יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

רשת פעמית סטור מציעה מגוון כלי בית חד פעמיים שיעשו לכם חם בימים הקרים!

החורף כבר כאן!!
רשת פעמית סטור מציעה מגוון כלי בית חד פעמיים שיעשו לכם חם בימים הקרים!



הגשם והסערה שפקדו אותנו בימים האחרונים, ושעוד נפגוש בהמשך מביאים איתם גם ניחוחות נפלאים וארומה של תבשילים חמים ובעיקר מרק המתבשל כמעט בכל בית.
לא משנה איזה סוג מרק אתם אוהבים,  גיבשנו עבורכם מספר פריטים  מתחום כלי הבית המשלימים את החוויה החורפית ומחזקים את התחושות הנעימות של בית גם כשאתם נמצאים בחוץ.

עם בוא החורף, מי מאיתנו לא מחפש דרכים שונות ומיוחדות כדי שיהיה לנו חם ונעים, במיוחד כשאנו מחוץ לבית, בנסיעה ובעבודה. אחד הפתרונות הנפוצים ביותר הוא לשתות משקה חם או לאכול מרק טוב ועשיר מכל סוג שהוא העיקר שיחמם את גופינו  גם אם זה לזמן מה.                                      לקראת הימים הקרים רשת פעמית סטור, החברה המובילה את שוק האירוח והמוצרים החד-פעמיים בישראל, מציעה מגוון של כלי בית חד פעמיים פרקטיים ושימושים מאוד: החל מספלים לשתייה חמה, קעריות למרק, כלי הגשה, ועד לסירים המתאימים להכנת תבשילים כמו צ'ולנט ועוד (ניתנים לבישול בתנור, גז ומנגל).
מחירים:
1. כוסות טריפל מעוצבות לשתייה חמה – במבצע השני ב-5 שח
2. ספלי קפה עם ידית במבצע 1+1
3. צלחות ומרקיות מצדה – השני ב-30%
4. צלחות ומרקיות קריסטל שקופות – השני ב-50% הנחה
5.מרקייה נייר פרח כחול 24 יח' -  21.90 ש"ח
6. סירים:
סיר 2 ליטר – 5.90 שח
סיר 4.5 ליטר – 9.80 שח
סיר 5.5 ליטר – 13.90 שח
סיר 8 ליטר – 18.90 שח

תחום המוצרים והכלים החד פעמיים התפתח מאוד בשנים האחרונות, ובישראל הוא אף מפותח יותר לעומת מדינות בעולם. אחת הסיבות לכך נובעת בעיקר מהמסורת היהודית שלנו הקשורה בהכנסת אורחים, וזאת לצד הרצון שלנו לגוון ולעצב את השולחן והאירוח ברמה גבוהה.
את "המהפכה" בתחום הכלים החד פעמיים בישראל, מובילה רשת פעמית סטור הרואה עצמה כאוטוריטה בתחום עולם האירוח והכלים החד פעמיים. החברה שמה לה למטרה לפתח מוצרים חדשניים המבוססים על מאפייני הצריכה של לקוחותיה, כדי לתת להם מענה מקסימאלי.
מהפך זה, הביא לעלייה בעשרות אחוזים בצריכת כלים ומוצרים חד פעמיים, אם בעבר אנשים נהגו לרכוש כלים חד פעמיים בסופרמרקטים השונים ששימשו כמקום כמעט יחידי בהם ניתן היה לרכוש מוצרים חד פעמיים, כיום התווספו להן חנויות נוספות  ובראשן עומדת פעמית סטור המפעילה 16 סניפים ברחבי הארץ, עם ההיצע והמגוון הגדול ביותר בישראל.

לרשימת סניפי הרשת : http://www.peamit.co.il