יום שישי, 27 בנובמבר 2015

מהפכה נוחה ובטוחה בעולם התינוקות והילדים: napup תומך ראש נוח ובטיחותי לילדים הנרדמים ברכב

מהפכה נוחה ובטוחה בעולם התינוקות והילדים:
napup
תומך ראש נוח ובטיחותי לילדים הנרדמים ברכב המונע את תופעת נפילת הראש קדימה ולצדדים במהלך נסיעות ברכב
הנרשם כפטנט עולמי!






פטנט עולמי ישראלי המביא את הבשורה החדשה בתחום מוצרי התינוקות והילדים: "napup"
מדובר בפתרון יחיד במינו לבעיה מרכזית העומדת בפני הורים לילדים, כאשר ילדם נרדם ברכב וראשו מתנודד חזק מצד לצד ונופל קדימה תוך כדי הנסיעה. המוצר תומך ראש לילדים הנרדמים ברכב ומונע את תופעת נפילת הראש קדימה ולצדדים במהלך נסיעות ברכב

המוצר סיים את שלב הפיתוח ונכנס לייצור המוני ויושק לראשונה למכירה בישראל בתערוכת "בייבי לנד" שתתקיים בגני התערוכה, בתאריכים 10-12 בנובמבר 2015.

napup מונע את נפילת הראש בקרב ילדים הנרדמים ברכב במהלך הנסיעות, ובכך מסייע לנוחות הילדים ושמירה על בטיחותם על ידי מניעת מגע עם אלמנטים ברכב היכולים לפגוע בילד. מיוצר מבדים וחומרי גלם מהסטנדרטים הגבוהים ביותר תחת כל התקנים הנדרשים, והכי חשוב - מחזיק את ראש הילד מורם עם הירדמותו. napup, באמצעות פיתוח מיוחד, אינו מורגש כלל לילד טרום הירדמותו, מכיוון שלמוצר יכולת להיות מורם וללא מגע כלל עם ראש הילד. המוצר מותאם לכל גודל ראש של ילד, גדל איתו, ומאפשר תנועת ראש חופשית במהלך השינה, ואינו מקבע את הראש לכיסא וזאת על מנת לאפשר מקסימום נוחות. ההרכבה פשוטה במיוחד, באמצעות הרכבת שני חלקי המוצר אחד אל השני במהלך חיבורו למשענת הראש של בוסטר הגב או לכיסא הבטיחות דרך חגורות הכיסא, על ידי רצועות חיבור וחיזוק.

בנוסף, המוצר עצמו מותאם לכל כיסאות הבטיחות ובוסטרי הגב, ומותאם לילדים החל מהמעבר של הילד לישיבה עם כיוון הנסיעה וישיבתו בכיסא בטיחות. למוצר מנגנון התאמה מיוחד שמאפשר למוצר להתפתח עם ראשו של הילד, כלומר: החלק אשר תומך בראש מפני תנודות מאפשרת התאמת גודל המוצר לראש הילד.

הצגה רשמית ראשונה של המוצר בעולם הייתה בחודש אוקטובר 2015, בתערוכה הגדולה ביותר בארה"ב:"ABC KIDS EXPO 2105" בה נבחר המוצר לאחד מ- 26 המוצרים החדשניים לשנת 2016 והוצג במתחם הממציאים המיוחדים והחדשניים!

השבוע נסענו נסיעה רחוקה.

החלטתי שאני מלבישה למושב בטיחות את המוצר- napup
המוצר סופר נוח לילד שחגור מאחור.
נהנתי לראשונה לצפות בבני נרדם באוטו וראשו לא נשמט.
המוצר נבדק במבחני הריסוק ועומד בכלל התקנים של הבטיחות הנדרשים.
יש פלוס גדול ברכישת המוצר.
לא פעם הייתי מפנה את הראש לילד שלי לראות שראשו לא שמוט והוא אינו מעקם את הראש והצוואר בזמן הרדמות בנסיעה ברכב.
היום אני לא דואגת, הילד שלי נרדם בקלות, הראש מקובע לNAPUP.
ואני יכולה להיות רגועה שהראש של הבייבי שלי במקום טוב ונוח.
הכי חשוב דעתי לא מוסחת מהכביש!

מומלץ בחום, עולמה של רויטל 

המוצר עצמו נבדק במבחני ריסוק (הדמיית מצב של תאונת דרכים) במעבדת"CALSPAN USA"  ועומד בתקני הבטיחות הנדרשים לשוק האמריקאי והאירופי. כמו כן, למוצר מספר יתרונות בטיחות משמעותיים, כגון: ניתוק המוצר ושחרור ראש הילד בזמן תאונה ומנגנון עצירה וניתוק למניעת חנק של הילדים.

המוצר משחרר את ההורים הנוהגים להימנע מהתעסקות עם ראש הילד הנופל, למנוע את המבט לאחור בנסיעה או בעצירה, הושטת היד להרמת הראש ואיבוד תשומת הלב כתוצאה ממצב הילד, ומאפשר התמקדות מוחלטת בנהיגה.

בסקר שוק שנערך בישראל נמצא כי 80% מההורים הביעו הזדהות עם הבעיה, ו- 72% מההורים הביעו נכונות וכוונה לרכוש את המוצר.

את המוצר יזם והמציא בן כהן גזית, המשמש גם כבעלי המוצר ובעברו שימש כמנכ"ל של מספר משרדי פרסום, ומנהל "אוגילבי אינטראקטיב ישראל". לכהן גזית היכרות עמוקה עם עולם הילדים והקמעונאות.

בן כהן גזית, ממציא, יזם ובעלי "napup": "אני נרגש לרגל השקת napup בעולם בכלל ובישראל בפרט. היה לי חשוב מאוד להתחיל את המכירה כאן בישראל על מנת לתת לנו הצרכנים בבית שלי ליהנות ראשונים מן הפטנט. אני כהורה שמח שנפל בחלקי להביא לעולם מוצר פשוט, נוח ובטוח לבעיה גדולה שלא ניתן לה עד היום פתרון אמיתי. אין משהו מספק יותר מאשר היכולת לתת מענה מקצועי, בטיחותי ואיכותי ביותר לבעיות איתן הורים רבים מתמודדים בכל הקשור לנוחות ובטיחות ילדיהם."

המוצר הינו פטנט הנמצא בתהליך PCT עולמי ורישום מלא בארצות הברית וישראל. כמו כן המוצר נרשם ואושר  על העיצוב במספר מדינות בעולם.

מחיר לצרכן: 149 ₪
להשיג ברשת "My Baby" וברשתות מוצרי התינוקות והילדים המובחרות