יום חמישי, 4 במרץ 2021

'צמח ישראפט' משיקה לראשונה בישראל: מזון חדשני ופורץ דרך המורכב מחלבון העתיד BSF המתאים לכלבים עם רגישות למזון 'קאנל היפר סנסיטיב' מזון סופר פרימיום מבוסס חלבון היפו-אלרגני בריא, טרי ומיוצר בישראל, השיווק יחל מ- 14.02.2021

'צמח ישראפט' משיקה לראשונה בישראל:

 מזון חדשני ופורץ דרך המורכב מחלבון העתיד BSF

המתאים לכלבים עם רגישות למזון

'קאנל היפר סנסיטיב'

מזון סופר פרימיום מבוסס חלבון היפו-אלרגני

בריא, טרי ומיוצר בישראל, השיווק יחל מ- 14.02.2021

רגישות למזון הינה אחת הבעיות המרכזיות בבריאות הכלב. לאחר מחקר של שנתיים, במעבדות הפיתוח של חברת צמח תערובות, משיקה חברת 'צמח-ישראפט', חברת הבת של מפעל 'צמח תערובות'- מזון חדש 'קאנל היפר סנסיטיב' Kennel Select Hyper Sensitive המיוצר לראשונה בישראל ומבוסס על חלבון העתיד ה- BSF לכלבים בעלי רגישות לחלבונים מן החי.

חלבון ה- BSF, המופק מלרוות של זבוב החייל השחור, נחשב לחלבון העתיד לבני אדם ובעלי חיים- הינו ייחודי ושונה מהחלבונים המשמשים היום כמזון לחיות מחמד. בשל ייחודו, נחשב החלבון להיפו-אלרגני, קל לעיכול, ומתאים גם לכלבים ללא רגישות למזון. צמח תערובות משקיעה מעל למיליון ₪ בשנה, במחקר ופיתוח מוצרים וחומרי גלם חדשים ובשנים האחרונות נמצא חלבון הBSF במוקד המחקר.

'קאנל היפר סנסיטיב' (Kennel Select Hyper Sensitive), ברמת סופר פרימיום, מזון הכלבים הראשון העושה שימוש במרכיב ייחודי זה, והראשון המיוצר בארץ במפעל 'צמח תערובות' בעמק הירדן, ואינו מיובא מחו"ל. המזון החדש ישווק בישראל לחנויות חיות המחמד המתמחות ובמקביל החל שיווקו לאירופה, בשל הביקוש הרב הנרשם ביבשת למוצר החדשני. 

קיבלנו את המזון החדשני להתנסות.

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

ג'סי שלנו מאוד אהבה את האוכל היפר סנסיטיב

אכלה בהנאה רבה, ושבעה באוכל לכלבים עתיר בחלבונים, עשיר בתערובות מיוצר בישראל.

מוצר מעולה, חיית המחמד שלנו התאהבה בסדרה של צמח ישראפט ולא מוכנה להחליף כעת לשום אוכל אחר.

אנחנו מאוד אהבנו, תראו את ג'סי הכלבה האנרגטית  שלנו לאחר מנת אכילה.

הלכנו לשרוף קלוריות בטבע ליד הבית.

עולמה של רויטל


'קאנל היפר סנסיטיב', הינו המוצר השישי בסדרת 'Kennel Select' הידועה של 'צמח-ישראפט' המונה חמישה מוצרי מזון סופר פרימיום לכלבים, מוצרי הסידרה קלים לעיכול ובריאים מאחר ואינם מכילים חיטה, תירס וסויה.

'קאנל היפר סנסיטיב' מזון סופר פרימיום, הינו הראשון המכיל את החלבון המופק מלרוות 'זבוב החייל השחור'- Black Soldier Fly- BSF- מקור חלבון חדשני, הנחשב כאמור, לעתידני בעולם ומסייע למערכת העיכול של הכלב. בנוסף למרכיבי החלבון האיכותיים, המזון החדש מועשר בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים, על מנת לשמור על בריאות הכלב. כאמור כל מוצרי הסדרה אינם מכילים חיטה, סויה או תירס.

שילוב חלבון BSF במזון, הינו חלק ממגמה עולמית לחיפוש אחר מקורות חלבון חלופיים הן לבני האדם והן לבעלי החיים. על פי תחזיות האו"ם, בעוד 30 שנה, אוכלוסיית העולם צפויה להגיע ל-10 מיליארד בני אדם, מה שיעמיד את יכולת אספקת המזון במבחן, כתוצאה משינויי האקלים העולמי. בשנים האחרונות מתקיים מרוץ במכוני המחקר בעולם, למציאת חלבון אלטרנטיבי לזה המגיע ממקורות החי, לטובת הזנת בני האדם ובעלי החיים. מרוץ זה הביא לקדמת הבמה את חלבון העתיד המיוצר מלרוות 'זבוב החייל השחור' שנמצא, כי הוא יעיל ביותר כמקור חלבון חלופי עשיר ובריא, בעל ערך תזונתי גבוה של חלבון ושומן.

במהלך הפקת החלבון, לרוות הזבוב צורכים שאריות של מזון צמחי והופכים אותו ביעילות רבה למסת גוף של חלבון ושומן, בה ניתן להשתמש למאכל. החלבון הינו איכותי ונעכל בצורה יעילה על ידי בעלי החיים. השומן המופק מהלרוות עשיר בחומצה לאורית שהינה בעלת תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטיספטיות.

בנוסף, תהליך הפקת החלבון ידידותי לסביבה, חוסך אנרגיה ומים ומפחית את הזיהום הסביבתי, מאחר והתהליך איננו כולל מוצרים מן החי, אלא מתבסס על שאריות מתעשיית המזון, אינו צורך כמעט מים ואינו דורש שטחי גידול מאסיביים. כמו כן, ניתן לנצל את מצע הגידול של לרוות הזבוב כדשן לחקלאות.

כאן ג'סי לאחר מנה הגונה של מנה של צמח ישראפט

עולמה של רויטל


'צמח-ישראפט' הינה חברת בת של 'צמח תערובות' ממפעלי עמק הירדן, מהגדולים והוותיקים בישראל, המוביל את תחום החדשנות בשוק המזון לבעלי חיים. 'צמח-ישראפט' מפתחת ומובילה את שוק המוצרים לחיות מחמד ומתמחה בייצור מזון המורכב מחומרי הגלם האיכותיים והמזינים ביותר, בהתאם לדרישות התזונתיות של הכלב או החתול. החברה משלבת את יכולות הייצור, המחקר והפיתוח במעבדות המפעל, עם היכרות מעמיקה בתחום חיות המחמד בארץ ובעולם, בייצור מוצרי מזון חדשניים, המתאימים לכל גודל, גיל ושלב התפתחותי של חיות המחמד.

 מחיר מומלץ לצרכן של המוצר החדש- 'קאנל היפר סנסיטיב'-

שק במשקל 3 ק"ג- 100-110 שקלים. שק במשקל 7 ק"ג- 200 שקלים.

ניתן להשיג את המוצר בחנויות המתמחות לבעלי חיים ברחבי הארץ, כמו גם את כל מוצרי סדרת-

'Kennel Select' של' צמח-ישראפט' המונה עוד חמישה מוצרי מזון סופר פרימיום לכלבים, הקלים לעיכול. חמשת המוצרים הקיימים בסדרה- מזון לכלבים בוגרים מבוסס עוף, מזון לכלבים קטנים, מזון גורים, מזון לכלבים מבוגרים ובעלי עודף משקל ומזון לכלבים בוגרים מבוסס דג.




'צמח-ישראפט'- https://www.zipet.co.il/

באינסטגרם ובפייסבוק- צמח ישראפט

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!