יום שני, 16 באפריל 2018

ממצין לממציאן ספר קריאה




 2=1+1? באמת?
 אם קיבלת שני בלונים אחד עף לך ואחד התפוצץ. אז אחד ועוד אחד שווה אפס. זו תשובתו  של אלון. תשובתו של גאון.
הכירו את הספר, "מִמְּצֻויָּן לַמַּמְצִיאָן" שיפתח לילדכם את הראש
ויגרום לו לחשוב "מחוץ לקופסא"
1+1 הם תמיד 2? בטוחים? כן? אז סביר להניח שטעיתם. ספר חדש שיוצא בימים אלה, "ממצוין לממציאן" מציג סיפור מרענן ומקורי על אַלּוֹן. אלון הוּא ילד חכם, יצירתי ושמח בְּבֵית הַסֵּפֶר הַיְּסוֹדִי. יום אחד, אלון נדרש לפתור מבחן שהמורה נותנת בכיתה. תשובותיו המקוריות נתקלות בחשיבה המקובעת של מורתו, אשר נדרשת להחליט האם התשובה שסיפק אלון היא אכן תשובה נכונה שתזכה אותו בציון טוב. אלון, מתעקש שתשובתו היא אכן התשובה הנכונה, למרות הציפיה לתשובה אחרת. 



ילדים נוטים לחשוב שהתשובות הנכונות הם אינם בעצם נכונות, הספר ידידותי מאוד, מציג את נקודת מבטו של אלון, חכם גדול, יצירתי גם כן, כאשר אלון נדרש לענות במבחן בכיתה על שאלה, הוא ענה תשובה מקורית, תשובה שלו!
כך לרוב עונה בני אשר מתקרב לגיל 6.
הוא נוטה לחשוב מחוץ לקופסא, ומספק לשאלותיי תשובות מתחכמות.
ספר מתוק להפליא, שכל ילד יאהב שיקראו לו וכמובן יסקרנו אותו עם תשובות לא תמיד מדויקות:)
לאורך כל הספר, מראה אלון כיצד 1+1 לא תמיד שווים ל – 2. הספר כתוב בצורה קולחת וחרוזית יחד עם תמונות צבעוניות דבר ההופך את הקריאה למהנה, קולחת ומעניינת. הספר מציע לקורא דרך מקורית להסתכל על דילמות שמתעוררות באופן יומיומי על חשיבה מקורית, ביטוי עצמי, קבלת השונות, ועוד.

את הספר כתב על יזם ההייטק הישראלי אליעזר מנור מתוך רצון להציע לקורא הצעיר דרך חשיבה רעננה ומקורית שתכין אותו לעולם המשתנה תדיר סביבו

מחיר: 69 ₪

ניתן להשיג בכל סניפי רשת "סטימצקי" ובזמנה ישירה ב -  https://www.eliezer-manor.com/












עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!