יום חמישי, 3 בדצמבר 2020

דואט אירוטי חדש של הסופרת טי.קיי. לי – "הונאה"

דואט אירוטי חדש של הסופרת  טי.קיי. לי – "הונאה"

הסופרת טי.קיי. לי, הידועה גם בשם טרייסי לי קאלם, אשר ספרים רבים שלה זכו להיכנס לרשימות רבי המכר של עיתון 

  USA Today משיקה דואט אירוטי חדש וסוחף "הונאה" שרואה אור גם בעברית. הספר הראשון 

בדואט הוא "לרדוף אחר הדרקון" והשני – "לחסל את הדרקון".


הייתי צריכה לעמוד בפניו, אך לא היית מסוגלת. הייתי חלשה מכדי להיאבק בשטן עצמו.

מקנזי דלאנו לא מסוגלת להפסיק לחשוב על הגבר שהונה אותה, אך היא נאבקת להמשיך הלאה ולשכוח מכך שטיילר ברנהם היה אי פעם חלק מחייה. היא עדיין כמהה אליו, למרות הבגידה שלו . השכל הישר שלה נאבק בליבה, ומלחמה זו עשויה להכריע בין חיים ומוות. לסופ"ש קסום והתנתקות ממליצה על סדרת הספרים לרדוף אחרי הדרקון.
בא לך? ללכת לאיבוד במותחן אירוטי.
סדרה סוחפת, רומן אירוטי מסחרר!
לא תשארי אדישה.... רק תרצי להמשיך לעבור עוד דף ודף ככה הדואט מרתק.
מומלץ בחום, אני סיימתי ספר ביום:) ואני מתכוונת לסיים את הדואט עוד השבוע.
קריאה נעימה, עולמה של רויטל

טיילר ברנהם אבוד ללא מקנזי . בעודו מהרהר במשמעות של כל זה, הוא מנסה למצוא את הדרך להוכיח לה שרגשותיו כלפיה אמיתיים. הוא מוכן לעשות הכול כדי להשאיר אותה לצידו, להקריב הכול – את הקריירה שלו, את הונו, את חייו, הכול כדי להגן עליה . וייתכן שזה מה שהוא יצטרך לעשות.

כריכה רכה

הוצאת ספר לכל

98 שקל 

להשיג באתר www.bookme.co.il וברשתות וחנויות הספרים הנבחרות

 

 

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!