יום שני, 27 בפברואר 2017

'אגדה של עדלאידע' 3 העדלאידע הגדולה של ישראל בפורים באשקלון

'אגדה של עדלאידע' 3
העדלאידע הגדולה של ישראל בפורים באשקלון
יום ראשון - 12.3.17 - 16:00-18:00 - לאורך שד'בן גוריון אשקלון
הדמויות האהובות מסיפורי האגדות של כל הזמנים, תתעוררנה לחיים באשקלון בתהלוכת פורים ענקית ומרהיבה ביופייה שטרם נראתה בישראל !
מיצגי ענק ססגוניים - מקרנבל המסכות בונציה, דרך הרפתקאות הנערה מואנה באוקיינוס, יער הפיות הקסום, חדי קרן אציליים, גיבורי העל המפורסמים, ברבי וקן ועוד רבים - היישר ממצעד "מייסיס" בארה"ב יגיעו לעדלאידע באשקלון, דמויות ענק מרחפות של הדרדסים, בנץ, נמו, דרקון הזהב ועוד אורחים מפורסמים, מלווים במאות רקדנים ונגנים, מופע הילדים של קופיקו ועוד שלל הפתעות משמחות לפורים






עיריית אשקלון מוציאה לדרך את העדלאידע הגדולה של ישראל - 'אגדה של עדלאידע'- בהשראת הקרנבלים והפסטיבלים האורבאניים הגדולים בעולם ותכלול תהלוכת ענק פתוחה לקהל הרחב.
העדלאידע תתקיים באשקלון בחג פורים, יום ראשון - 12 במרץ 2017. בשעה 16:00 תצא העדלאידע משדרות בן גוריון (בסמוך לספריית מדיה טק אשקלון) ותעבור במסלול של כ-1.2 ק"מ, לאורך שדרות בן גוריון ועד לכיכר הטייסים.
לאורך מסלול העדלאידע באשקלון, יעברו השנה הדמויות הידועות מאגדות הילדים המפורסמות של כל הזמנים, אותם ילוו מאות רקדנים ורקדניות מלהקות המחול המקומיות של אשקלון ותזמורת מהאגדות - תזמורת הנוער אשקלון במצעד מוסיקלי מרהיב וקצבי עם מגוון כלי נגינה.
היישר ממצעד "מייסיס" בארה"ב יגיעו לעדלאידע באשקלון, דמויות ענק מרחפות של הדרדסים, בנץ, נמו, דרקון הזהב ועוד. בין המיצגים הססגוניים - חגיגות קרנבל המסכות מונציה,  מואנה באוקיינוס, יער הפיות הקסום, חדי קרן טהורים ואציליים, גיבורי העל המפורסמים, אופני הקסם, ברבי וקן ועוד רבים. על הבמה המרכזית - מופע של כוכב הילדים "קופיקו" .


ראש העיר איתמר שמעוני: "אני שמח ונרגש להזמין את כל תושבי ישראל לעדלאידע הגדולה של ישראל, שתתקיים השנה באשקלון. ילדים ומשפחות, מוזמנים להגיע לאשקלון בפורים, לפגוש את הדמויות האהובות ולצפות בסיפורי האגדות. "אגדה של עדלאידע" היא מקור גאווה עירוני, שמביא לציבור הרחב , חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת של חגיגת פורים אמיתית ומשמחת "
מסלול העדלאידע - לאורך שדרות בן גוריון, מרחוב הנשיא ועד רחוב הטייסים.
חניונים פתוחים לציבור הרחב : •מרכז נפתי • דלילה
"אגדה של עדלאידע" 3 - נערכת ביוזמת עיריית אשקלון והחברה הכלכלית אשקלון.

ניהול אמנותי, עיצוב והפקה: קבוצת אינטלקט

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!