יום שבת, 21 ביוני 2014

הקיץ כבר פה והקטנטנים שלנו נהנים ממהדורה מיוחדת של מי עדן בייבי.


מים לתינוק - אילו מים מתאימים לתינוקות? | מי עדן

מי הברז בישראל אינם מתאימים לשתיית תינוקות, משום שהם מכילים כמות גדולה של מינרלים ומלחים. כך תוכלו לדעת איך לבחור את המים המתאימים לתינוקכם. מדריך לתינוקות צמאים

מים מהווים 75 אחוז ממשקל גופו של התינוק, ומהווים מרכיב חשוב בתזונתו. דבר זה מחייב הקפדה מיוחדת על איכות המים ולכן לא מומלץ להשתמש במי הברז בישראל, שמכילים כמות גדולה של מינרלים ומלחים. גם הרתחת מים, מסנן ביתי המחובר לברז או שימוש במסננים ביתיים נוספים אינם מקטינים את כמות המלחים המצויים במים.

אפשר להיעזר בתקני הבריאות שבהם עומדים המים כדי לדעת אילו מים מומלצים לתינוקך. מי עדן מבוקרים ונבדקים מדי שעה, במעבדת המפעל ובמעבדות חיצוניות, המוסמכות ע"י משרד הבריאות. מי-עדן הם גם המים היחידים בישראל המכילים את כמות החנקות הקטנה ביותר,ולכן הוכרזו כמתאימים וטובים לתינוקות.

מים לתינוק בתחליפי חלב

תחליפי החלב פותחו כך שיהיו דומים בהרכבם לחלב אם. המשתנה היחיד בהרכב זה הינם המים בהם משתמשים להכנת תחליף החלב. כאשר מכינים לתינוק תחליף חלב חשוב להפקיד על שני קריטריונים מרכזיים במים:
מים נקיים מזיהומים - תינוקות רגישים פי חמישים למעוררי מחלה ולכן הכרחי שישתו מים נקיים מזיהומים בקטריאליים וכימיים.
הרכב מינרלים מאוזן - מים שההרכב מינרלי שלהם מאוזן, מתאימים לגופו של התינוק. חשוב מאוד שהמים הניתנים לתינוקות לא יכילו חנקות בריכוז הגבוה מ- 15 מ"ג לליטר, כי כל כמות עודפת עלולה לשבש את העברת החמצן לגופו של התינוק. בנוסף, המים חייבים להיות מעוטי מלחים, כדי לא לגרום עומס יתר על הכליות הבלתי מפותחת של התינוק.

המים הטובים ביותר לתינוקך הם מים מינרליים של מי-עדן, בגלל הרכב המינרלים בהם ומיעוט המלחים . למסקנה הזו הגיעו חוקרים בבית החולים "מאיר" בכפר-סבא, שהוכיחו במחקר קליני כי המסת אבקות תחליפי חלב אם במי-עדן יוצרת את ההרכב התזונתי הקרוב ביותר לחלב אם. באותו מחקר נמצא עוד כי לחץ דמם של תינוקות שצרכו מי עדן היה נמוך ובריא יותר מזה של תינוקות שצרכו מי ברז

האם צריך להרתיח מי עדן לתינוקות?

לפי המלצות של משרד הבריאות בישראל עד גיל שנה יש להרתיח לפחות למשך 2 דקות את כל סוגי המים, כולל מים מינרלים, מים מבוקבקים, מים במיכלים ומי ברז ולקרר לפני השימוש. ניתן לאחסן מים מורתחים במקרר למשך יומיים עד שלושה ימים, או במשך 24 שעות בטמפרטורת החדר במיכל מעוקר וסגור הרמטית.

הקיץ כבר פה והקטנטנים שלנו נהנים ממהדורה מיוחדת של מי עדן בייבי.

בכל מארז תוכלו למצוא מדבקות של פו הדוב וחברים.

חדש על המדף מי עדן, המובילה את שוק המים בישראל יוצאת בשיתוף פעולה יחודי עם דיסני.

מציעה לקטנטנים שלנו להנות מאחיזת בקבוק נוחה שמתאימה לתינוקות וילדים קטנים, הבקבוק לא כבד רק 250 מ"ל.
מי עדן מגיע עם פקק ספורט צבעוני מסתובב ונוח המקל את השתייה על הילדים.

מי עדן בייבי הינו בקבוק אישי ונוח לנשיאה המותאם במיוחד לכף היד הקטנה של הבייבי שלנו.

עולמה של רויטל