יום חמישי, 4 במרץ 2021

לכבוד חודש בריאות הפה הבינלאומי: חטיפי מברשות שיניים חדשים לכלבים של המותג האהוב WHINZEES

לכבוד חודש בריאות הפה הבינלאומי:

חטיפי מברשות שיניים חדשים לכלבים של המותג האהוב WHINZEES 


חודש בריאות הפה הבינלאומי, מהווה הזדמנות נהדרת להזכיר כמה חשוב לשמור על בריאות הפה של כלבינו. במיוחד לשם כך, חברת ביופט מרחיבה את סדרת החטיפים הדנטליים של המותג הנחשב WHIMZEES

הידעתם ש-80% מהכלבים הבוגרים סובלים מבעיות בשיניים? לכבוד חודש בריאות הפה הבינלאומי שמצוין בפברואר, חברת ביופט מרחיבה את סדרת החטיפים הדנטליים האהובה של המותג ההולנדי WHIMZEES המעוצבים בצורת מברשות שיניים. החטיפים של WHIMZEES עשויים מרכיבים טבעיים בלבד, דלים בשומן ובעלי טעם נהדר. המבנה הייחודי של החטיף והרכיבים הצמחיים שבו תורמים לזרימת דם טובה יותר בחניכיים ולמניעת הבל פה והצטברות אבנית.  במחקר שנערך במשך חודש, WHIMZEES נמצא כיעיל ביותר מ- 80% בהפחתת הפלאק בהשוואה למתחרים המובילים. אחרי 28 ימים, העובדות הבאות נצפו: 62% פחות היווצרות אבן, 31% פחות הצטברות פלאק, 43% שיפור בהבל פה. בנוסף, המרקם הקשיח הייחודי של החטיף מעודד לעיסה לאורך זמן רב יותר, ובכך מאפשר ניקוי לאורך זמן ממושך יותר ואף עוזר ללטש באופן טבעי את שיני הכלב תוך כדי לעיסה.

וטרינרים ממליצים לצחצח שיניים לכלבים לפחות פעם ביום לשמירה על בריאות השיניים באופן יום יומי כבר מגיל צעיר, בכדי למנוע את בעיות השיניים. דרך נוספת ונוחה לשפר את היגיינת הפה של כלבים, היא לתת להם באופן קבוע חטיפים דנטליים, כדוגמת חטיפי WHIMZEES, המשלבים בין תאוות הלעיסה והשעשוע של הכלב לבין בריאותו בכלל ובריאות הפה שלו בפרט. פינוק הכלב באופן קבוע בחטיפים דנטליים, מאפשר להם לנקות את פיו של הכלב משיירי מזון, לשמור על זרימה תקינה של דם בחניכיים, להפחית הצטברות פלאק ולשמור על ריח פה רענן.

הכלבה שלנו ג'סי אהבה מאוד את חטיפי הלעיסה הדנטלים.

היא התמוגגה בהנאה צרופה, הברקנו לה את השיניים ועוד מעט אחשוף לפניכם את התוצאה

ואת ג'סי הכלבה הגורה הענקית שלנו בחשיפת שיניים לאחר ציחצוח עם חטיפי הלעיסה.

עולמה של רויטל
חטיפי הלעיסה הדנטליים מבית המותג WHIMZEES, אשר פותחו על ידי מומחי החברה, הינם בעלות יתרונות פונקציונליים: החריצים נכנסים ברווחים הקטנים שבין שיני הכלב ומסייעים לניקוי יעל יותר של הפה, ואילו החללים שבחטיף מסייעים לאחיזה טובה יותר של השיניים בחטיף ומאפשרים לכלב ללעוס אותו בקלות רבה יותר. הצורות הכדוריות מסייעות ולמניעת הצטברות אבנית והיווצרות עששת. החטיפים עשירים בסיבים תזונתיים אשר תורמים לעיכול קל, מסייעים בהברקת השיניים והופכים את פעולת הלעיסה של הכלב לחזקה ויעילה יותר. וחשוב במיוחד: הם מאפשרים לשמור על היגיינת הפה גם של הכלבים הרגישים ביותר: הם מיוצרים מרכיבים טבעיים בלבד ללא הנדסה גנטית, הם צמחוניים ואינם מכילים גלוטן צמחי או צבעי מאכל.



מוצרים חדשים של WHIMZEES:
חטיפים לגורים- אותם החטיפים האהובים מותאמים במיוחד לגורים, כי גם להם מגיע לשמור על בריאות השיניים. האריזה מחולקת כך שיהיה ניתן לחלק חטיף אחד ביום ובאותה העת לשמור על טריות ופריכות החטיף. החטיפים רכים ועשירים בסידן מגיעים בצורות מיוחדות של ברווז ודובי. יש גם גרסה מותאמת להיפואלרגניים. מחיר מומלץ לצרכן: 24 ₪.


 

ערכת חטיפים שבועית המכילה 7 יחידות- החטיפים של WHIMZEES העשויים מרכיבים טבעיים בלבד, דלים בשומן ובעלי טעם נהדר, הפעם באריזה שבועית ונוחה לשימוש. החטיפים מגיעים לגדלים שונים של כלבים. מחיר לצרכן: 36 ₪

להשיג בחנויות לציוד ומזון לבעלי חיים. 

 

חברת ביופט בע"מ, מקבוצת מוצרי מעברות, הינה החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד. החברה, אשר נוסדה בשנת 1972 כחלוצה בתחום הייצור של מזון יבש לכלבים ולחתולים, בנתה עם השנים מוניטין בזכות הקפדה בלתי מתפשרת על איכות, גם בארץ וגם בקרב החברות המובילות בעולם, אשר בחרו בה לייצג אותן בשוק חיות המחמד הישראלי. כיום משווקת ביופט את מוצריה, הכוללים מזון יבש, לח וציוד לכ-500 חנויות מחמד בישראל, מרפאות ווטרינריות, מגדלים ולרשתות המזון הגדולות.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!