יום שבת, 28 באפריל 2018

גם אני הייתי ילד – משה להב ("הטיש הגדול") וגיל ורנר ("גילי בא לבקר") במופע חדש לילדים (וגם להורים)

גם אני הייתי ילד – משה להב ("הטיש הגדול") וגיל ורנר ("גילי בא לבקר") במופע חדש לילדים (וגם להורים)


מופע טרום בכורה: שבת 26.5, בית היוצר, נמל תל אביב
משה להב, המוביל מזה שנים את המופע המצליח "הטיש הגדול" (אשר רץ מידי שבוע ברחבי הארץ במועדונים, אירועים, היכלים, חברות, מסיבות וכנסים)  מצרף אליו את אמן הילדים וכוכב תוכניות הטלוויזיה גיל וורנר ("גילי בא לבקר" מ"מותק של פסטיבל" והוט VOD) ויחד הם יוצרים מופע צבעוני, שמח ומרגש המבוסס על הזמר העברי עם זיקה לעולמם של הילדים.

המופע "גם אני הייתי ילד" שיעלה בטרום בכורה ביום שבת 26.5 בשעה 11:30 בבוקר בבית היוצר של אקו"ם בנמל תל אביב, מתאים לכל המשפחה. במופע מבוצעות כמה מהקלאסיקות האהובות בזמר העברי בהן בית חלומותיי, הרקדן האוטומטי, אמא שלי, הופ טררה של "כוורת", הסבון בכה מאד, בת שישים ועוד. בין השירים שוזרים משה וגילי סיפור מסגרת המחבר את הילדים להיסטוריה ולמושגים מתחום המוזיקה העברית, ומחזיר את המבוגרים לזיכרונות מימי הילדות. הילדים עצמם ייקחו חלק פעיל במופע וחלקם אף יוזמן לבמה לשירה ולריקוד.
המופע מצטרף לרפרטואר העשיר של משה להב שכולל כאמור את מופע "הטיש הגדול" וכן שורה של מופעים מקוריים ("הטיש בשלושה" עם ג'קי לוי וקובי אריאלי, "צוחק מי ששר" עם ננסי ברנדס, "לטיש יש זקן" עם יורם טהרלב ועוד) שכולם חגיגה של אהבה למוזיקה העברית לדורותיה.

מחיר כרטיס: 60 ₪. לרכישה: 052-5999244. המופע מתאים לילדים מגיל 4 ולכל המשפחה.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!