יום שישי, 6 ביוני 2014

גלוסיבוקס GLOSSYBOX מאי 2014 הפתעת החודש שלי!




גלוסיבוקס מאי 2014 הפתעת החודש שלי!




הפעם קיבלנו קופסאת הפתעות ורודה וכובשת...
פתחתי את האריזה ואת סרט המתנה והופתעתי לקבל בדיוק את מה שאני אוהבת בגלוסיבוקס שלי.
גילוי נאות קופסאת ההפתעות של גלוסיבוקס חודש מאי 2014 התקבלה לסקירה והדעה היא אישית שלי.
גלוסיבוקס מאי 2014 אני הכי אוהבת את????

קופסאת ההפתעות שלי שפותחת את השנה שלי בתחום האיפור, טיפוח והביוטי.

קבלו את גלוסיבוקס מאי 2014






למי שעוד לא מכירה את ההפתעה החודשית - היא חייבת את זה לעצמה התנסות חד פעמית.

אחרי הפעם הזו אני בטוחה כי תחליטי להמשיך לפנק את עצמך ולרכוש בכל חודש וחודשו את קופסאת ההפתעות של גלוסיבוקס.

הפעם קיבלנו 3 מוצרים בגודל מלא!


אני מזמינה כל אחת ואחת מכן נשים יקרות!
לרכוש את הפינוק החודשי ולהרגיש כמוני להרגיש אישה!!!


המוצר שהכי אהבתי בהפתעה החודשית שלי היה הלק

CHINA GALZE

צ'יינה גליז - לק






מחיר מלא:39 ש"ח
צ'יינה גלייז מגיע לארץ היישר מלוס אנג'לס ומגדיר עצמו כחביב הסלבריטאיות הוליווד. למותג 300
גווני לק שונים, כאשר ההשראה לפיתוח הצבעים המתחלפים היא הסלבס ההוליוודיות אשר
מתהדרות במיטב הגוונים של המותג. לק מדהים עמיד לפחות שבוע וקצת על האצבעות שלנו.
ברק מושלם! מריחה נוחה וקלה.


 




















מחיר מוצר מלא- 80 ש"ח 
מויסטר מאצ' של גרנייה הינו דור חדש של קרמי לחות ל-24 שעות, המותאמים במיוחד לצרכיו הייחודיים
של עורך. הסדרה מכילה 5 קרמי לחות שונים ל-5 סוגי עור שונים, ב-5 מרקמים ייחודיים.

גרנייה נותנת עדיפות למרכיבים טבעיים המופקים באמצעות שיטות מיצוי השומרות על איכותם וטוהרם.
כל מוצרי הטיפוח נבדקים תחת פיקוח דרמטולוגי. לכל המוצרים יעילות מוכחת.


מוצר שאני משתמשת בו שנה לערך, מחיה את עור הפנים שלי והכי חשוב ללא פראבן!




MURAD

DR MURAD - ACTIVE RADIANCE SERUM

615.90 ₪ / 30 מ"ל (מחיר מומלץ לצרכן)




קשה לי לתת ביקורת על מוצר שמגיע בגודל של דוגמית.

ד"ר מיורד - סרום ויטמין C פעיל
סרום מתקן ומעכב נזקי סביבה והזדקנות בטרם עת. מבוסס על קומפלס נוגדי חמצון רב עוצמה המכיל 3
 סוגי ויטמין C פעילים: RESILIENT C COMPLEX, תמציות בוטאניות של היביסקוס והדס ממריצות
ייצור חלבונים בעור, ויטמין E טהור וחומצות אלפא הידרוקסיות מחדשות את ECTOIN בקטריה
המתפתחת בתנאי לחות וחום מסייעת בהתמודדות עם תנאי סביבה קשים ומונעת אובדן לחות.



ALFA&OMEGA - HAIR MASK

אלפא ואומגה - מסכת הזנה אינטנסיבית לשיער עם פניני קרטין 




















מחיר מוצר מלא- 160 ש"ח.

וואו איך התלהבתי מהמסכת שיער מרחתי את המסיכה בדיוק לפי הוראות השימוש.

כל השיער הרגיש כשיערות משי על הראש.

כל שיערה הייתה דקיקה ונוחה לסידור אהבתי מאוד מומלץ בחום!

קומפלקס אלפא&אומגה משקם את פנים השערה, מעניק רכות מיוחדת ומזין את השערה בחסרים שלה,
שימוש בקומפלקס זה מונע את שבירת השיער והיווצרות קצוות מפוצלים, משפר את רכות השיער ומשאיר
 אותו גמיש, רך, מלא ברק וזוהר כבר מהשימוש הראשון. לתוצאה מושלמת 
ניתן להשתמש במסכה על בסיס שבועי.

גולת קופסאת ההפתעות לחודש מאי הייתה פיטו סרום מבית סבוקלם.























מחיר מוצר מלא- 204 ש"ח.

אני אישית מאוד מתחברת למוצרים של סבוקלם וגם פה לא נחלתי אכזבה.

למזלי אין לי עוד קמטים בעור הפנים, הסרום מעניק לעור פני מראה בריא, חלק ומתוח.

לעור גמיש, במראה צעיר וזוהר

טיפול אינטנסיבי למניעת קמטים, להאטת קצב הזדקנות העור ולשיפור המרקם של עורך.
ההרכב הייחודי והעשיר של הפיטו סרום מעניק לך מראה בריא, חלק ומתוח ומותיר את העור
שלך רך, גמיש ועם מגע נעים וקטיפתי.

הסרום מכיל חומרים פעילים ושמנים מובחרים, ויטמינים ותמציות צמחים,
היעילים במיצוק העור, צמצום הקמטים והקמטוטים, שמירה על הלח

אז למה את מחכה? עוד לא נכנסת? כנסי ללינק קישור ותהני כמוני מהפתעת חודש הבא:
הזמנת קופסאת ההפתעות גלוסיבוקס יוני 2014
מכורה ליופי? הכירי את גלוסיבוקס – השירות הלוהט ביותר בעולם היופי הגיע לישראל!
עם גלוסיבוקס תוכלי להתנסות בנוחות ביתך במיטב מוצרי קוסמטיקה חדשים ומפנקים ממגוון מותגים שיגיעו עד אליך, פעם בחודש, בקופסת יופי יוקרתית ומפנקת ויחשפו בפניך את הטרנדים החדשים והחמים ביותר בעולם היופי והטיפוח.


בכל חודש אנו נשלח לך קופסת יופי אישית הכוללת לפחות חמישה מוצרים שנבחרו עבורך בקפידה ממגוון המותגים המובילים בארץ. בין המוצרים שתוכלי למצוא בקופסת היופי שלנו: מגוון בשמים, מגוון מוצרי איפור למראה פנים מושלם; אודם, אייליינר, מסקרה, סומק , צללית, קונסילר, מייק אפ, ברונזר, גלוס, מוצרי טיפוח ציפורניים, לקים, קישוטים לציפורניים, מוצרי טיפוח עור; פריימר, קרם לחות, מסכת פנים, קרם לילה, קרם גוף, סרום, מוצרי טואלטיקה; סבון מפנק, שמפו, דאודורנט, ג'ל ניקוי ועוד.

הסתיימה התקופה של קניית קוסמטיקה אימפולסיבית, לא חכמה, קנייה מתוך לחץ של דיילת יופי, מחוסר נעימות או מתוך דחף וללא בדיקה. גלוסיבוקס מאפשרת לך לסגל הרגלי צריכה חדשים ומהנים.
מהיום תוכלי לקבל דוגמיות קוסמטיקה של המוצרים החדשים ביותר להתנסות אישית ישירות לביתך. דוגמיות אשר יאפשרו לך שימוש במוצרים לתקופה קצרה אך מספיקה, דוגמיות אשר יעזור לך להחליט האם המוצר מתאים עבורך ויאפשרו לך לבצע רכישה שתהיה ידידותית, חסכונית ומבוססת ניסיון. גלוסיבוקס תשלח לך מידי חודש קופסת יופי יוקרתית ומפנקת, ארוזה בקפידה עם מיטב דוגמיות קוסמטיקה מוגדלות, בגודל מיוחד, ולעתים אף נפתיע עם מוצר אחד בגודל מלא, כך שההשקעה החודשית שלך תחזיר את עצמה. דוגמיות הקוסמטיקה יפתיעו אותך בכל פעם מחדש! אין דבר יותר נחמד מלפנק את עצמך בכל חודש במתנה קטנה ומושלמת המותאמת במיוחד עבורך.

אז למה את מחכה? הרשמי עוד היום באתר גלוסיבוקס וצרי את פרופיל היופי האישי שלך ותוכלי להנות בכל חודש מקופסה אישית המכילה את מוצרי הטיפוח והיופי המרגשים והחמים ביותר בשוק שיותאמו במיוחד עבורך

הזמנת קופסאת ההפתעות גלוסיבוקס יוני 2014

נתראה בהפתעה של גלוסיבוקס הבאה אני כבר מחכה לחודש יוני2014.עולמה של רויטל