יום חמישי, 4 במרץ 2021

אסם-נסטלה ממשיכה להפחית סוכר בקטשופ: משיקה קטשופ עם 56% פחות סוכר, ללא ממתיקים מלאכותים

אסם-נסטלה ממשיכה להפחית סוכר בקטשופ: משיקה קטשופ עם 56% פחות סוכר, ללא ממתיקים מלאכותים


ההפחתה הנוכחית מתבצעת לאחר שלפני כשלוש וחצי שנים השיקה החברה קטשופ עם 50% פחות סוכר.אסם-נסטלה ממשיכה במסע לשיפור תזונתי ומפחיתה את כמות הסוכר והנתרן בקטשופ. הקטשופ מופחת הסוכר יכיל מעתה 56% פחות סוכר מהקטשופ הקלאסי, לעומת 50% בעבר וכמות הסוכר תעמוד על 9.9 גרם לעומת 12 גרם ל – 100 גרם. גם כמות הנתרן מופחתת בהדרגה ותעמוד על 395 מ"ג, ללא סימון מדבקה אדומה לנתרן. זהו הקטשופ היחיד על המדף שהגיע להפחתת סוכר כה משמעותית ללא ממתיקים מלאכותיים, תוך שמירה על הטעם. כבעבר, קטשופ אסם מופחת סוכר ונתרן עשוי אף הוא מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, וללא צבעי מאכל.


נפח המוצר ללא שינוי אל מול המוצר הקודם, ומשקלו החדש יעמוד על 690 גרם במקום 710 גרם בגרסה הקודמת. הסיבה לפער בגרם אל מול שמירה על אותו הנפח נובעת מהפחתת הסוכר שמשקלו הסגולי יותר גבוה ביחס לרכיבים האחרים במוצר.
עולמה של רויטל

קטשוף אוסם מככב בכל ארוחה עולמה של רויטל


טעמנו מהקטשופ החדש לא היה מבחינתנו כל שינוי בטעם.
שמחנו לראות כי יש בו הרבה פחות סוכר והוא הרבה יותר בריא לנו.
מומלץ בחום עולמה של רויטל

מאסם-נסטלה נמסר כי: "מאז השקתו ב-2017 הקטשופ מופחת הסוכר של אסם גדל מידי שנה והגיע לנתח שווק נאה של כ- 11% מהקטגוריה. אנו מאמינים שהמשך הפחתה הדרגתית של סוכר ונתרן הוא המפתח לשינוי הרגלי הצריכה והקניית הרגלים של תזונה נכונה. מהשקת המוצר ועד היום הפחתנו 2.7 גרם סוכר נוספים כשכיום יש בו 56% פחות סוכר מהקטשופ הקלאסי, ובעזרת מבחני טעימה ודיאלוג עם הצרכנים נמשיך במגמה זו."


הקטשופ בכשרות בד"צ.


   עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!