יום שבת, 28 ביוני 2014

תרחיץ פנים של קמדיס- לעור פנים שמנוני הנוטה לאקנה- אידאלי לקיץ!

תרחיץ פנים של קמדיס- לעור פנים שמנוני הנוטה לאקנה-
 אידאלי לקיץ!





תרחיץ פנים של חברת קמדיס, פותח לצורך טיפוח וטיפול בעור שמן בעל נטייה לאקנה, והוא אופטימלי לימי הקיץ, בהם עולה באופן משמעותי שכיחותה של הבעיה. שכן, החשיפה לשמש, החום, הזיעה והלחות, זלילת המתוקים והג'אנק פוד- כול אלה משפיעים על העור וגורמים להחמרת תופעות כגון עור שומני, פצעונים ואקנה.
 הבסיס לטיפול – ניקיון!
ניקיון העור הוא הבסיס לטיפול נכון: מסייע לשמור על מראה רענן ולמנוע פגיעה של גורמים חיצוניים מזיקים. מטרתו לנקות שיירי לכלוך הכוללים: חלקיקי אבק, חול, פיח, שאריות של חומרים קוסמטיים ותכשירי איפור, זיעה, תאים מתים וכדומה.    
תכשיר הקיץ האופטימלי עבור אלה הסובלים מעור שמן הנוטה לאקנה, הוא תרחיץ פנים, של חברת 'קמדיס' המתמחה בפיתוח מוצרים דרמטולוגיים לעור רגיש.
אז המומחים המליצו ואני ניסתי!
  • התכשיר נתן לעור הפנים שלי תמריץ
  • מנקה היטב את עור הפנים מליכלוך מיותר
  • מרגיע ומונע אדמומיות ויובש
מומלץ בחום עולמה של רויטל



תרחיץ הפנים בפורמולה המשודרגת שלו, נטול פרבנים ו SLS, מבוסס על רכיב ייחודי  – אגוז עץ הסבון - המשמש דטרגנט טבעי, נמצא בשימוש נרחב ברפואה הסינית וברפואה האיורוודית למטרות ניקוי שונות וטיפול בבעיות עור. מיצוי זה אף נחקר ופורסם בספרות המדעית. בהיותו בעל אפקט אנטי זיהומי ואנטי דלקתי, הוא מסיר תאים מתים ופותח נקבוביות מבלי לייבש ומקנה  לעור מראה בריא וחלק. מחיר לצרכן: 62.9 שקל.
עוד בסדרה לטיפול בעור שמן ואדמומי הנוטה לאקנה:  
קרם פנים - קרם עדין לעור פנים שמנוני, הנוטה לפצעונים. מונע פגמי עור הנובעים משמנוניות, מרגיע עור אדמומי ומגורה ומווסת את שומניות העור.   
טיפול נקודתי - קרם לטיפול נקודתי בפצעונים הנובעים מעור שמן. מפחית אדמומיות. אינו מייבש או פוגע בעור. מרגיע ומטפל  את אזורי העור הבעייתיים.
מחקר קליני שנערך במכון   Skin & Cosmetic Surgery Research Center  הוכיח כי את יעילות מוצרי סדרת אק-מדיס, בהפחתה של 28% בנגעי האקנה, הפחתה של 32% בנגעים הדלקתיים והפחתה של 26% בהפרשת בלוטות חלב, בקרב מטופלים שסבלו מאקנה בדרגה 2, שקיבלו את הטיפול במשך 12 יום.  
להזמנת דוגמיות ולבירור נקודות: 1800-350-320. בפייסבוק–קמדיס-   www.kamedis.com