יום שלישי, 10 בפברואר 2015

לצעוד כמו טווס... טיפים רשת האיפור SACARA מנדבת: מראה איפור מיוחד בהשראת טווס לכבוד חג פורים

לצעוד כמו טווס...
טיפים רשת האיפור SACARA מנדבת:

מראה איפור מיוחד בהשראת טווס
לכבוד חג פורים

חג פורים מביא עמו ההזדמנות להתנתק מן המראה היומיומי ולאמץ מראה נועז ומתגרה, בצבעים וסגנונות שונים. האיפור הינו חלק משמעותי מהתחפושת והיא לעולם לא תהיה שלמה בלעדיו ואף לעיתים קרובות האיפור יכול לעמוד בפני עצמו וליצור את כל התחפושת. זה הזמן להתפרע ולהתנסות.

רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA מציעה קולקציית איפור מיוחדת, ליצירת מראות איפור שונים בפורים. הקולקציה כוללת פלטת צבעים מיוחדת לציור על הגוף BODY ART , צלליות שונות וצבעוניות, שפתונים, ריסים מלאכותיות, מברשות וכו'.

אמנית האיפור טל פלג מציעה טיפים ליצירת מראה איפור של טווס:

1.   ראשית, מרחי מייקאפ מאט בגוון העור על כל הפנים בעזרת מברשת, וקונסילר מתחת לעיניים.
הניחי על שטח העפעף ערבוב של צלליות הטורקיז - צללית משי מס' 230 ו-מס' 241.
הניחי ערבוב של הצלליות משי 230 (טורקיז) ו-203 (ירוק) בקפל העין הימנית. בעין השמאלית גלשי עם הצבע לכל האזור שסביב העין, מתחתיה, מעבר לגבה ועל עצם הלחי. הוסיפי מעל נגיעה מצללית בתפזורת 013 (ירוק בהיר) כדי לתת לצבע מראה יותר זוהר ובוהק.


2.     ציירי קו ללא כנף מעל העין, בעזרת אייליינר מברשת מס' 010 (סגול), צבעי בעזרת עיפרון- ללא חידוד מס'  120 (סגול) את הקו הפנימי של העין. השתמשי בצללית משי מס' 241   כדי לתחום את החלק התחתון של העין, בצמוד לריסים התחתונים, בשתי העיניים. הצלילי את קפל העין בעזרת צללית משי מס' 203 (ירוקה) וצללית משי מס'  234 (שחורה).

3.     הוסיפי נצנצים מס' 005 בזווית הפנימית של העין, ונגיעה של צללית משי מס'  235 (שמפניה) בעצם הגבה. צבעי, באמצעות מברשת גבות, את הגבות בכחול, בעזרת צבעי body art (ערבוב של כחול, סגול ושחור). הצלילי תחת עצמות הלחיים עם ברונזר והניחי סומק ורדרד מס' 03 על הלחיים.

4.   מרחי מסקרה קלאסית בצבע כחול על הריסים, והדביקי ריסים מלאכותיים מס' 722.
הדביקי נצנצים טורקיז מתחת לריסים התחתונים. היעזרי בדבק ריסים - מרחי בעדינות שכבה דקה של דבק מתחת לריסים התחתונים והצמידי אליו את הנצנצים בעזרת מברשת. הניחי על השפתיים שפתון בגוון ורוד.

5.     ליצירת את זנב הטווס - ציירי בעזרת צבע body art ירוק, נקודות מדויקות ואחידות היוצאות מכיוון העין למעלה אל המצח ולמטה אל עצם הלחי. ניתן לערבב את הצבע הירוק עם צבע לבן כדי ליצור גוונים שונים של ירוק שיוסיפו עניין.

6.     עכשיו מתחיל החלק שדורש הרבה סבלנות -  בעזרת דבק ריסים הדביקי 2 קריסטלים על כל נקודה ירוקה - קריסטל אחד כחול ולצידו קריסטל כתום. אם את ממהרת או מתעצלת, ניתן לצייר את הנקודות הכחולות והכתומות עם צבעי body art במקום להדביק קריסטלים.
לאחר מכן, בעזרת מברשת אייליינר מדויקת ציירי נקודות לבנות קטנטנות בין הנקודות הירוקות. ניתן להוסיף גם נגיעות של סגול לילך עם אייליינר מברשת מס'  010 (סגול).

7.     גוף הטווס- מתוך הזווית הפנימית של העין השמאלית, השתמשי במכחול אייליינר מדויק כדי לצייר גוף של טווס בעזרת צבע body art כחול, והצלילי את גופו בעזרת ערבוב צבעי body art שחור ולבן. הוסיפי מקור ופנים. מראשו של הטווס משכי לכיוון מעלה ארבעה קווים עם צבע שחור, ובראש כל אחד מהם הדביקי קריסטל סגול בעזרת דבק ריסים.


הניחי צללית כחול רויאל מפלטת צלליות מס' 101 מעל גוף הטווס כדי להדגיש את הצבע הכחול ולהוסיף לו מעט ברק.


חשוב לוודא שמתחילים עם האיפור מספיק זמן מראש לפני האירוע כדי להספיק ולא לאחר ...


פורים שמח J