנאת יין מבית יקב הבוטיק  קדמא אותה העבירה המייסדת והבעלים  לינה סלוצקין. נהינו לשמוע על היקב המיוחד המייבא כדים מגיאורגיה, ולטעום ממבחר סוגי היינות. בהמשך השתתפנו בסדנאת הכנת בקלאווה מסורתית ואותנטית ממטבח אבו גוש הסמוכה, אותה העבירו שף המלון אהרון כהן והשף קונדיטור מוחמד עוואדלה. המתכון המלא כאן.


מלון יערים - חופש תרבות וטבע

מלון יערים מומלץ בחום. הסופ"ש אותנו טעמנו היה מושלם, עמוס בחוויות, נופים מהממים, אירוח מכל הלב, חדר מפנק, אוכל טוב, מגוון, טעים ובריא ואווירה תרבותית ונעימה. ללא ספק מקום מושלם למחפשי הרומנטיקה, לשוחרי התרבות ולחופשה משפחתית. בהחלט נשוב! 

הטבה ייחודית לקוראי הבלוג

קוראי הבלוג שלי נהנים מהטבה מיוחדת של 15% הנחה בהזמנת חדר במלון יערים.ההטבה בתוקף עד סוף אפריל (לא כולל פסח), גם באמצ"ש וגם בסופ"ש.
למימוש ההטבה: בעת ההזמנה יש לציין קוד יערים 2701





להזמנות ולפרטים נוספים מוזמנים להכנס לאתר המלון: http://www.yearimhotel.com



הפוסט נכתב בשיתוף הבלוג הייטקמן, ופורסם כאן
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!