יום שני, 12 בספטמבר 2016

חוזרים לגנים ובתי הספר עם ראש נקי מדאגות ד"ר פישר משיקה: סרקל ספריי רציף מתיר קשרים לילדים


חוזרים לגנים ובתי הספר עם ראש נקי מדאגות
ד"ר פישר משיקה:
סרקל ספריי רציף מתיר קשרים לילדים
תמונה באדיבות היח"צ
טכנולוגיה חדשנית וייחודית, ללא גז בוטאן,
המאפשרת התזה רציפה, נוחה וקלה

תופעת הכינמת הינה מטרד מוכר להורים רבים לילדים בגילאי הגן ובית הספר.
לקראת החזרה לבתי הספר ולגנים, משיקה תשלובת ד"ר פישר את סרקל ספריי רציף מתיר קשרים – פיתוח חדשני ממעבדות המחקר לסירוק קל ונוח עוד יותר, מסדרת סרקל – סדרה מס' 1 בישראל בשמירה על היגיינת השיער.
ענבל מעולמה של רויטל
אנחנו מתחילת שנת הלימודים משתמשים באופן יומי בתרסיס ההתזה סרקל ספריי רציף.
לתרסיס ריח מעודן, והוא פותח במיוחד עבור ילדים, אני באופן קבוע מתיזה על השיער הארוך והגלי של ענבל שלי, הספריי עוזר לי לפתוח את הקשרים, אני עושה לה שתי צמות צדדיות ומשלימה את התסרוקת לצמה הדוקה אחת ארוכה.
היא הולכת מסודרת לבית הספר ואני מרוצה, השיער שלה מסודר, נקי ונעים למגע.
מומלץ בחום!

סרקל ספריי רציף פותח על מנת לתת להורים מענה נוח, קל ומהיר יותר ולאפשר סירוק יסודי גם בשעות הבוקר הדוחקות והלחוצות עת מתעורר הצורך להכין את הילדים לבית הספר תוך זמן קצר, ובכך הופך את שגרת הבוקר לחוויה נעימה, ידידותית וקלה יותר.
סרקל ספריי רציף מיוצר בטכנולוגיה ייחודית ומתקדמת מסוגה, המאפשרת התזה רציפה בכל זווית (360 מעלות) על ידי אוויר בלבד וללא גז בוטאן (גז בישול מתלקח).
השימוש הינו קל, נוח ומהיר והתכשיר ידידותי יותר למשתמשים ולסביבה. 
סרקל ספריי
 רציף היפוארלגני ובעל פורמולה ייחודית המכילה תמצית רוזמרין, מרככת את השיער, מקלה על פעולת הסירוק, מתירה קשרים ומעניקה לו גמישות ורכות, עם הניחוח המוכר והנפלא של סרקל הנשאר לאורך זמן.

לדברי אורנית לבנר-ישראלי, מנהלת תחום תינוקות וילדים בתשלובת ד"ר פישר:  "אחת הדרכים היעילות ביותר לטיפול בכינים היא אימוץ של שגרת טיפול מונעת. על פי מחקרים נמצא כי סירוק יומיומי יסודי של השיער מסייע במניעת התפתחות הכינים ומפחית את סכנת ההידבקות. בסדרת סרקל, המובילה, מגוון של תכשירים לשימוש יומיומי המסייעים בשמירה על היגיינת השיער, לראש נקי מדאגות."

תכולה: 300 מ"ל
מחיר לצרכן : 39.90 ₪.
מחיר היכרות: 29.90 ₪, עכשיו בסניפי בשוק הפרטי.
ובמרוצת ספטמבר ברשת שופרסל וברשתות הפארם.
ניתן להשיג : ברשתות המובחרות.