יום חמישי, 15 בפברואר 2018

מקבץ 2018 ספרי הילדים והנוער שמככב אצלנו בבית



100 עובדות על חיות בסכנת הכחדה מאת סטיב פרקר

"100 עובדות על חיות בסכנת הכחדה" מאת סטיב פרקר, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר בסדרת "100 עובדות על", המוגשת בפורמט גדול לילדים. זוהי סדרת ספרים יפהפייה, הנותנת מידע בסיסי וחשוב על נושאים שונים האהובים על הילדים. ובספר זה הילדים מוזמנים לגלות אחדים מבעלי החיים הנדירים ביותר על כדור הארץ.

זהו ספר חובה לכל חובבי החיות שביניכם. הכירו את החיות שנמצאות בסכנת הכחדה, וקראו כיצד הציד הבלתי חוקי, הרס אזורי המחייה ושינויי מזג האוויר משפיעים על הטבע שלנו. גלו אילו חיות נמצאות בסכנה החמורה ביותר, וכיצד תוכלו לעזור להן.

מלבד 100 העובדות מאירות העיניים תמצאו בספר תמונות מרהיבות וחידונים מעניינים, אשר יספקו לכם הנאה נוספת ויעשירו את ידיעותיכם בנושא החיות בסכנת הכחדה.




הטקסט קל לקריאה והוא מותאם במיוחד לילדי גן חובה וכיתות א'-ב' שמתחילים את דרכם בעולם הקריאה.
הבן שלי בן 5 וחצי נהנה מאוד מהספר, הוא מתחיל לזהות את האותיות, הספר כתוב מאוד מתאים לילדים לפני כיתה א'.
ספרים נוספים בסדרה: 100 עובדות על החלל, 100 עובדות על בעלי חיים מסוכנים, 100 עובדות על כדור הארץ, 100 עובדות על גוף האדם, 100 עובדות על הדינוזאורים, 100 עובדות על מזג האוויר, 100 עובדות על חוקרים ומגלי עולם, 100 עובדות על המצאות, 100 עובדות על פלאי עולם, 100 עובדות על כלבים וחתולים, 100 עובדות על בעלי כנף, 100 עובדות על חתולים גדולים, 100 עובדות על סוסים, 100 עובדות על איכות הסביבה, 100 עובדות על תעופה, 100 עובדות על היונקים, 100 עובדות על מדע, 100 עובדות על ממלכת החיות, 100 עובדות על מדענים גדולים.
"100 עובדות על חיות בסכנת הכחדה" מאת סטיב פרקר. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים, כריכה קשה. מחיר לצרכן 78 ש"ח, מנוקד. להשיג 
בכל חנויות הספריםובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il
שלולית ביער ירושלים מאת דבורה בושרי

ספר הילדים "שלולית ביער ירושלים" מאת דבורה בושרי, בהוצאת דני ספרים, הוא סיפור על אמא וילדה.  עיר ויער.  ירושלים וירושלים וירושלים.

"סוף החורף, בא אביב, הכול פרח באדום וצהוב סביב. יד ביד, תחת תכלת שמים, טיילתי עם אמא ביער ירושלים..". (מתוך הספר)
הספר מלווה באיורים מקוריים ומרהיבים של נועה קלנר, שמוסיפים לייחודיות שלו.
בתור אוהבי העיר ירושלים, התחברנו למבט כתיבתה של הסופרת, הספר מעניין ומרתק, ילדיי מאוד אהבו.
דבורה בושרי היא סופרת ועורכת ספרות ילדים ירושלמית. מתבוננת ללא הרף בארבעת ילדיה וכותבת להם ועליהם.  ספרה ״השלולית ביער ירושלים״ הוא פרי געגועים עזים לפואמה ״הבריכה״ של ביאליק.  ״כל כך רציתי לצייר את הפואמה,״ היא מספרת.  ״אבל לצייר אינני יודעת.  אז כתבתי אותה.  לילדים. חזרתי בדמיוני לטיולים המשפחתיים שלנו בחורפים הירושלמיים בין האורנים, כשילדיי היו קטנים יותר ״.

"שלולית ביער ירושלים" מאת דבורה בושרי. איורים: נועה קלנר. הוצאת "דני ספרים", עמודים לא ממוספרים, מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il  

"הלילה שבו הזאבים יוצאים לצוד" מאת אופיר בלומר
                                                

"זה יקרה בלילה שבו הזאבים יוצאים לצוד. את תאבדי את כל מה שהיה לך, ותינתן לך הזדמנות לזכות בכל מה שרצית שיהיה. זה יתחיל עוד קודם, אולי כבר התחיל. דברים יתחילו להיעלם. דברים שחשובים לך. ובסוף הרוח תנשוב ותיקח את הכול, תישא הכול באוויר רחוק ממך. אל תנסי לגלות מי אני, אבל דעי לך שאני במקום קרוב מאוד. אם תנסי לגשש ולחשוף אותי, את עלולה למצוא את עצמך במשחק מורכב יותר מכל משחק אחר שבו הזדמן לך לשחק" (מתוך הספר)
"הלילה שבו הזאבים יוצאים לצוד" מאת אופיר בלומר בהוצאת "ספרי ניב" הוא ספר מקסים לבני נוער. זהו החופש הגדול בין כיתה ז לכיתה ח. כבר שנה שגאיה ושירי בקושי מדברות ביניהן. ביסודי הן היו חברות בלתי נפרדות, אבל הן עברו ללמוד בחטיבות שונות והקשר ביניהן כמעט נותק. יום אחד מספרת שירי לגאיה על מכתב מאיים ומסתורי שמצאה כתוב בכתב ידה של גאיה, שמזהיר שיגנבו ממנה דברים שחשובים לה. גאיה לא כתבה את המכתב ואינה יודעת מי כן, אבל מבחינה שאכן נגנבה משירי בובה שהכינה לה כמתנת יום הולדת. יומיים לאחר מכן אחיה הקטן של גאיה, צוף, נעלם. יתכן שהוא זה שכתב את המכתב? או שהוא רק אחד הדברים שייעלמו לגאיה ולשירי? שתי החברות יחד מנסות לפענח את משמעות המכתב ולחשוף את זהות מחברו. במקביל, בתנועת הנוער העובד והלומד בה חברה גאיה נערכים לאירוע של "הצעירה" שמתרחש ביום שישי בערב. גם בתנועה קורים דברים מוזרים: כל חברי הקבוצה מקבלים בווטסאפ תמונות חסרות פשר ומכתב מסתורי באותו כתב יד מופיע גם בקן. גאיה מאוהבת בשי מהנוער העובד, אבל לשי יש חברה חדשה ומסתורית והיא רואה אותו פחות ופחות. העלילה מובילה את גאיה הלוך ושוב בין ביתה, קן הנוער העובד והבית של שירי בשרב הקיצי שאוחז ברחובות כפר סבא ללא רחמים. הכול מתכנס לקראת סוף השבוע בו צפוי לזרוח הירח המלא: זהו הלילה בו הזאבים יוצאים לצוד.
ספר מרתק לבני נוער הבת שלי בת ה -9 נהנתה לקרוא את הספר שמורכב לקריאה ומתאים יותר לבני נוער החל מגיל 11 והילך. ספר על חברות, קשר בלתי מתפשר.
גיבורת הספר היא גאיה, ילדה בת שלוש עשרה בעלת עיניים ירוקות, שיער בלונדיני חלק וקצר וחיוך תמידי מתוח בין שתי גומות בלחיים. גאיה חברה בתנועת הנוער העובד והלומד, חייכנית, מלאת התלהבות ויש לה הרבה חברים, אבל עדיין מרגישה שמשהו חסר. משהו שיהפוך אותה ליותר מסתם גאיה. את גאיה מלווים חבריה: שירי, חברתה הטובה מהיסודי המתבודדת וקצרת הרוח. מישל, חברתה לנוער העובד, ילדה מוזרה עם שיער פרוע ומשקפיים עצומים שגם יודעת ללכת על חבל ולעשות ג'אגלינג עם ארבעה כדורים. שי, שחקן הכדורעף הגבוה בו מאוהבת גאיה וגם דניאל, דנה, דר ודויטש - ארבעת החברים הנוספים לקבוצה של גאיה בנוער העובד.
אופיר בלומר (20) התגייס בימים אלה לצה"ל. בעל תואר ראשון בכימיה מהאוניברסיטה הפתוחה, התגורר במושב צופית, גדל בכפר סבא ובקרוב יגור בתל אביב.
אופיר בלומר אומר: "כשכתבתי את 'הלילה שבו הזאבים יוצאים לצוד', ייעדתי אותו לגיל הדמויות בספר סביבות גיל 13-12. אני מקווה ומאמין שגם קוראים צעירים יותר ומבוגרים יותר ייהנו ממנו ויוכלו להתחבר אליו".
"הלילה שבו הזאבים יוצאים לצוד" מאת אופיר בלומר. הוצאת ספרי ניב, 148 עמודים, מחיר לצרכן 70 ₪. להשיג בחנויות הספרים  או בחנויות הספרים המקוונות ברשת.
להרכיב ולשחק: חיות ג'ונגל בתלת מימד


"להרכיב ולשחק: חיות ג'ונגל בתלת מימד" בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר בסדרת "להרכיב ולשחק", המוגשת בפורמט קשיח לילדים.
הילדים (החל מגיל 3 ומעלה) מוזמנים להרכיב ארבעה דגמים של חיות ג'ונגל (טיגריס, פיל, ג'ירפה, תנין), ולשחק עם החיות, ללמוד עליהן פרטי מידע מעניינים ולהכיר את עולמן המרתק.
הדגמים פשוטים להרכבה: אין צורך בדבק או במספרים, אלא רק להוציא את החלקים ולחבר אותם זה לזה.
ספר נוסף בסדרה – להרכיב ולשחק: דינוזאורים בתלת מימד.
הבן שלי עף על סדרת הספרים להרכיב ולשחק הוא ישר התיישב והחל להרכיב את החלקים של החיות והדינוזאורים בתלת מימד, הוא מסר כי זה ספר מתנה הכי טוב שיכל לקבל, הדגמים קיבלו מקום כבוד על שידת הלגו בחדר שלו.
והוא מראה ומשוויץ לכל הנכנסים לחדר שלו בדגמים החדשים שלו!!!
"להרכיב ולשחק: חיות ג'ונגל בתלת מימד". הוצאת "דני ספרים". כתיבה: רבקה קלונס, איורים: אנג'לה מאס. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", ספר קרטון. מחיר לצרכן 88 ש"ח, מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il  
 דידי ופאף אוכלים בריא מאת ליאורי עידן
 
אתמול דידי אמר: "לא רוצה לאכול סלט, רוצה רק ממתקים!"
אבא ואמא ניסו לעשות הכול,
אך כמה מוזר – שום דבר לא עזר.
ואז הגיע פאף הג'ירף עם המפתח שאת הלב תמיד פותח.
דידי, פאף, אמא ואבא נשמו נשימה ע-מו-קה,
וכמה מוזר – זה ממש עזר.
"דידי ופאף אוכלים בריא" מאת ליאורי עידן, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר בסדרת "דידי ופאף", המוגשת בפורמט קשיח לילדים.
הילד דידי ופאף הג'ירף, גיבורי סדרת "הג'ירף שבלב", חוזרים בסדרת ספרונים מקסימים. בכל ספרון הם נתקלים בבעיה אחרת מעולמם של הילדים וההורים, ומצליחים לפתור אותה בכוחות משותפים.
ספרים נוספים בסדרה לקטנטנים: דידי ופאף מצחצחים שיניים, דידי ופאף עועושים אמבטיה, דידי ופאף הולכים לישון.
ספרונים קשיחים המתאימים לקריאה לילדודס בני 2-5, בסדרה עוד מס' מקראות, ילדי נהנו להקריא את הספר לחברים שכנים אשר מאוד התענינו בתוכן הסיפורים.
ליאורי עידן – יוצרת סדרת "הג'ירף שבלב" המבוססת על רב המכר "מפתחות הקסם של דידי", המכילה ספרים, דיסקים, הצגות ועוד; מנחילת התכנית "מפתחות קסם לתקשורת – שפת הג'ירף" המומלצת על ידי היחידה למניעת אלימות במשרד החינוך; מובילה שינוי חברתי באמצעות "שפת התקשורת האמפתית" וילדים כמובילי שינוי.
"דידי ופאף אוכלים בריא" מאת ליאורי עידן. הוצאת "דני ספרים". ספר קרטון. מחיר לצרכן 68 ש"ח, מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il  
דידי ופאף הולכים לישון מאת ליאורי עידן
אתמול דידי אמר: "לא רוצה ללכת לישון!"
אבא ואמא ניסו לעשות הכול,
אך כמה מוזר – שום דבר לא עזר.
ואז הגיע פאף הג'ירף עם המפתח שאת הלב תמיד פותח.
דידי, פאף, אמא ואבא נשמו נשימה ע-מו-קה,
וכמה מוזר – זה ממש עזר.

"דידי ופאף הולכים לישון" מאת ליאורי עידן, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר בסדרת "דידי ופאף", המוגשת בפורמט קשיח לילדים.
הילד דידי ופאף הג'ירף, גיבורי סדרת "הג'ירף שבלב", חוזרים בסדרת ספרונים מקסימים. בכל ספרון הם נתקלים בבעיה אחרת מעולמם של הילדים וההורים, ומצליחים לפתור אותה בכוחות משותפים.
 ספרים נוספים בסדרה לקטנטנים: דידי ופאף מצחצחים שיניים, דידי ופאף עושים אמבטיה, דידי ופאף אוכלים בריא.
ליאורי עידן – יוצרת סדרת "הג'ירף שבלב" המבוססת על רב המכר "מפתחות הקסם של דידי", המכילה ספרים, דיסקים, הצגות ועוד; מנחילת התכנית "מפתחות קסם לתקשורת – שפת הג'ירף" המומלצת על ידי היחידה למניעת אלימות במשרד החינוך; מובילה שינוי חברתי באמצעות "שפת התקשורת האמפתית" וילדים כמובילי שינוי.
" דידי ופאף הולכים לישון" מאת ליאורי עידן. הוצאת "דני ספרים". ספר קרטון. מחיר לצרכן 68 ש"ח, מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il 
ספר "ראשית מידע": "כלבים"
 
"כלבים", בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר בסדרת "ראשית מידע", שיצאה לאחרונה במהדורה מחודשת בפורמט גדול. זוהי סדרת ספרים יפהפייה, הנותנת מידע בסיסי וחשוב על נושאים שונים האהובים על הילדים.

כיצד אומרים כלבים שלום? איזה כלב אינו יודע לנבוח? למה כלבים מחביאים צעצועים באדמה? מי חי בלהקה?  בספר זה תמצאו את התשובות לשאלות אלה, ותלמדו דברים נוספים על חייהם המרתקים של הכלבים, בין היתר על התנהגות כלבים, על כלבי פרא, על חוש הריח שלהם,  על כלבי הצלה, על כלבים המאומנים לעזור לאדם, על כלבי רועים, על כלבי מזחלות ועוד. בסוף הספר יש עמוד בו תלמדו גם מילים שכדאי לדעת.

הטקסט קל לקריאה והוא מותאם במיוחד לילדי גן חובה וכיתה א' שמתחילים את דרכם בעולם הקריאה.
ילדי מאוד אוהבים חיות, הם כל ערב בשבוע האחרון, מתווכחים בינהם מי יקריא למי את הספר, ספר מרוכז במידע מדויק, על בעלי חיים כלבים, על תוכן חייהם ועוד... מומלץ בחום

ספרים נוספים בסדרה: הרי געש, חתולים, דובים, פרפרים, אפרוחים וגוזלים, סוסים, חיות מסוכנות, חיות לילה, רכבות, כבאים, משאיות, יערות גשם, החיים בחלל, מטוסים, מזג האוויר, הגוף שלנו, אנו אוכלים, אנטארקטיקה, החיים מתחת למים, סביבה ירוקה, כדור הארץ, דינוזאורים.
"כלבים – ראשית מידע". מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים, כריכה קשה. מחיר לצרכן 68 ש"ח, מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!