יום שבת, 10 בספטמבר 2016

צעצועים הם לא רק משחק לילדים:Toy Time מציגה חידושים של עולם הצעצועים לקראת השנה החדשה

תמונות באדיבות היח"צ

צעצועים הם לא רק משחק לילדים:
בואו להתעדכן בחידושים של עולם הצעצועים 
לקראת השנה החדשה

תמונות באדיבות היח"צ

לקראת חגי תשרי, תערוכת הצעצועים המרכזית והגדולה בישראל, Toy Time בהפקת מרכז הירידים תל אביב, חוזרת ומארחת תחת קורת גג אחת את מיטב היצרנים והיבואנים בתחום הצעצועים, המשחקים ומוצרי הילדים והתינוקות.

השנה לראשונה, יציגו בתערוכה שני מעצבי משחקים אשר פיתחו מוצרים בעקבות סיפורם האישי: האחד ניצול שואה המעצב בובות ייחודיות והשני, אב צעיר שפיתח מיזם ייחודי בהשראת ביתו הקטנה


יצרני ויבואני הצעצועים המובילים בישראל, נערכים לקראת השנה החדשה ויציגו בתערוכת Toy Time הקרובה את מיטב החידושים האחרונים של תעשיית המשחקים לילדים.

התערוכה, שתתקיים בין התאריכים 5-7 בספטמבר, בביתן 2 החדש, בהפקת מרכז הירידים תל אביב, מיועדת לקהל מקצועי בתחום הצעצועים. התערוכה מאגדת תחת קורת גג אחת את מיטב היבואנים והמשווקים של עולם הילדים והצעצועים המתחדש כל העת ומציעה שלל אפשרויות יצירתיות וצבעוניות למבקרים בה.

רעות דרורי מנהלת אגף תערוכות במרכז הירידים תל אביב: "מרכז הירידים זיהה את הצורך לאגד את העוסקים בתחום לתערוכה מקצועית, גדולה ומרכזית, ומפיק זו הפעם השישית את תערוכת ToyTime, מתוך מטרה להפגיש את היבואנים והיצרנים עם קניינים מובילים ובעלי חנויות מכל הארץ תחת קורת גג אחת. כך, מהווה התערוכה הזדמנות לכלל העוסקים בתחום לייצר שיתופי פעולה עסקיים ולהתעדכן בחידושים האחרונים.

Toy Time היא התערוכה הישראלית הגדולה בתחום וההיצע המגוון המוצג בתערוכה וכמות המבקרים הרבה, מעידים על היקף תעשייה זו."

בתערוכה הקרובה ייקחו חלק כ-40 יבואנים ויצרנים מתחום הצעצועים, משחקי חשיבה, מוצרי תינוקות, ועוד. בין החידושים שיוצגו בה ניתן יהיה למצוא משחקי התפתחות ומשחקים חינוכיים, צעצועי דינוזאורים, דגמים תלת ממדיים, משחקי פיתוח המשלבים אלמנטים עיצוביים, לימוד אותיות ומספרים, משחקי חשיבה המחנכים לשיח בין ילדים בניגוד לתרבות המסכים של ימינו ועוד רבים.

לצד הצעצועים והמשחקים, יוצגו בתערוכה מספר מוצרים שעוצבו בהשראת צעצועי ילדים וחוויותיהם האישיות של המעצבים. המציגים הם דוד הירשפלד, ניצול שואה היוצר מבובות וחומרי מתכת עיצובים ודגמים עם אמירה, בובות על כסא גלגלים ואלמנטים הלקוחים מהחיים כמו בית כנסת עם מתפללים, רחבת ריקודים עם בובות רוקדות, לונה פארק ועוד. לצד הירשפלד, יציג המעצב רואי אבני כרטיסי טריוויה מאוירים ומעוצבים שפיתח בהשראת ביתו. הכרטיסים נועדו להורים שיוכלו לשים לילדיהם בתיק האוכל כרטיסיות טריוויה מעוצבות ובכך ליצור משחק חינוכי עם הילדים בשעת ארוחת העשר.

להלן החידושים שיוצגו בתערוכה:

שם החברה: חברת 'ג'וקר נציגויות'

חברת ג'וקר נציגויות תציג מספר חידושים בתערוכה הקרובה, ביניהם:

שם המוצר: DR STEVE HUNTER של חברת GEOWORLD , חברה לייצור דגמים איכותיים של עידן הקרח והדינוזאורים, מבית חברת ג'וקר נציגויות.





הבן שלי בן ה- 4 מאוד אהב לחבר ולצור את הדינוזאור שלו בעזרת אבא שלו כמובן.
משחק מעניין ומפתח את המוטוריקה העדינה.

הסבר על המוצר: מסע לעולם הפרהיסטורי – חברת GEOWORLD מייצרת צעצועים חינוכיים בנושאים של טבע והעבר. מאובנים, אבני חן, מינרלים דינוזאורים, עותקים מושלמים, צעצועים ואוספים לילדים ובני נוער, על מנת להביא אותם לעולם של פליאונטולוגיה, לשחק וללמוד. המשחק החדש מספר לילדים על כל החיות העתיקות ומשלב חפירה, צביעה והרכבה. המשחק כולל צעצועי הרכבת מודלים של החיות, חפירה וממצאים של עצמות, צביעה של החיות האלו וכו'. כל המוצרים מגיעים עם מידע הכולל תקופות מחיי בע"ח – מה אכלו, אזורי מחייה, תקופת היורה תקופת האדם הקדמון וכדומה

מחיר מומלץ לצרכן: 40-350 ₪

גילאים: 3 ומעלה

איפה ניתן להשיג: ניתן להשיג ברשתות הצעצועים והחנויות הפרטיות המובחרות.

שם החברה: משחקי אורן

חברת משחקי אורן תציג מספר חידושים בתערוכה הקרובה, ביניהם 2 משחקים המבוססים על משחק הרמי הקלאסי:
שם המוצר: רמי סטון

התישבנו 4 משתתפים מבני הבית להכיר את המשחק.
נהנו מאוד מהשיטה החדישה של רמי אבנים, האבנים גדולות ונוחות יותר לתפעול ולמשחק.
אנחנו נהנו מזמן איכות משפחתי ארוך וכיף!

הסבר על המוצר: משחק חברה המיועד ל-2-4 שחקנים ומבוסס על משחק המפורסם רמי אבנים. המשחק מכיל אריחי פלסטיק איכותיים דמוי שיש. האבנים מודפסות בשיטה חדישה וייחודית , עם גימיק מיוחד על אבנים מס' 11,12,13, עליהם מודפסים נסיך, מלכה ומלך. המשחק מכיל 4 מעמדים להנחת האבנים, 8 סדרות אבנים איכותיות ממס' 1 עד 13 ב- 4 צבעים שונים ו- 2 ג'וקרים.

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪

גילאים: לכל המשפחה

איפה ניתן להשיג: ניתן להשיג בחנויות וברשתות המובחרות

 שם המוצר: אות, מילה משפט

הסבר על המוצר: טוויסט ייחודי במשחק רמי האבנים המפורסם, כאשר במקום לשחק עם מספרים, משחקים עם אותיות. המטרה היא לבנות מילים ומשפטים במקום סדרות של מספרים. כך מקבל המשחק הקלאסי טוויסט מעניין ומלמד. המשחק מכיל 110 אבני אותיות איכותיות דמוי שיש, 2 ג'וקרים ו-4 מעמדים להנחת האבנים.

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪

גילאים: לכל המשפחה

איפה ניתן להשיג: ניתן להשיג בחנויות וברשתות המובחרות.





 ניתן להשיג: ברשתות הצעצועים ובחנויות המובחרות -טוויז אר
אס, הפיראט האדום, עידן 2000, כפר השעשועים