יום חמישי, 7 באפריל 2016

סטודיו סיון שמעיהו SIVAN4U עושים את זה אישי

סטודיו סיון שמעיהו SIVAN4U  עושים את זה אישי



בעידן שבו הרשתות החברתיות משתלטות על חיינו, אין זה סוד שאנחנו אוהבים לדבר על עצמנו לשתף, לתייג, לצייץ והעיקר שישמעו מאתנו. לכן, מתנה עם הקדשה אישית כזו שאין לאף אחד אחד בעולם, מרגשת אותנו ואם היא גם שימושית, אז בכלל עפנו!





סיון שמעיהו SIVAN4U בעלת הסטודיו לעיצוב ומתנות, מציעה מתנה אישית בעיצוב ייחודי ובהזמנה במחיר שווה לכל כיס. את המוצרים ניתן להזמין באתר: http://sivan4u.co.il/, בעיצוב אישי, עם ציטוט משיר, תמונה ושם או כל דבר שעושה את המתנה מיוחדת וכזו שאין לאף אחד או בקיצור מתוייגת – גרסת המציאות.
סיון שמעיהו SIVAN4U חלמה להיות אשת קריירה. היא סיימה את לימודיה בתקשורת ומנהל עסקים בהצטיינות, ונכנסה לעבוד במשרד פרסום גדול ומוכר. אלא שכשהרתה לראשונה היא הבינה מהר מאוד שבעולם הזה יש ויתורים שהיא תיאלץ לעשות. והיה עליה לבחור בין היותה אמא מסורה לרצון בקריירה. במהלך ניסיונותיה למצוא מקום עבודה שיוכל לשלב בין השניים ולאחר שהכניסה את הילדים למסגרות, היא הבחינה בבעיה חמורה. מתנות הגננות שקיבלה מהגן, לקו בחסר עיצובי ובפונקציונליות. וכך, כל מתנה שהגיע מהגן של ילדיה האהובים מצאה את עצמה במדף העליון, הרחק מעין רואה ובעיקר מעלות אבק. היא נחשפה לחוסר הקיים במתנות מעוצבות המותאמות אישית ומעבר לכך היא חשבה שמתנה כזו ראוי שישתמשו בה על בסיסי יומי, והיא החליטה להקים את הסטודיו לעיצוב מתנות אישיות ""SIVAN4U. כיום ברשות סיון שמעיהו עסק שמייצר מאות סוגים של מתנות לכל מטרה: מתנות לגני ילדים, ימי הולדת, ימי נישואין, חנוכת בית, הולדת ילדה או ילדה וכיוב' במיתוג אישי ולכל מטרה. סיון משלבת בין חלומה להיות אשת קריירה להיותה אמא, ובנוסף מידי יום היא זוכה לשמח משפחות עם מתנות אישיות מיוחדות וכמובן פונקציונליות. דוגמאות למוצרים ומתנות ניתן למצוא באתר: http://sivan4u.co.il/