יום ראשון, 8 בנובמבר 2015

חורף בריא לילדים לקראת החורף: תוספי תזונה יעודיים לחורף מסדרת "מדיבר" המכילים 30% פחות סוכר* ותורמים לחיזוק המערכת החיסונית של הילדים

חורף בריא לילדים

לקראת החורף: תוספי תזונה יעודיים לחורף מסדרת "מדיבר" המכילים 30% פחות סוכר*
ותורמים לחיזוק המערכת החיסונית של הילדים


מבצע מיוחד בנובמבר על מוצרי מדיבר לחורף: 
חורף פלוס/ מולטיויטמין/ ויטמיןC  ב- 29.90 ₪ בלבד





ניאופרם מוצרי צריכה מציגה לקראת החורף תוספי תזונה יעודיים לחורף תחת סדרת  "מדיבר", המכילים 30% פחות סוכר*. תוספי התזונה מסייעים לחיזוק המערכת החיסונית לקראת החורף.
תוספי התזונה מוגשים בצורת סוכריות ג'לי בטעמי ובצורת פירות שילדים אוהבים. בסדרת מדיבר החדשה, כמות הסוכר הופחתה ב- 30% והוחלפה בסטיביה: ממתיק ממקור צמחי, וזאת מבלי לוותר על הטעם. סטיביה נמצא בטיחותי לילדים ולמבוגרים ונמצא בשימוש כתוסף למזון החל משנת 2008 בארה"ב ולאחר מכן אושר השימוש גם באירופה. המוצרים אינם מכילים חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים.
אנחנו כהורים משתדלים כמה שיותר להגן על ילדנו ממחלות החורף.
מחסנים אותם לשפעת, מלבישים אותם היטב, רצים לקנות ישר בגשם הראשון מטריה.
החורף בפתח!
האוויר מתקרר, הימים מתקצרים ומחשיך מוקדם וכל מה שבא לנו זה להתכרבל מתחת לפוח ולהתחמם.
חלק משגרת החורף שלנו היא לקיחת תוסף חורף פלוס.
מדיבר חורף פלוס תוסף תזונה לילדים שלנו ייעודי לתקופת החורף.
תורם ומסייע לילדנו להתחזק ולהתחסן ממחלות החורף.



מוצרי החורף של מדיבר:
מדיבר מולטיויטמין– סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תות, המכילות 8 ויטמינים ומינרלים, ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 60 סוכריות ג'לי.
מדיבר ויטמיןC  – סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תפוז, המכילות ויטמין C ומיצוי פקעות ורדים, ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 60 סוכריות ג'לי.
מדיבר חורף פלוס – סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תפוז, המכילות ויטמין  Cבשילוב פרופוליס, אכיניציאה וסמבוק, הידועים כמסייעים לחיזוק המערכת החיסונית, ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 60 סוכריות ג'לי.

מדיבר חורף - רכיבים להגנה מירבית:
לאכיניצאה מייחסים השפעה על מערכת החיסון וקיצור זמן ההתקררות והשפעת, הפחתת סימפטומים של כאב גרון, שיעול וחום. לאכיניצאה עשויה להיות השפעה גם על מניעת הישנות התקררויות ודלקות במערכת הנשימה העליונה בילדים.
הסמבוק במתן דרך הפה, מסייע לטיפול במחלות מערכת הנשימה כמו התקררות ושפעת. מחקרים מעידים כי מיצוי הפרח ופירות הסמבוק, מסייע להפחית נפיחות בסינוסים ולהקל על גודש באף וכן לטיפול בשפעת  בשל אפקט אנטי דלקתי, אנטיויראלי ונוגד חמצון המיוחס לסמבוק.

*30% פחות סוכר מסדרת מוצרי מדיבר הקודמת (ויטמין סי, מולטיויטמין+, מגה מולטיויטמין, מגה פרופוליס ואכיניצאה)

  
סדרת מדיבר:
מוצרי החורף הינם חלק מסדרה רחבה של ויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, התורמים בסיוע להגנה הטבעית של הגוף, להתפתחות הילד ולתזונה מאוזנת.
מוצרים נוספים בסדרה: מדיבר מולטיויטמין פורטה, מדיבר אומגה 3, מדיבר אומגה 3 קיד, ומדיבר פרוביוטיקה פורטה. המוצרים נמכרים ברשתות הפארם, בתי המרקחת, בתי הטבע ובכל בתי המרקחת של קופות החולים.
אתר מדיבר: www.medibear.co.il

לחזק את הגוף ואת המערכת החיסונית
עונת החורף הקרה מביאה עימה מלבד גשמי ברכה, גם מגוון מחלות המתבטאות בחוטמים מנוזלים, כאבי ראש וגרון, שיעול וחום. חשוב ומומלץ לנסות למנוע או להפחית את הסיכון לחלות על ידי חיזוק מערכת החיסון של הקטנים. אחת הדרכים היא ליטול תוסף תזונה שעשוי לתרום לשמירה על רמה תקינה של ויטמינים ובכך יסייע לשמור על הגוף חזק ולעבור את החורף בשלום.

אודות ניאופרם מוצרי צריכה
ניאופרם מוצרי צריכה עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC) ופועלת בקטגוריות ותחומים מגוונים: דרמו-קוסמטיקה, תינוקות וילדים, גיל שלישי, תוספי תזונה, היגיינה, ועוד.

ניאופרם ביססה את מעמדה המוביל בשוק מוצרי הצריכה הישראלי במשך עשרות שנים של פעילות והצלחות הכוללות, בין היתר, השקה ושיווק של מותגי צריכה בין לאומיים שהפכו להיות מובילי קטגוריה בישראל (כדוגמת סימילאק, צנטרום, אדויל, ליסטרין ובלנאום) ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי החברה (דוגמת דר' עור - סדרת מוצרי דרמו-הקוסמטיקה המומלצת ביותר על ידי רופאי עור בישראל, Beloved - סדרת מזון משלים לפעוטות, ו"מדיבר" – סדרת ויטמינים ותוספי תזונה לילדים).