יום שישי, 16 בפברואר 2018

מתל אביב ועד בוסטון - ריצות המרתון העולמיות שלא תרצו לפספס


מרתון תל אביב הולך ומתקרב. הוא מסמן את פתיחת עונת המרתונים, הן בישראל והן בעולם. עבור אנשים רבים השתתפות בריצת מרתון (או חצי מרתון) נמצאת ברשימת היעדים שחייבים להשיג. עבור רבים מן העוסקים בספורט זה מדובר בהזדמנות לחוות את המרתון ולשלב ביקור ביעדים ברחבי העולם.

בין אם אתם מחפשים אחר אתגר הריצה הבא, ובין אם ברצונכם לצאת לטיול במקומות מדהימים בעולם ולמלא על הדרך את התשוקה לריצה ייחודית ומאתגרת במקומות מיוחדים - מומחי Booking.com, מובילה  עולמית בחיבור בין מטיילים לבין המבחר הרחב ביותר של מקומות אירוח ולינה מדהימים, סוקרים שישה מרתונים שיתקיימו בחודשים הקרובים וממליצים על מקומות אירוח נוחים למשתתפים. רגע לפני שנורת יריית הפתיחה של מרתון תל אביב שיערך ב-23 בפברואר, הדקו היטב את השרוכים של נעלי הריצה שלכם וזנקו לריצת מרתון באחד מיעדי המרתון העולמיים הבאים.

הטבה מיוחדת לקוראי הבלוג ב booking.com: הזמנה ישירות דרך הקישור הזה מהבלוג מקנה 10% החזר כספי על כל הזמנה דרך אתר booking.com ( לא חובה המלונות המוזכרים בכתבה).

8 באפריל, מרתון רומא, איטליה


 
מרתון רומא, שיתקיים בעיר הנצחית ב-8 באפריל, יחל בוויה דיי פורי אימפריאלי ( Via dei Fori Imperiali), סמוך לקולוסיאום. רצי המרתון יוכלו ליהנות ממוזיקה איכותית לאורך כל המסלול, העובר דרך מספר אתרים בעיר, ולחוות שילוב נהדר של תחרות לאורך מסלול מרגש ברחובות מרוצפות אבנים ולצד נקודות ציון מוכרות, הכוללות את הפנתאון, מזרקת טרווי ופיאצה די ספניה.

היכן ללון: ה"Resideze Argileto", הממוקם 100 מטר מה"וויה דיי פורי אימפריאלי", בבניין מהמאה ה- 18, מציע ספא חינם, מרכז בריאות, וגג עם נוף פנורמי אל פורום רומאנום – מקום אידיאלי להירגע בו אחרי המרוץ האינטנסיבי.

8 באפריל, מרתון שניידר אלקטריק, פריז, צרפת



 
מרתון שניידר אלקטריק פריז מתקיים ב-8 באפריל באחת מהערים היפות בעולם. למשתתפים יש הזדמנות להתחרות במירוץ וליהנות ממראה האתרים הידועים בעיר, כגון שאנז אליזה, שער הניצחון, קתדרלת נוטרדאם ומגדל אייפל.

היכן ללון: עם חדרים המעוצבים על ידי כריסטיאן לקרואה (Christian Lacroix) בהשראת יבשות העולם, מלון "Hôtel du Continent" ממוקם רק 400 מטרים מכיכר הקונקורד. המלון מציע ארוחת בוקר קונטיננטלית, אותה תוכלו להזמין גם עד לחדר המרשים שלכם.


16 באפריל, מרתון בוסטון, ארה"ב

 
מרתון בוסטון האגדי שנערך ב- 16 באפריל, הידוע גם כ"יום הפטריוט" במסצ'וסטס, מתקיים החל משנת 1897 ונחשב לאחד מהמרתונים היוקרתיים ביותר בעולם. נקודת הזינוק של המרוץ נמצאת בעיר הופקינטון וממנה עובר המסלול דרך שמונה ערים ועיירות ססגוניות עד לקו הסיום בכיכר קופלי, שבמרכז בוסטון.

היכן לללון: מלון Loews Boston, הממוקם 200 מטרים מכיכר קופלי, הוא מלון היסטורי של שכונת Back Bay אשר שוכן בבניין ששימש בעבר כמפקדת המשטרה של בוסטון. לאחר המרוץ תוכלו להחזיר לעצמכם אנרגיה במסעדת המלון עם מנות אמריקאיות מסורתיות והתבשיל המקומי של ניו אינגלנד, וכן להתאושש או לערוך אימון משחרר במועדון הכושר הנמצא במלון.


22 באפריל, מרתון וירג'ין לונדון, בריטניה

 

מרתון וירג'ין לונדון, הנערך ב-22 באפריל, הוא אירוע חשוב, ולא רק מכיוון שהוא נערך באחת הערים התיירותיות ביותר בעולם, אלא מאחר והוא מרתון ההתרמה הגדול ביותר בלוח השנה העולמי. רצים וצופים כאחד יכולים לתרום צדקה על פי רצונם, כאשר המרתון הוא 100% ללא מטרות רווח.

היכן ללון: מלון Park Plaza Westminster Bridge London ממוקם מול  בית הפרלמנט והביג בן, על הגדה הדרומית של נהר התמזה. המלון נמצא בסמוך לגלגל הענק לונדון-איי ואקווריום The Sea Life, ובסביבתו ניתן למצוא היצע עצום של מסעדות ותיאטראות. המלון גם אינו רחוק מנקודת הסיום של המרתון, שם יכולים הרצים לפגוש את חבריהם וקרוביהם לאחר שאלו עודדו אותם לאורך האירוע המרשים.


19 במאי, מרתון החומה הסינית, סין


 
אחד מהמרתונים הקשים בעולם. מרתון החומה הסינית נערך השנה ב- 19 במאי, והוא מעניק ל- 2,500 מתחרים את ההזדמנות לרוץ לאורך חלק גדול מאחד מהאתרים המוכרים והמזוהים ביותר בעולם – החומה הסינית. המשתתפים חייבים לעבור 5,164 מדרגות ולחצות את מחוז טיינג'ין המדהים, דבר המייצר בקרב המשתתפים חוויה בלתי נשכחת.

היכן ללון: הוסטל Beijing Badaling Great Wall Cao’s Courtyard הממוקם בבניין מסורתי בן 200 שנים מימי שושלת מינג, מציע נוף טבעי, גינה גדולה וחדרים המעוצבים בפשטות בעלי מקלחת ושירותים פרטיים. הבניין נמצא רק 10 דקות הליכה מאזור פופולארי בחומה, הבאדאלינג (Badaling), שמהווה גם את מקום נקודת הזינוק למרתון החומה הסינית.


11 בנובמבר, המרתון האותנטי של אתונה, יוון

 
המרתון האותנטי של אתונה הוא כנראה אחד המרתונים המפורסמים ביותר בעולם הודות לחשיבותו ההיסטורית. מרתון זה מתקיים ב-11 בנובמבר, ומוביל את האתלטים דרך אתרים ונקודות ציון היסטוריות של יוון, כולל מקדש זאוס באולימפיה ואתר האקרופוליס. כשהוא עובר בדיוק באותה הדרך בה רץ פידיפידס, שליח בצבא אתונה, כדי לבשר על ניצחון יוון במלחמה מול פרס לפני 2,500 שנים. המרתון יוצא הדופן הזה מתחיל בעיר מרתון ומסתיים באצטדיון פאנאתינאיקו המרהיב באתונה, אשר מחזיר את מבקריו כל הדרך עד למאה ה-6 לפני הספירה.

 

היכן ללון: מתחם הדירות Modern design apartment, המעוצב, ממוקם בלב אתונה, מרחק של 4 דקות הליכה ממוזיאון האקרופוליס ו-600 מטר מאמפיתיאטרון אודאון המרשים. הדירות במתחם הן מקום מושלם לספק מנוחה לרגליים המותשות לאחר המרוץ הארוך.



קרדיט תמונות: Booking.com

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!