יום שישי, 12 במרץ 2021

אירוע תמיכה בעמותת תעצומות ביום המעשים הטובים ה- 16.3.21 ערב מרגש של עמותת 'תעצומות' יתקיים השנה ביום המעשים הטובים ואתם יותר ממוזמנים לקחת בו חלק. ערב שהוא אירוע מרגש לכל המשפחה בהנחיית דליק ווליניץ' בהשתתפות הכדורסלן דורון שפר, ומופע של עילי בוטנר.

אירוע תמיכה בעמותת תעצומות
ביום המעשים הטובים ה- 16.3.21
ערב מרגש  של עמותת 'תעצומות' יתקיים השנה  ביום המעשים הטובים ואתם יותר ממוזמנים לקחת בו חלק. ערב שהוא אירוע מרגש לכל המשפחה בהנחיית דליק ווליניץ' בהשתתפות הכדורסלן דורון שפר, ומופע של עילי בוטנר. 


מחבקים את הפוגשים את הסרטן באירוע מרגש במסגרת יום המעשים הטובים 16.3.21 (שלישי) של עמותת 'תעצומות' – בית לפוגשי סרטן (מאז 2012) הפועלת באמצעות מתנדבים בכל הארץ ומספקת  לפוגשי הסרטן ובני משפחותיהם תמיכה, יעוץ, מידע וליווי בתחום הרפואה המשולבת ושיטות הטיפול השונות. הזדמנות לערב מרגש עבור כל המשפחה, המזכיר לנו כי דווקא בימים אלו חשוב לתת ולתמוך במי שזקוקים לכך יותר מכל. 

האירוע יועבר בזום לכל המשתתפים ומזמין אתכם לערב מרתק  וחד פעמי בהנחייתו של דליק ווליניץ', עם דברי פתיחה של רות רואי וינשטיין – מייסדת ונשיאת העמותה, ראיון אינטימי עם הכדורסלן דורון שפר, שיספר על "משחק החיים" כשפגש את הסרטן, תהליך הריפוי וההחלמה ששינו את חייו, פרופ' בן קורן – אונקולוג, מנהל מכון הקרינה בשערי צדק ומרצה באונ' ת"א על "מדע התקווה", ראיון עם הזמרת  ענבל סמדר – שפגשה את סרטן השד ומשתפת במסע בראיון ושירים חדשים מהאלבום שבדרך, ומופע בסלון עם עילי בוטנר וילדי החוץ – שיחתמו את הערב במופע אקוסטי עם כל שירים המרגשים והסוחפים. 

ערב התרמה לעמותת תעצומות - 16.3.21 (זום)

***אירוע לכל המשפחה*** 
לרכישת כרטיס ב-45 ש"ח בלבד: https://www.taatzumot.com/yearevent2021
כל ההכנסות קודש לטובת ליווי ותמיכת פוגשי סרטן, התרומה מוכרת לצורכי מס לפי סעיף 46

תעצומות הינה עמותה ללא כוונת רווח שהוקמה בשנת 2012 ביוזמתה של רות רואי וינשטיין מייסדת ונשיאת העמותה על בסיס חזונו של פרופ' גרשם זיצ'ק מתוך ידיעה, המבוססת על מחקר רב שנים, כי בגופנו טמונות יכולות ריפוי. חוכמת הגוף מועצמת כשהמבריא מודע להן, לוקח אחריות ופועל להביאן לידי ביטוי. תעצומות מספקת לפוגשי סרטן ובני משפחותיהם תמיכה וליווי בתחום הרפואה המשולבת, שיטות טיפול, מניעת מחלות ותחזוקת אורח חיים בריא, בזכות ניסיון ממוקד רב שנים בנושא ריפוי ממחלת הסרטן.  
אתר:  www.taatzumot.com  פייסבוק @taatzumot
למידע כללי: 055-919-3106, דוא"ל office@taatzumot.com.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!