יום חמישי, 3 בדצמבר 2020

חברת ביופט משיקה מותג מזון בעלי החיים אולטרה פרימיום לכלבים וחתולים עירוניים

חברת ביופט משיקה מותג מזון בעלי החיים אולטרה פרימיום לכלבים וחתולים עירוניים





ביופט, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד שבבעלותה מותגי המזון האהובים "בונזו" ו"לה קט", והמשווקת מגוון מותגים בינלאומיים כגון אקאנה אוריג'ן, שזיר ופרפלסט, משיקה בימים אלו את המותג "URBAN CHOICE"- מזון הפרמיום הישראלי הראשון בשותפות עם היצרנית הבינלאומית למזון לחיות מחמד UNITED PETFOOD. המוצרים צפויים להיות משווקים בארץ ובחו"ל.

ג'סי שלנו נהנתה מאוד מהמותג החדש, התרגשה מהפתעות שקיבלה ואהבה מאוד את האוכל המעודן שמתאים לצרכים היומים שלה.

זכויות שמורות עולמה של רויטל

זכויות שמורות עולמה של רויטל

זכויות שמורות עולמה של רויטל


בטבע, הכלבים והחתולים הם ציידים, אך בעיר הם צדים בעיקר בין המיטה לספה ועדיין חשופים לנזקי העיר: רעש שגורם לסטרס, זיהומים המזיקים לעור ולפרווה ומשקל עודף שעלול לגרום למחלות נוספות. סביבת החיים השתנתה והצרכים שלהם שונים מבעבר, ולכן התזונה שלהם צריכה להשתנות בהתאם. הכלבים והחתולים בעיר זקוקים לתזונה שתתאים לצרכים המודרניים שלהם ותזין אותם בוויטמינים ובמינרלים המדויקים אשר ישמרו על חיוניותם ואיכות חייהם.

 מתוך הכרות עם צרכים אלה, ביופט פיתחה בשיתוף וטרינרים ומומחים מחברת UNITED PETFOOD את URBAN CHOICE מזון פרימיום איכותי לכלבים ולחתולים שנותן מענה לצרכים הייחודיים שיש לכלבים וחתולים שחיים בעיר ומספק להם את תוחלת החיים המיטבית בקצב החיים המסחרר של העיר הגדולה

 לדברי מירום שיף, מנכ"ל חברת ביופט: "הכלבים והחתולים שלנו הם כבר מזמן חלק מהמשפחה. המותג החדש שהשקנו מתייחס לראשונה לא רק לצרכים הפיזיולוגיים של הכלב אלא גם לסביבה שבה הוא חי ומעניק לראשונה לחיות המחמד האורבאניות את כל מה שהם צריכות לגוף ולנפש בסביבה העירונית".

"URBAN CHOICE" מציע מזון מלא ומאוזן לכלבים ולחתולים החיים בעיר, אשר מבוסס על שלושה עקרונות מרכזיים: שמירה על המשקל, הרגעה והפחתת מתחים ושמירה על כפות הרגלים העור והפרווה. סדרת מזון הכלבים כוללת תשעה סוגים של מזון יבש הנותנים מענה לפי גזע וגיל הכלב ובנוסף מוצרי לייט וסניור ייחודיים על בסיס דגים המיועדים לכלבים עם עודף משקל או לכלבים מבוגרים. סדרת מזון החתולים כוללת ארבעה סוגים של מזון יבש לגורים ,בוגר עוף, בוגר סלמון לחתולים רגישים וסטירילייזד&FIT המתאים במיוחד לחתולים מסורסים ולחתולות מעוקרות. בנוסף למזון היבש ביופט משיקה מגוון רחב של מזונות משלימים כגון חטיפים , מעדנים ועוד תחת הקונספט של URBAN CHOICE על מנת לתת מענה רחב ככל האפשר לצרכנים

 

מחיר מומלץ לצרכן : מזון יבש בין 115 ₪ ל329 תלוי במשקל וסוג המזון.

מעדנים וחטיפים בין 5.9-16.9 ₪

להשיג בחנויות המחמד המובילות  ואצל הווטרינרים ברחבי הארץ.

 

חברת ביופט בע"מ, מקבוצת מוצרי מעברות, הינה החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד. החברה, אשר נוסדה בשנת 1972 כחלוצה בתחום הייצור של מזון יבש לכלבים ולחתולים, בנתה עם השנים מוניטין בזכות הקפדה בלתי מתפשרת על איכות, גם בארץ וגם בקרב החברות המובילות בעולם, אשר בחרו בה לייצג אותן בשוק חיות המחמד בישראל. היום משווקת ביופט את מוצריה, הכוללים מזון יבש, לח וציוד לכ-500 חנויות מחמד בישראל, מרפאות ווטרינריות, אלפי מגדלים ולרשתות המזון הגדולות.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!