יום חמישי, 1 בספטמבר 2016

ניקניים מציגה קופסאות אוכל שכל ילד צריך #Nickname ניקניים

ניקניים מציגה קופסאות אוכל שכל ילד צריך!


אני אוהבת להיות מוכנה ליום הראשון ללימודים.
אני הכי אוהבת לשלוח את ילדי עם הקדשה אישית!
בעזרת ניקניים אני יכולה להגשים לעצמי ולילדי קצת אושר ביום המיוחד של החזרה למסגרות.

קופסאות אוכל אישיות עם שם הילד. כל תיק אוכל אישי הופך את ארוחת 
העשר לחגיגה. קופסת האוכל האישית (לאנצ' בוקס) יכולה לשמש
לאחסון אוכל, משחקים ושאר אוספים של הילדים. קופסת אוכל מתאימה

 מגיל גן ועד בית ספר, מושלמת כמתנה מקורית ליום הולדת לילדים או

סוף שנה בגני הילדים.

אנחנו השנה ציידנו את ענבל שלנו בקופסאת האוכל

 מבית סיסטמה של ניקניים!

הקופסא מעוטרת בציור מתוק של חתולה ובכיתוב ענק של שם הילד!



הבת שלי התלהבה כל כך מהקופסא המחולקת והשוויצה בה מול חבריה בבית הספר.
הקופסא חזרה ריקה מהאוכל היא התרגשה מאוד מהקדשה האישית שרשמנו לה ליום 
הראשון ללימודים.

היא סיפרה לי שהחלוקה בתוך הקופסא מאוד נוחה לשימוש, הצלחתי להכין לה 2 פיתות קלות, 2 סוגי פירות וירק.

הכל נכנס, הקופסא נכנסת 
לתיק בקלות ושומרת על טריות האוכל.
הבת שלי נהנתה מאוד מהאוכל שקיבלה, היא שומרת על סביבה ירוקה יותר בעזרתנו.

אני ממליצה בחום, מכל הלב לשוטט באתר ניקניים ולרכוש לילדכם מוצר עם הקדשה אישית.
זוהי מתנה מיוחדת שלא מקבלים כל יום.
הילדים מאושרים וההורים עוד יותר:)


להזמנות www.nickname.co.il

קופסת אוכל סיסטמה - פיית הפרפרים: 

קופסת אוכל סיסטמה - פיית הפרפרים: 59 ש

קופסת אוכל איכותית מבית סיסטמה, עם שם הילד שלכם!

קופסת אוכל בנפח 1.4 ליטר, בגודל 14*14 ס"מ, גובה 9.5 ס"מ, מחולקת ל- 3 תאים.
ניתנת לשטיפה במים, BPA-free.
הקופסא שקופה-חלבית עם סגר/קליפס בצבעים שונים (בהתאם למלאי הקיים בחברה).