יום ראשון, 25 בפברואר 2018

התזמורת הקאמרית הישראלית מציגה: מוצרט תמיד ראשון

מוצרט תמיד ראשון
קונצרט תיאטרלי חדש לילדים, מבית התזמורת הקאמרית הישראלית

צלם יוסי צבקר

כמדי שנה, התזמורת הקאמרית הישראלית מציגה קונצרטים לכל המשפחה בהשתתפות שחקנים וזמרים מובילים. המופעים, המתקיימים לרוב בימי שבת, הם הזדמנות מיוחדת ומהנה לחשוף את הילדים למגוון כלים וצלילים הקיימים בעולם הנגינה.


"מוצרט תמיד ראשון" בכיכובה של ניצה שאול ובניצוחו של דורון סלומון, שהם זוג בחיים. סיפור החיים המרתק של מוצרט והמסע שלו לקונצרט המפורסם בו הופיע לפני הקיסר והקיסרית בוינה. הקונצרט מתמקד בהכרות עם מוצרט כמלחין קלאסי מוביל ויצירותיו.
מוצרט היה ילד מאושר, מלא חיים ושובב גדול. כבר בגיל שלוש הצליח לנגן להפליא בפסנתר ומהר מאד גם בכינור. מוצרט שכולם בעצם קראו לו וולפי, רצה להשתעשע כל היום. הוא גנב את עוגת התפוחים מתרזה המבשלת, השתולל עם אחותו המחוננת נאנרל ועם הכלב האהוב שלו בימפרל, אבל דבר לא עמד בפני האהבה שלו למוסיקה. הוא היה גאון מזהיר, החל להלחין בגיל חמש ולא הפסיק להפתיע את כל הסובבים אותו.
ניצה שאול: שחקנית
דורון סלומון: מנצח
הקונצרט בליווי רקדנים

17.3 (שבת) שעה 10:30 במרכז המוזיקה ביפו
17.3 (שבת) שעה 12:30 במרכז המוזיקה יפו

קונצרטי הילדים של התזמורת הקאמרית הישראלית בניהולו המוזיקלי של אריאל צוקרמן הם חלק חשוב מפעילות ההנגשה של מוזיקה קלאסית לקהל הרחב, והם זוכים להצלחה מרובה במהלך השנים. כל קונצרטים אלו, המרכיבים את עונת הילדים הקרובה של התזמורת, ניתנים לרכישה במסגרת מנוי, כמו גם בכרטיסים בודדים, ומתקיימים, בין היתר, גם בימי שבת במרכז המוזיקה יפו. 
לרכישת כרטיסים: אתר: http://ico.co.il | טלפון: 03-5188845

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!