יום שלישי, 17 ביוני 2014

גלוסיבוקס GLOSSYBOX יוני 2014 הפתעת החודש שלי!


גלוסיבוקס GLOSSYBOX יוני 2014 הפתעת החודש שלי!


גלוסיבוקס יוני2014 הפתעת החודש שלי!




הפעם קיבלנו קופסאת הפתעות ורודה וכובשת...
פתחתי את האריזה ואת סרט המתנה והופתעתי לקבל בדיוק את מה שאני אוהבת בגלוסיבוקס שלי.
גילוי נאות קופסאת ההפתעות של גלוסיבוקס חודש יוני 2014 התקבלה לסקירה והדעה היא אישית שלי.
גלוסיבוקס יוני 2014 אני הכי אוהבת את????

קופסאת ההפתעות שלי שפותחת את השנה שלי בתחום האיפור, טיפוח והביוטי.

קבלו את גלוסיבוקס יוני 2014



עולמה של רויטל




מי שעוד לא מכירה  את ההפתעה החודשית שמגיע עם שליח עד לפתח הבית

חייבת את זה לעצמה התנסות חד פעמית!

אחרי הפעם הזו אני בטוחה כי תחליטי להמשיך לפנק את עצמך ולרכוש בכל חודש וחודשו את קופסאת ההפתעות של גלוסיבוקס.


הפעם קיבלנו 2 מוצרים בגודל מלא! ו-3 דוג' ועוד כמה הפתעות שהתווספו להפתעת החודש.


אני מזמינה כל אחת ואחת מכן נשים יקרות!
לרכוש את הפינוק החודשי ולהרגיש כמוני להרגיש אישה!!!


המותג שאני הכי התחברתי הפעם זה הקרם גוף המדהים של OPI.

היה לי אותו בגודל קטן עד כה ובריחות שונים.

הפעם קיבלתי את OPI אבוג'וס קרם גוף גודל מלא - מחיר 65 ש"ח

עולמה של רויטל













קוקוס מלון: קרם לחות מפנק, מוקצף ועשיר, המכיל ריכוז גבוה של חמאת קוקוס המרגיעה את העור ומגנה עליו. קרם גוף עשיר במיוחד שמועשר בתמציות זרעי פשתה, חלמית ושקדים, דבש ושמן מלון, הופך עור יבש לרך וגמיש. המרקם הקרמי והמרוכז, קל למריחה ונספג מהר בלי להותיר שמנוניות.
עולמה של רויטל

וואו וואו וואו הריח משגע!

כולם שאלו אותי בעבודה מזה הריח המטריף הזה? התשובה OPI קרם גוף!


הפעם הייתי הפתעה בקופסא
בגיזרת הגבות!!!

לא פעם אני נתקעת עם גבות לא מסודרות ואני מחפשת דרך לתת להם נוכחות ועומק.

שמחתי לקבל את העיפרון גבות החדש מבית קרליין מחיר מלא- 59.90 ש"ח



אהבתי מאוד שהצבע הוא נטרלי ולא שחור אלא חום בהיר.















העיפרון מותאם במיוחד לציור גבות ולהדגשתם.

הגבות שלך מקבלות נפח וגוון טבעי.

במיכסה העיפרון משולבת מברשת סירוק וסידור הגבה והטמעת הגוון.




JUVENA קרם מתיחה ליום מחיר מלא 422.50 ש"ח התקבלה דוגמית לסקירה.


קרם במרקם קטיפתי מעצב ומדגיש את עור הפנים. מתאים לעניות דעתי לנשים מתבגרות שמחפשות לייצב את עור הפנים.


עולמה של רויטל



עוד בהפתעה החודשית של חודש יוני של גלוסיבוקס ניתן למצוא 

לנקום ויזיונר- קרם רב תוצאתי מתקדם מחיר מלא 480 ש"ח

מרחתי את הקרם על עור הפנים אהבתי את המרקם החדשני המעניק יעילות רב תוצאתית.





עולמה של רויטל


WALLA PROFESSIONALS 
ספ שמן לוקוס אויל מחיר מלא 120 ש"ח.

עולמה של רויטל

אני מאוד אוהבת משקם לשיער.

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל
  • הגנה לקרטין וציפוי השערה.

  • מכיל שמנים יוקרתיים

  • שמן ארגן

  • שמן חוחובה ושמן שקדים

אני מאוד אהבתי את המוצר הרגשתי כי השיערות הדקיקות שלי באמת התחזקו אחרי הטיפול.

אז למה את מחכה? עוד לא נכנסת? כנסי ללינק קישור ותהני כמוני מהפתעת חודש הבא:
הזמנת קופסאת ההפתעות גלוסיבוקס יוני 2014
מכורה ליופי? הכירי את גלוסיבוקס – השירות הלוהט ביותר בעולם היופי הגיע לישראל!
עם גלוסיבוקס תוכלי להתנסות בנוחות ביתך במיטב מוצרי קוסמטיקה חדשים ומפנקים ממגוון מותגים שיגיעו עד אליך, פעם בחודש, בקופסת יופי יוקרתית ומפנקת ויחשפו בפניך את הטרנדים החדשים והחמים ביותר בעולם היופי והטיפוח.


בכל חודש אנו נשלח לך קופסת יופי אישית הכוללת לפחות חמישה מוצרים שנבחרו עבורך בקפידה ממגוון המותגים המובילים בארץ. בין המוצרים שתוכלי למצוא בקופסת היופי שלנו: מגוון בשמים, מגוון מוצרי איפור למראה פנים מושלם; אודם, אייליינר, מסקרה, סומק , צללית, קונסילר, מייק אפ, ברונזר, גלוס, מוצרי טיפוח ציפורניים, לקים, קישוטים לציפורניים, מוצרי טיפוח עור; פריימר, קרם לחות, מסכת פנים, קרם לילה, קרם גוף, סרום, מוצרי טואלטיקה; סבון מפנק, שמפו, דאודורנט, ג'ל ניקוי ועוד.

הסתיימה התקופה של קניית קוסמטיקה אימפולסיבית, לא חכמה, קנייה מתוך לחץ של דיילת יופי, מחוסר נעימות או מתוך דחף וללא בדיקה. גלוסיבוקס מאפשרת לך לסגל הרגלי צריכה חדשים ומהנים.
מהיום תוכלי לקבל דוגמיות קוסמטיקה של המוצרים החדשים ביותר להתנסות אישית ישירות לביתך. דוגמיות אשר יאפשרו לך שימוש במוצרים לתקופה קצרה אך מספיקה, דוגמיות אשר יעזור לך להחליט האם המוצר מתאים עבורך ויאפשרו לך לבצע רכישה שתהיה ידידותית, חסכונית ומבוססת ניסיון. גלוסיבוקס תשלח לך מידי חודש קופסת יופי יוקרתית ומפנקת, ארוזה בקפידה עם מיטב דוגמיות קוסמטיקה מוגדלות, בגודל מיוחד, ולעתים אף נפתיע עם מוצר אחד בגודל מלא, כך שההשקעה החודשית שלך תחזיר את עצמה. דוגמיות הקוסמטיקה יפתיעו אותך בכל פעם מחדש! אין דבר יותר נחמד מלפנק את עצמך בכל חודש במתנה קטנה ומושלמת המותאמת במיוחד עבורך.

אז למה את מחכה? הרשמי עוד היום באתר גלוסיבוקס וצרי את פרופיל היופי האישי שלך ותוכלי להנות בכל חודש מקופסה אישית המכילה את מוצרי הטיפוח והיופי המרגשים והחמים ביותר בשוק שיותאמו במיוחד עבורך

הזמנת קופסאת ההפתעות גלוסיבוקס יולי2014

נתראה בהפתעה של גלוסיבוקס הבאה אני כבר מחכה לחודש יולי2014.עולמה של רויטל