יום חמישי, 23 בפברואר 2017

"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל משיקה את קולקציית Essential Looks לאביב-קיץ 2017 - קולקציית Modern Ikon

"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל משיקה את קולקציית Essential Looks
לאביב-קיץ 2017 -
קולקציית Modern Ikon

שלושה טרנדים חדשים שמנציחים את הרגע ומעניקים השראה:
·        טרנד OPULENT בהשראת שנות ה- 50 המציג זוהר חושני ותחכום
·        טרנד ה- BEAT ICON החוגג את האייקונים של דור הביט של שנות ה-60
·        טרנד ה- COLORAMA המשלב את עולם הפאנק עם קריצה לעבר העתיד

קולקציית Essential Looks מבית "שוורצקופף פרופשיונל" מנגישה את מראות השיער המוצגים על מסלולי תצוגות האופנה של מעצבי העל ומאפשרת ללכת עימם כלוקים יומיומיים. קולקציה זו, מספקת השראה למעצבי שיער ולקוחות הסלונים מדי שנה, הודות לתרגום מגמות האופנה והטרנדים החדשים - לעיצובים "לבישים" המוצעים בסלונים לעיצוב השיער.
באביב/הקיץ הזה, קולקציית Essential Looks מנציחה את הרגע, ומשלבת השראה דינאמית ממוסיקה, אמנות, פוליטיקה, היסטוריה, אופנה ותרבות, כדי ליצור שלושה טרנדים ברורים המעניקים למעצבי שיער חזון רענן לשנת 2017.

בהשראת הקסם של הריביירה הצרפתית של שנות ה-50, טרנד OPULENT מציג זוהר חושני ותחכום מזוקק. טרנד ה- BEAT ICON חוגג את האייקונים של דור הביט של שנות ה-60, עם הרגשה אורבנית ונצחית. טרנד ה- COLORAMA משלב את הגישה של הפאנק עם אורות הניאון של טוקיו, וכך מביא אותנו לכאן ולעכשיו עם קריצה לעבר העתיד.

מנהל הקריאייטיב הבינלאומי של "שוורצקופף פרופשיונל", סיימון אליס, מתאר את הקולקציה: "המגמות מספקות תמונת מצב ייחודי של צַיִיטְגַיִיסְט (רוח הזמן, התקופה). הן מתייחסות לעָבָר כדי להמציא מחדש את ההווה. ויוצרת עתיד חדש לגמרי. הטרנדים הם מה שהופך את עולם האופנה למרגש כל כך. אנחנו נרגשים מאוד מקולקציית Modern Ikon של עונה זו והאופן החדש והמהפכני שבו היא משלבת מגוון רחב של השפעות."









שלושת הטרנדים החדשים בקולקציית Essential Looks Modern Ikon


טרנד 1 – OPULENT
זוהר חושני, מפתה ומתוחכם שלט במסלולי תצוגות האופנה בעונה זו וצפוי להגיע השנה למימדי ענק. בהשראת הסירנות המקוריות של מסך הכסף והריביירה הצרפתית – סגנון מרכזי של שנות ה-50 – "שוורצקופף פרופשיונל" עשתה למראה הרנסנס העשיר והשופע מייקאובר למאה ה-21, עם טוויסט מודרני ואלגנטי. תלתלים נשיים וסקסיים, עין חתולית עם אייליינר נוזלי, שפתיים אדומות ומבריקות וציפורניים בצבע כהה ועמוק מוסיפות תחושה עכשווית מושלמת לשנת 2017.

הצבעים
גוונים עשירים אך לא משתלטים ועמומים, בהשראת לוח הצבעים של אמני הרנסנס. כל כיוון הגוונים של טרנד ה- OPULENT קם לחיים באמצעות שילוב מתוחכם של צבעי IGORA ROYAL Opulescence (ההשקה בישראל תהיה במהלך שנת 2017) היוצרים אפקט של שיער מואר, המושלם לגלים ולתלתלים.

הסטיילינג
התלתלים השיקיים והגלים המשופעים אידיאליים לעיצוב, הן של שיער קצר והן של שיער ארוך, וממלאים תפקיד מרכזי בטרנד ה- OPULENT המפתה. השיער מעוצב באופן אלגנטי לפי הסגנון של שנות ה-50. אנו רואים תלתלים מושלמים המעוצבים על ידי אחד מגיבורי העיצוב החדשים של "שוורצקופף פרופשיונל"- תכשיר  OSiS+ Bouncy Curls לעיצוב התלתלים.


טרנד 2 – BEAT ICON
מהקסם הנצחי של האייקונים של שנות ה-60 המוקדמות, החל ברברבנות של ג'יימס דין וכלה במגניבות של אנדי וורהול והוולווט אנדרגראונד, טרנד ה-BEAT ICON מזכיר את הסגנונות שהגדירו את הדור. עם שיער קצוץ באופן מדויק וקווים דקים ונקיים, ה-'Beat Icons' נעלו מגפי פיקסי, חליפות מכנסיים, מכנסי קפרי ופסים בשחור ולבן, המבטאים אנדרוגיניות נערית מודרנית ומגניבות אורבנית. המראה הזה הוא אי-שלמות מושלמת, הוא כן, הוא אותנטי, והוא מספק מודרניות ויופי ללא מאמץ.

הצבעים
כל צבע, כל עוד זה בלונד! ה-BEAT ICON מנצל את פלטת הצבעים של צבעי BLONDME כדי להציע התאמת צבעים מקסימלית. זוהי פרשנות מודרנית לסגנון 'השיער המחומצן שגדל ורואים את שורשיו הכהים' של שנות ה-90 , המעניק מראה חובה לאייקון הסטייל האורבני.

הסטיילינג
עבור גברים ונשים חובבי הטרנדים, ה-BEAT ICON לוקח את החיתוך המדויק והקווים הנקיים לשלב הבא. על מנת להשלים את המראה האייקוני, השיער מקבל טקסטורה חסרת משקל וגימור מלוטש הודות לשילוב בין מוצרי סטיילינג שונים מסדרת OSIS+ שהושקה לאחרונה.


טרנד 3 -  COLORAMA
חריג, בטוח ונועז, פחות זה אף פעם לא יותר, כשמדובר בשילוב בין הגישה המרדנית של הפאנק עם גוונים צעקניים. טרנד ה-COLORAMA מעניק סטייל לנונקונפורמיסטים. צורות גרפיות אקראיות, גישה של "ערבוב וביטול-התאמה" ((mix and un-match והתנגשות צבעים, יוצרים הצהרה מהירה ורעננה וניסיונית לחלוטין, בזמן שהשפעות מהתרבות של רחוב הרג'וקו בטוקיו הופכות את המגמה הזו לעתידנית ועכשווית כאחת.

הצבעים
צבעים בולטים המשתלבים היטב ביחד גורמים לטרנד ה- COLOROMA לקפוץ החוצה הודות לצבעי IGORA ColorWorx היוצרים אפקטים שובבים בהתנגשות הצבעים של גווני הניאון. קלידוסקופ הצבעים מופיע בקצוות ובאמצע השיער, או כהצהרת צבע כוללת.

הסטיילינג
סגנונות עיצוב אינדיבידואליים הם העתיד; טרנד ה- COLORAMA נועד לנונקונפורמיסטים. צורות וטקסטורות רנדומליות הנותנות תחושה פוסט-פאנקיסטית של "עשה-זאת-בעצמך", בעוד מוצרי עיצוב השיער מסדרת OSiS+ ותכשיר ה- OSiS+ Session Label תומכים בגימור 'מחוספס ומוכן'.

אפליקציית Essential Looks ודיווח טרנדים
אפליקציית Essential Looks, הכוללת את קולקציית Modern Ikon, היא החלון הבלעדי של "שוורצקופף פרופשיונל" אל תוך עולם ההשראה של קולקציית Essential Looks, המספק למעצבי שיער וללקוחות הקצה את המגמות העדכניות ביותר ואת ההשראה מעולם עיצוב השיער.


חברת הנקל פועלת ברחבי העולם עם מותגים וטכנולוגיות מובילים בשלושה תחומי עסקים: מוצרי כביסה וניקיון, טיפוח ויופי וטכנולוגיות דבקים. הנקל נוסדה בשנת 1876 ומובילה את השוק הגלובלי הן בקרב הצרכנים והן בקרב בתי עסקים תעשייתיים, עם מותגים מפורסמים כגון פרסיל, שוורצקופף ולוקטייט. הנקל מעסיקה כ-50,000 עובדים ודיווחה על הכנסות של 18.1 מיליארד אירו ורווח תפעולי מתואם של 2.9 מיליארד דולר בשנת 2015. המניות של הנקל נסחרות לפי מדד ה-DAX בבורסה של פרנקפורט.


לקבלת פרטים נוספים בקרו באתרים www.schwarzkopfpro.com  ו-  www.henkel.com/press

 


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!