יום שבת, 7 בפברואר 2015

The Children's Place מציגה פרטי לבוש וקולקצייה של MIX&MATCH מדהימה בהנחות חסרות תקדים עד 70% כנסו לפוסט ותתרשמו מהמגוון של הקולקצייה שגורמת לכל ילד להרגיש כוכב בסטייל:)





בלאק פריידי OUT 
דה צ'ילדרנס פלייס IN
כמו בכל שנה רציתי לבצע הזמנה בבלאק פריידי לבגדים המעלפים של המותג 
The Children's Place


אז זהו The Children's Place חסכו ממני את
ההמתנה לחבילה השנתית.
יש כרגע בחנויות בארץ מבצעים שווים! הבת שלי רצתה להיות נסיכה והתחדשה בשימלה נסיכותית ונעלי בובה מנצנצות רק ב30 ש"ח.
הבן שלי רצה לוק קליל והתחדש בנעלי ספורט רק ב- 30 ש"ח אתם מוזמנים להכנס ל- The Children's Place
 ולבקר בסניפים לפני שיגמר!

כבר שנים שאני ממתינה לימים המיוחדים של הקניות בארה"ב, בלאק פרידי, קולומבוס דיי ועוד...

למה זה? כדאי לבצע רכישה אטרקטיבית של המותג בגדי הילדים
 The Children's Place

אני תמיד מזמינה לשנה אחרי כי בדרך כלל העונות שונות בין ישראל לארה"ב.

אני חייבת לציין כי לא קל להזמין מחו"ל ביגוד איכותי ברמות אחרות, הפעם לקח לי להמתין חודשים לחבילה:).

אני רוצה לספר לכם על כך The Children's Place הביאו את החנות הבגדים הכי טובה שההורים יכלו לבקש לארץ!

זאת הייתה מבחינתי גולת השנה מבחינת הלוק של הביגוד של ילדיי.


ענבל שלי מאוד אוהבת שמלות ונעלי בובה... ואקססוריז,ב-
 The Children's Place עושים את העבודה מצויין גם בהמלצות ללוק מעודכן וסטיילינג עכשיווי.


The Children's Place הינו מותג האופנת הילדים המוביל בארה"ב.

אחרי 1100 סניפים ברחבי העולם הגיע הרשת גם לישראל וכעת היא מונה 24 סניפים בפריסה ארצית.

The Children's Place מעצבת, מייצרת ומוכרת פרטי לבוש, הנעלה ואקססוריז לילדים ותינוקות במידות 0-14.

איכות ביגוד גבוהה מאוד ובמחירים נוחים.... רק עכשיו יש מבצע משגע בThe Children's Place מחירים שווים על המדף 9.90-79.00 לפריט ועד 70% הנחה.

המותג מציע מידי עונה קולקצית בנים ובנות רחבה, מפרטי קז'ואל ועד פרטים אופנתיים ונוחים.

ראו מס' דוג' של לוק הורס שאספתי לכם.... תודו שקשה לא להתאהב....



שנכנסתי לחנות הסתחרר לי הראש מרוב אופציות, קשה היה לי שלא להתאהב:)

אבל כזאת מתיקות ודגש על שלמות, האיורים שמודפסים על הבגדים, הכובעים והמלמלות השלימות כל חצאית.
גם אחרי כביסה הבגד יוצא מושלם!

כל האופציות שציינתי מראות כמה קולקצית ביגוד לילדים יכולה להיות מושלמת ואיכותית.

ראו את קולקצית הפיג'מות עכשיו 3 ב100 איכות ללא פשרות, פיג'מות מחממות מאוירות ועושות חשק לקטנים שלנו להירדם ומהר!
The Children's Place



לסיכום ממתינים לכם בחנות מגוון עצום של פריטים שמאפשרים לכם לעשות MIX&MATCH ושהילד שלכם יסתובב בשעות היום או בבילוי בלוק מושלם מכף רגל ועד ראש כולל אקססוריז ונעליים.
The Children's Place



עולמה של רויטל בתפוז ובבלוגר נהנה לסקר את הקולקציה החדשה... אנחנו כבר ממתינים לקולקצית אביב 2015 שמענו שהיא מדהימה ממקור קרוב!

גילוי נאות- קיבלנו שוברי קנייה לצורך התנסות והכרות עם מוצרי הרשת וקיבלנו חווית קניה לא מהעולם הזה!