יום שני, 23 באפריל 2018

המצבריה הניידת של אוטודיפו 3775*


רביעי בבוקר, הילדים כבר באוטו.
כולם מוכנים לתזוזה, לפיזור למסגרות. מנסה להתניע את האוטו, אך המצבר אך המצבר לא מניע. 
מבקשת מבעלי עזרה אך הוא בעבודה ואינו נגיש לעזור לי.
שלחתי את הגדולה רגלית לבית הספר, את הקטן הקפצתי לגן ברגל, וחייגתי 3755* המציל האולטמטיבי  - השירות של ניידת אוטודיפו, שמגיעה עד לבית ומחליפה מצבר במקום.


כשחייגתי למוקד השירות של אוטודיפו ענו לי במהירות ונתנו לי מענה לבקשתי במס' דקות. הציעו לי בשיחת הטלפון מס' מצברים לבחירה ומסרו לי את העלויות של החלפת המצבר. המצברים הם מבית VARTA הגרמנים האיכותיים. אני בחרתי במצבר עם שנתיים אחריות. 


 השירות שקיבלתי בזמן ההחלפה של המצבר  היה יעיל, מהיר, שירותי ואדיב מאוד. בנוסף קיבלתי מס' לא מבוטל של טיפים לשמירת חייו של המצבר והטענתו בזמן שאני נופשת בחו"ל.


מוציאים את המצבר הישן
מחליפים בחדש
המצבר החדש בפעולה
השירות כולל בדיקה והתקנה חינם בבית הלקוח שירות יעיל ומהיר מאוד. שמחתי לראות שקיים כזה שירות החלפה בארץ שלא הייתי מודעת לקימו, שירות שעוזר מאוד במיוחד לנשים שנתקעות בלי מצבר :)....




השירות פעיל בכל רחבי הארץ.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!