יום חמישי, 4 במרץ 2021

מבחר מוצרי GFREE – ללא גלוטן וכשר לפסח החופש ליהנות ממגוון רחב של מאכלים ללא גלוטן




עולמה של רויטל


מבחר מוצרי GFREE – ללא גלוטן וכשר לפסח

החופש ליהנות ממגוון רחב של מאכלים ללא גלוטן


סדרת GFREE ללא גלוטן מבית גורי מציעה מבחר עצום של מוצרים למגוון שימושים במטבח בכל ימות השנה: אטריות ביצים, ניוקי, פתיתים, פיצות קפואות, תערובות לאפייה מפנקייקס ועד עוגות, מבחר עוגיות משובחות, קורנפלקס ועוד ועוד. במשך שנים מציגה GFREE לקהל מוצרים חדשניים, כגון פסטה ללא גלוטן על בסיס קמח עדשים, או פתיתים שילדים אוהבים על בסיס קמח אפונה.
המון טעם, בלי גלוטן!
לאור הביקוש הרב וההצלחה לה זוכה סדרת GFREE ללא גלוטן מוסיפה חברת גורי לקראת חג הפסח למגוון המוצרים עוד מספר שישמחו את אלו האוכלים מזון איכותי ללא גלוטן. בפיתוח המוצרים החדשים בסדרה הושם דגש על הרחבת מגוון המוצרים ללא גלוטן. תוך הקפדה על איכות מעולה וטעם שלא מרגישים בו את ההבדל. ובטווח מחירים אטרקטיבי.

ניוקי תפו"א ללא גלוטן 500 גרם – 9.90 ₪ כשרות רבנות

ניוקי איטלקי מתפוחי אדמה. להרתיח במים ממולחים ולהגיש עם רוטב סמיך.

אטריות ביצים פאפארדלה ללא גלוטן 250 גרם – 16.90 ₪ כשרות רבנות


אטריות ביצים רחבות על בסיס קמח תירס וקמח אורז. טעם עשיר. מומלץ להגיש אחר הבישול עם רוטבי שמנת או רוטב בשר.

משפחת הפסטה של סדרת GFREE כוללת מגוון של איטריות, פסטות בצורות שונות כטליאוליני, וטלייאטלה, ניוקי עגבניות וניוקי תרד – הכל הכל ללא גלוטן וכשר לפסח!


ונעבור למתוקים:

עוגיות סנדויץ במילוי תות ללא גלוטן 200 גרם – 17.90 ₪ כשרות רבנות ובית יוסף


פינוק קטן של בוקר, הפסקת קפה במשרד, או לאורחים בערב. עוגיות פרח קלאסיות במילוי ריבה, וללא גלוטן

GF תערובת לעוגת שוקולד ללא גלוטן – 17.90 כשרות רבנות ובית יוסף


תערובת להכנת עוגת פסח עסיסית בטעם שוקולד.

משפחת המאפים של GFREE כוללת עוגיות מזרחיות, מרוקאיות, בטעם של סבתא , לצד תערובות להכנת עוגות או פנקייקס. הדגש בפיתוח סדרת המוצרים היה על מתן אפשרות לרגישים לגלוטן ולשוחרי הבריאות ליהנות מאוכל טעים, בדיוק כמו כל אחד אחר.

עוד על סדרת GFREE

מוצרי סדרת GFREE ללא גלוטן מיועדים לרגישים לגלוטן ולכל המעוניין לשמור על תזונה בריאה, בדגש על אוכל טעים ומגוון. מאז שהושקה הסדרה בישראל לפני כ-6 שנים היא מקפידה לחדש ולהציע לקהל לקוחותיה מוצרים חדשים נוספים, המיוצרים כולם במפעלים העומדים בסטנדרטים מחמירים של ייצור מזון ללא גלוטן, אשר מחזיקים בתקני איכות ופיקוח מובילים כגון 9000 ISO, תקן GMP (תנאי ייצור נאותים) של משרד הבריאות והם בעלי כשרות.

איזה כיף לראות שגריין מוציאה כל כך הרבה מוצרים ללא גלוטן לשוק,
מוצרים מותאמים לצאליקים, יש רבים מאתנו באוכלסיה שרגישים לגלוטן.
נפלא כי כיום אפשר להשיג מוצרים מוצלחים מאוד בטעם ללא גלוטן.
אנחנו הכנו ניוקי ללא גלוטן עם רוטב שמנת עגבניות ויצא מושלם.
בנוסף הוספנו עוגיות פרח ללא גלוטן במשלוחי המנות שחילקנו לקרובים שלנו בפורים, הם התלהבו מאוד מהטעם ומסרו שהעוגיות מעולות.

GFREE מציעה מגוון רחב של מוצרים איכותיים ללא גלוטן, מבלי להתפשר על הטעם: לחמים, לחמניות, באגטים, פיתות, פיצות, מבחר עוגיות, דגני בוקר, חטיפי דגנים, פרורי לחם, פסטות, ומגוון תערובות קמח ייעודיות להכנת פנקייק, עוגות ועוגיות, מאפינס ומאפים טעימים נוספים.


GFREE מחזיר לך את החופש ליהנות ממגוון רחב של מאכלים ללא גלוטן, ללא התפשרות על האיכות ועל הטעם וכל זאת במחירים אטרקטיביים.



עולמה של רויטל

עולמה של רויטל



עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!